Wees blij in veel culturen 'zoenen' mannen elkaar ook.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat haat ik dit!!
Vroeger als kind hoefde ik hieraan niet mee te doen, de 3 vreselijke luchtkussen bij aankomst en afscheid van famillie. Maar nu ik wat ouder ben wordt ik door tantes, nichtjes en vage famillieleden en soms zelf mensen van mijn leeftijd gedwongen aan dit afschuwelijke ritueel mee te doen.
En het is niet en een echte kus, wangen tegen elkaar en je kust de lucht en dat 3x. Waar slaat dit op? Als het nou een echte kus was zou het nog ergens op slaan.
Het meeste medelijden heb ik nog wel met vrouwen, die moeten met iederéén het stukje lucht naast hun wang kussen, ik als man hoef alleen de vrouwen af te lopen.
En het allerergste is als ze gaan praten terwijl ze het doen. "Wat is het leuk mwah om je weer mwah te zien mwah.
Doen we dit alleen in Nederland ofzo? Bij famillie uit duitsland geven we elkaar een goeie handdruk en een groet, veel fijner wat mij betreft.
Dat is inderdaad fucking irritant.quote:Het meeste medelijden heb ik nog wel met vrouwen, die moeten met iederéén het stukje lucht naast hun wang kussen, ik als man hoef alleen de vrouwen af te lopen.
Tenzij het je focking geile achternicht is natuurlijkquote:Op woensdag 29 december 2010 14:57 schreef RadioSlut het volgende:
Ja, dat is idd erg irritant. het enige wat ik hoef is een goeie handdruk, meer niet.
Goeiequote:Op woensdag 29 december 2010 14:59 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Lekker toch. Al je knappe nichtjes en sexy tantes kussen.
Ik weet niet wat jij in die MILF van een tante ziet?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:59 schreef Ferrari_Tape het volgende:
En maandag die hete secretaresse
Per ongeluk op de mond whehe
Sommige figuren trekken je dan aan je hand zo naar zich toe.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:58 schreef NBT het volgende:
Je bent niet verplicht hoor, ik weiger het ook gewoon en geef een hand.....
En dan zet ik gewoon een stap naar achter.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:00 schreef Staal het volgende:
[..]
Sommige figuren trekken je dan aan je hand zo naar zich toe.
Ik heb er ook zo'n hekel aan. En waarom drie? Dat is nergens zo.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 29 december 2010 15:00 schreef LangeJan het volgende:
Ga op je tante springen. Omdat je zgn. altijd geleerd hebt dat dat is waar je een luchtkussen voor moest gebruiken!
Dit.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:59 schreef Ferrari_Tape het volgende:
En maandag die hete secretaresse
Per ongeluk op de mond whehe
Dat vind ik dan weer heel erg bot en afwijzend. Dus onderga het dan maar.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:01 schreef NBT het volgende:
[..]
En dan zet ik gewoon een stap naar achter.
Want nu vindt je het lekker?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:07 schreef Unischroef het volgende:
Vroeger wou ik dat niet en nu krijg ik van sommige tantes soms maar 1 kus omdat ze denken dat ik het nog steeds erg vind.
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:Bij famillie uit duitsland geven we elkaar een goeie handdruk en een groet, veel fijner wat mij betreft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |