quote:Op woensdag 29 december 2010 15:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En die moet je ook nog een keer uitproberen ook..
*stuurt pop naar Rival*
Echte liefde is onderwegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wij dames houden niet van lafquote:
Spinnenweb???quote:Op woensdag 29 december 2010 15:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En wij dames houden niet van laf
Gewoon keihard dat spinnenweb eruit raggen
Zo ben ikquote:
Bij mij al welquote:Op woensdag 29 december 2010 15:16 schreef Lips het volgende:
[..]
Spinnenweb???
Nee zo lang is 't niet geleden
je hoeft niet meer te wachten, je hebt een PM ontvangen!quote:
Als je normaal niet zo een kutwijf was zou ik je nu bijna tof vindenquote:Op woensdag 29 december 2010 15:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zo ben ik
Je moet natuurlijk wel je eigen liefde naast je op de bank hebben. En haar kan je lekker meenemen in je afgedankte bmw
Is hij nou alweer over mij aan het klagen?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:18 schreef Cue_ het volgende:
rival, rival, ik heb een pm ontvangen
Ik zal je zometeen antwoorden hoor!
Dat is vertrouwelijkquote:Op woensdag 29 december 2010 15:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is hij nou alweer over mij aan het klagen?
Maar gelukkig doe je dat nietquote:Op woensdag 29 december 2010 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
Als je normaal niet zo een kutwijf was zou ik je nu bijna tof vinden
IK KAN NIET WACHTEN!!!!!111111 EEENSIIZZZquote:Op woensdag 29 december 2010 15:18 schreef Cue_ het volgende:
rival, rival, ik heb een pm ontvangen
Ik zal je zometeen antwoorden hoor!
Een spinnewebzje hebben ze snel gebouwd hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 15:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zelfs dreigementen helpen niet?
als ik wat te klagen heb dan stuur ik dat naar die persoon zelfquote:Op woensdag 29 december 2010 15:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is hij nou alweer over mij aan het klagen?
Ik ben niet huishoudelijk, maar aan spinrag heb ik idd een hekel!quote:Op woensdag 29 december 2010 15:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En wij dames houden niet van laf
Gewoon keihard dat spinnenweb eruit raggen
Ik heb anders nog niks gehad.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
als ik wat te klagen heb dan stuur ik dat naar die persoon zelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt mij anders vaak genoeg klaagpm's gestuurdquote:Op woensdag 29 december 2010 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
als ik wat te klagen heb dan stuur ik dat naar die persoon zelf
Dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 29 december 2010 15:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben niet huishoudelijk, maar aan spinrag heb ik idd een hekel!
nee ik kan je niet uitstaanquote:Op woensdag 29 december 2010 15:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar gelukkig doe je dat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |