Toen ik op invoeren drukte bedacht ik me al dat dat flauw was, want er is natuurlijk een reden waarom ze die volgorde hebben op imdb, en dat als ze in die volgorde het populairst zijn, je ook kunt verwachten dat dat op een forum gebeurt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:50 schreef Mike het volgende:
[..]
Mja, ik heb ze alle vier in de bioscoop gezien en vind The Dark Knight en Inception echt beter.
Ik vind NCFOM echt een toffe film, de rest (Big Lebowski, Fargo) vind ik idd echt geen ruk aan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Toen ik op invoeren drukte bedacht ik me al dat dat flauw was, want er is natuurlijk een reden waarom ze die volgorde hebben op imdb, en dat als ze in die volgorde het populairst zijn, je ook kunt verwachten dat dat op een forum gebeurt.
Behalve dan films van de Coen bros., die vinden mensen alleen leuk omdat ze in de imdb top 250 staan.
Dat was niet echt kritiek maar eerder het aanduiden van zijn stijlquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:17 schreef speknek het volgende:
Dat vind ik eigenlijk wel terechte kritiek, zijn karakters zijn altijd simpele instrumenten. Ik denk dat daarom mijn voorkeur toch net iets meer naar Aronofsky gaat.
Bijvoorbeeld met TDK , laatste scene met the joker.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vind dat hij dat net iets te expliciet doet, hij zet zelfs af en toe gewoon zijn subtext mee in de dialogen zodat het allemaal zeker duidelijk is. Helaas werkt dat soms tegen hem, hij moet die gevoelens die tussen de regels staan gewoon laten uitbeelden door de acteurs, niet laten uitleggen, want dan is 't gewoon tekst en krijg je moeilijker een band met de personages. Je krijgt empathie voor iemand omdat je zijn trauma's ziet, niet omdat hij zegt dat hij toch zo zielig is.
I liked it better when it was still underground.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:51 schreef CobraVerde het volgende:
Uitslag 1e ronde:
1.The Dark Knight vs. Insomnia 36-1
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |