"leer mij kennen" zou wel een eerlijk antwoord zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 16:19 schreef Kluts het volgende:
"je hebt zo'n mooi CV, hoe komt het dat je nog niks hebt?
Absoluut nietquote:
quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:26 schreef Kluts het volgende:
Ik vond die Sia altijd vreselijk met haar domme liedjes.
Maar deze is leuk!
Mjah same herequote:Op woensdag 29 december 2010 16:25 schreef Aneurism het volgende:
[..]Teleurstellend weer, ik had minimaal een rapportage over een paar trio's met vrouwen verwacht en scene's a la Prodigy - Smack my Bitch up...
Maarja, ik ga het ook vieren met familie, dus ik heb eigenlijk ook niets te vertellen.
oe ja die is leukquote:Op woensdag 29 december 2010 16:26 schreef Kluts het volgende:
Ik vond die Sia altijd vreselijk met haar domme liedjes.
Maar deze is leuk!
hmm, dan maar de melkquote:
Ja lekker. Ik ook aubquote:
EG aubquote:Op woensdag 29 december 2010 16:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb rooibos, Dutch blend, Earl Grey en ehm... nog iets geloof ik.
Bij gebrek aan beter die Earl Grey dan maarquote:Op woensdag 29 december 2010 16:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb rooibos, Dutch blend, Earl Grey en ehm... nog iets geloof ik.
Nee suikerquote:
Ah koters.... Nieuwjaarsfeest killers.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah same here![]()
Ik vier het saai bij vrienden thuis. Hapje, drankje, stom vuurwerk bekijken en dan de koters ook nog rustig zien te houden
Uhuhquote:Op woensdag 29 december 2010 16:31 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ah koters.... Nieuwjaarsfeest killers.
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:31 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Dat moeten ze omdraaien, nieuwjaarsfeesten, koterkillers!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:31 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Mijn zusje zat vroeger op haar 3e aan het alcoholvrij bier (want ze vond bier heel lekker) met oud en nieuw in haar pyama, ze mocht nog ff opblijven voor zolang ze het volhield.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:31 schreef Aneurism het volgende:
[..]
En George Clooney?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:32 schreef PeuRac het volgende:
Als t druk wordt bij CL, wil ik de Nespresso welmeenmen, incl assorti doos
Maar eens een keer testen danquote:Op woensdag 29 december 2010 16:31 schreef HeatWave het volgende:
Honing schijnt perfect te zijn tegen een kater.
Die wil ik welquote:
Hoe denk je dat ik er uit ziequote:
Heb 1 keer mn zoon wakker gemaakt ervoor. Hij was toen 6. Zegt ie heel lief: prachtig mama mag ik nu weer naar bed? Slapen is zo fijn.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn zusje zat vroeger op haar 3e aan het alcoholvrij bier (want ze vond bier heel lekker) met oud en nieuw in haar pyama, ze mocht nog ff opblijven voor zolang ze het volhield.
Tegen tien voor 12 heeft mijn ma haar maar weer kleren aangetrokken om naar buiten te gaan, want zij was nog helemaal wakker terwijl wij al half aan het inkakken waren.
quote:
Ja dat weet ik dus helemaal niet he! Dat wordt een grote verrassing op zombienight!quote:
Je kan je dat herinneren?quote:
Mag ik? Mag ik? Mag ik?quote:
Brainzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:Op woensdag 29 december 2010 16:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus helemaal niet he! Dat wordt een grote verrassing op zombienight!
Was dat peu zn piemel?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
volgens mij stond hier laatst een foto van jou dus euhm.... ik zeg niks
Als t goed is niet, anders was dat zonder toestemmingquote:Op woensdag 29 december 2010 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
volgens mij stond hier laatst een foto van jou dus euhm.... ik zeg niks
Ja, ik ben geen 16 jarig pubertje dat na 2 biertjes alles vergeten is hoorquote:
quote:
durf je nietquote:Op woensdag 29 december 2010 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik? Mag ik? Mag ik?
Awwww toe
Hoeveel had je op in Wierden?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ben geen 16 jarig pubertje dat na 2 biertjes alles vergeten is hoor.
Zij heeft Plants vs Zombies niet.quote:
Welke richting moet ik op zwaaien?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Draai morgen even een pirouette voor de kapper, dan kan ik oordelen
Durf ik niet te zeggen dat ik bij Peu denk aan een bekakte golfer?quote:
Ik zou het niet weten, moet je aan Klutsie vragen.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Of bedoel je nu te zeggen dat je meer brains bent dan beauty?
quote:
ik weet het ook niet zeker hoor, korreltje zout enzoquote:Op woensdag 29 december 2010 16:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als t goed is niet, anders was dat zonder toestemming
Ik golf nietquote:Op woensdag 29 december 2010 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen dat ik bij Peu denk aan een bekakte golfer?
Dat was een uitzonderingssituatie, lauw bier---vodka=dodelijkquote:Op woensdag 29 december 2010 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeveel had je op in Wierden?
Richting de jumbo.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welke richting moet ik op zwaaien?
MissB weet dat ik alleen hunks date.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, moet je aan Klutsie vragen.
Uhuh. Maar gezellig was het wel, geloof ikquote:Op woensdag 29 december 2010 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was een uitzonderingssituatie, lauw bier---vodka=dodelijk.
huh, die zitten toch naast elkaar?quote:
Dan kan je er nog wel zo uitzienquote:
Date ? We wonen samen verdomme !quote:Op woensdag 29 december 2010 16:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
MissB weet dat ik alleen hunks date.
Dick Maas moet een nieuwe horror maken: Niet Sint 2 volgend jaar, maar:quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan kan je er nog wel zo uitzien
Iets met slakken en zout!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Date ? We wonen samen verdomme !
TUUURRRRBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:38 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Dick Maas moet een nieuwe horror maken: Niet Sint 2 volgend jaar, maar:
Kids: Nieuw Jaarsfeest Killers!
een bekakte golfer?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen dat ik bij Peu denk aan een bekakte golfer?
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
MissB weet dat ik alleen hunks date.
Uiteraard, ik was erquote:Op woensdag 29 december 2010 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh. Maar gezellig was het wel, geloof ik
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:38 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Dick Maas moet een nieuwe horror maken: Niet Sint 2 volgend jaar, maar:
Kids: Nieuw Jaarsfeest Killers!
Ja man weet ff niet hoe ik hem moet beschrijven.quote:
ze had het nu toch ook over die hunks die ze datequote:Op woensdag 29 december 2010 16:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Date ? We wonen samen verdomme !
Daar kwam ik zondagochtend pas achterquote:
Jemig nu moet ik nog aan verwachtingen gaan voldoen ook.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
nou beetman, dat zegt genoeg. Ik verheug me nu nog meer op zombienight!
Oooohhhhh die !quote:Op woensdag 29 december 2010 16:40 schreef rival het volgende:
[..]
ze had het nu toch ook over die hunks die ze date
[/simpel]
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja man weet ff niet hoe ik hem moet beschrijven.
Corpsbal komt ook wel goed in de buurt.
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:40 schreef rival het volgende:
[..]
ze had het nu toch ook over die hunks die ze date
[/simpel]
Je bent een schatje echt waar.quote:
Post dan een foto, dan weten we het zeker.quote:
Idd. Wel altijd zeiken om mijn foto, maar zelf niet over de brug komen he? HE?!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Post dan een foto, dan weten we het zeker.
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jemig nu moet ik nog aan verwachtingen gaan voldoen ook.
[..]
Oooohhhhh die !
Precies, ik dacht, als hij nu weigert, ben jij gelijk van het gezeik af.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Idd. Wel altijd zeiken om mijn foto, maar zelf niet over de brug komen he? HE?!
Gelukkig, vind jou ook lief O:*quote:Op woensdag 29 december 2010 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent een schatje echt waar.
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
idemquote:Op woensdag 29 december 2010 16:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Die vraagt zich nu al af wat hij zal aantrekken als we naar Demter komen.quote:
Lief van je.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Precies, ik dacht, als hij nu weigert, ben jij gelijk van het gezeik af.
Als je weer naar huis toe gaat na zombienight ben je tot nieuwe inzichten gekomen, en heb je weer helemaal hoop op een goede vent.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En je wilt mij natuurlijk niet ontgoocheld achterlaten he! Mijn vertrouwen in de man is al zo slecht!
But no pressure beet
Maar mannen zijn leuk en lief!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En je wilt mij natuurlijk niet ontgoocheld achterlaten he! Mijn vertrouwen in de man is al zo slecht!
Ik heb jou niet op facebook, luilak!quote:
''Zal ik mijn trainingsjack aan doen, of niet''quote:Op woensdag 29 december 2010 16:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die vraagt zich nu al af wat hij zal aantrekken als we naar Demter komen.
Ik weet wel wie jij bent op Faboquote:Op woensdag 29 december 2010 16:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb jou niet op facebook, luilak!
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een fobo zag ik netquote:Op woensdag 29 december 2010 16:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je een beetje wil inblenden daar moet je eigenlijk een mat laten groeien.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
''Zal ik mijn trainingsjack aan doen, of niet''
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die vraagt zich nu al af wat hij zal aantrekken als we naar Demter komen.
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet wel wie jij bent op Fabo
De enige gepaste reactie:quote:Op woensdag 29 december 2010 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft gewoon een fobo zag ik net
Dat duurde langquote:Op woensdag 29 december 2010 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
quote:
*klikt*quote:Op woensdag 29 december 2010 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Ik was in deze veronderstelling iig.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kom ik niet naar jullie? Vind ik veel leuker eigenlijk.
Dat mag wat mij betreft ook mop, kun je plants en Zombies spelen.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kom ik niet naar jullie? Vind ik veel leuker eigenlijk.
Ja ik ook!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik was in deze veronderstelling iig.
foto's van een kerst dinerquote:Op woensdag 29 december 2010 16:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
*klikt*
Ja, een corpsbal. Een beetje. Geen ekte ekte.
In mijn hoofd.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waar zijn die dan LE, WAAR VERDOMME?
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat mag wat mij betreft ook mop, kun je plants en Zombies spelen.
En bij Snuit had je ook pantalon en overhemd aan. Alleen geen stropdas en colbert.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
foto's van een kerst dinerdus pak aan.
Nu moet jij ook over de brug komenquote:
In Purmerend, daarom weet zij datquote:Op woensdag 29 december 2010 16:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waar zijn die dan LE, WAAR VERDOMME?
Ik had nog niet eens gezien dat je een pak aan had.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
foto's van een kerst dinerdus pak aan.
Zie je wel, daar ga je al, ik zit niet in jouw hoofd toch?quote:
Ik dacht het jij zei hetquote:
Dat was geen pantalonquote:Op woensdag 29 december 2010 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En bij Snuit had je ook pantalon en overhemd aan. Alleen geen stropdas en colbert.
Maar het huis is nog in Beetmanstijl, dus zonder teveel overbodige frutsels en tierlantijntjes.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:48 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil ook gewoon zien hoe kluts woont
Corpsbalquote:Op woensdag 29 december 2010 16:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat was geen pantalonen t was een blouse geen overhemd
![]()
netjes casual
En met vloerbedekking uit het jaar 0.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar het huis is nog in Beetmanstijl, dus zonder teveel overbodige frutsels en tierlantijntjes.
Ken je kledingquote:
Gewoon zoals het hoort, functioneel!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En met vloerbedekking uit het jaar 0.
quote:
Ik sta op Feeheesboehoek!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu moet jij ook over de brug komen
Ja laat maar zien danquote:
Tegenover elkaar?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
huh, die zitten toch naast elkaar?
Wij zijn met de puzzle-challenges bezig, adventure mode was nogal snel voorbij.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben hem nu voor de tweede keer aan het spelen, op m'n iPhone
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar het huis is nog in Beetmanstijl, dus zonder teveel overbodige frutsels en tierlantijntjes.
hmm, ff goed kijken de volgende keerquote:
Engels of Nederlands?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wij zijn met de puzzle-challenges bezig, adventure mode was nogal snel voorbij.
Sta je op de foto voor een spiegel?quote:
Ze vergeet mijn eigen tierelantijntjes, zoals Ash uit Evil Dead, of Waldorf & Statler, of... erm...quote:
Ashquote:Op woensdag 29 december 2010 16:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ze vergeet mijn eigen tierelantijntjes, zoals Ash uit Evil Dead, of Waldorf & Statler, of... erm...
Nee. Ik ben die blonde met een Peuter.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sta je op de foto voor een spiegel?
Dan kan ik je niet vinden (nog)quote:Op woensdag 29 december 2010 16:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee. Ik ben die blonde met een Peuter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |