Ik denk dat rival dat allang uitgebreid heeft ondervondenquote:Op woensdag 29 december 2010 15:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je ziet het mooie niet van dat ding!
Je kan die dildo compleet in de doos duwen en tegelijk haar clit likken!
Je krijg gegarandeerd een pijpbeurt terug!
Ik heb handenquote:Op woensdag 29 december 2010 15:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar een losse dildo is toch handiger, die kan je wat beter hanteren terwijl je likt
het enige dat ik weet van seks is het missionarisstandjequote:Op woensdag 29 december 2010 15:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk dat rival dat allang uitgebreid heeft ondervonden
teveel smaken doet ook afbreuk aan een goede maaltijd.. dus wie weet is dat met die handen wel hetzelfdequote:Op woensdag 29 december 2010 15:10 schreef Lips het volgende:
Ik moet toch ff iets zeggen ten gunste van Godtje.
Jullie kunnen allemaal wel roepen dat je daar handen voor hebt, maar die heb je nu juist over! Dus nog meer mogelijkheden te verwennen
Ik probeer me idd voorstellen hoe je je hoofd zou moeten bewegen als je dat een beetje goed wil doen tijdens het likken.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar een losse dildo is toch handiger, die kan je wat beter hanteren terwijl je likt
Ik kan je wel wat leren..quote:Op woensdag 29 december 2010 15:10 schreef rival het volgende:
het enige dat ik weet van seks is het missionarisstandje
Natuurlijk staat die superplaat erin! Ik was hem toevallig net aan het luisteren in Winamp omdat ik de radio zat was.quote:
je bent iets te laat, volgende rondequote:
En die moet je ook nog een keer uitproberen ook..quote:Op woensdag 29 december 2010 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
het enige dat ik weet van seks is het missionarisstandje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Jij hebt al een sexdate met hem vanavondquote:Op woensdag 29 december 2010 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je bent iets te laat, volgende ronde.
Ja, dat is niet te doen.. hooguit een paar millimeter eruit en erin.. schiet niet op natuurlijkquote:Op woensdag 29 december 2010 15:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik probeer me idd voorstellen hoe je je hoofd zou moeten bewegen als je dat een beetje goed wil doen tijdens het likken.
Eeeehmmm, neequote:Op woensdag 29 december 2010 15:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij hebt al een sexdate met hem vanavond
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En die moet je ook nog een keer uitproberen ook..
*stuurt pop naar Rival*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat onderschrift ook.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Was ik gelukkig niet de enige die zo dachtquote:Op woensdag 29 december 2010 15:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat onderschrift ook.
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat onderschrift ook.
Beetje lafjes ja.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, dat is niet te doen.. hooguit een paar millimeter eruit en erin.. schiet niet op natuurlijk
Ik dacht het niet, ik typte het gewoonquote:Op woensdag 29 december 2010 15:13 schreef YipYip het volgende:
[..]
Was ik gelukkig niet de enige die zo dacht
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En die moet je ook nog een keer uitproberen ook..
*stuurt pop naar Rival*
Echte liefde is onderwegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wij dames houden niet van lafquote:
Spinnenweb???quote:Op woensdag 29 december 2010 15:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En wij dames houden niet van laf
Gewoon keihard dat spinnenweb eruit raggen
Zo ben ikquote:
Bij mij al welquote:Op woensdag 29 december 2010 15:16 schreef Lips het volgende:
[..]
Spinnenweb???
Nee zo lang is 't niet geleden
je hoeft niet meer te wachten, je hebt een PM ontvangen!quote:
Als je normaal niet zo een kutwijf was zou ik je nu bijna tof vindenquote:Op woensdag 29 december 2010 15:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zo ben ik
Je moet natuurlijk wel je eigen liefde naast je op de bank hebben. En haar kan je lekker meenemen in je afgedankte bmw
Is hij nou alweer over mij aan het klagen?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:18 schreef Cue_ het volgende:
rival, rival, ik heb een pm ontvangen
Ik zal je zometeen antwoorden hoor!
Dat is vertrouwelijkquote:Op woensdag 29 december 2010 15:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is hij nou alweer over mij aan het klagen?
Maar gelukkig doe je dat nietquote:Op woensdag 29 december 2010 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
Als je normaal niet zo een kutwijf was zou ik je nu bijna tof vinden
IK KAN NIET WACHTEN!!!!!111111 EEENSIIZZZquote:Op woensdag 29 december 2010 15:18 schreef Cue_ het volgende:
rival, rival, ik heb een pm ontvangen
Ik zal je zometeen antwoorden hoor!
Een spinnewebzje hebben ze snel gebouwd hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 15:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zelfs dreigementen helpen niet?
als ik wat te klagen heb dan stuur ik dat naar die persoon zelfquote:Op woensdag 29 december 2010 15:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is hij nou alweer over mij aan het klagen?
Ik ben niet huishoudelijk, maar aan spinrag heb ik idd een hekel!quote:Op woensdag 29 december 2010 15:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En wij dames houden niet van laf
Gewoon keihard dat spinnenweb eruit raggen
Ik heb anders nog niks gehad.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
als ik wat te klagen heb dan stuur ik dat naar die persoon zelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt mij anders vaak genoeg klaagpm's gestuurdquote:Op woensdag 29 december 2010 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
als ik wat te klagen heb dan stuur ik dat naar die persoon zelf
Dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 29 december 2010 15:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben niet huishoudelijk, maar aan spinrag heb ik idd een hekel!
nee ik kan je niet uitstaanquote:Op woensdag 29 december 2010 15:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar gelukkig doe je dat niet
Snel dus een Spiderman vinden die je web inslingertquote:Op woensdag 29 december 2010 15:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Een spinnewebzje hebben ze snel gebouwd hoor
Mooi zoquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb anders nog niks gehad.vandaag vind ik je dan ook wel weer liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |