Wij woont idd wel bijna in Polen.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vorig leven?![]()
Volgens mij staat hij er nog steeds.
Of niet meer.quote:
Uberness is ook met een e, dus met een equote:Op woensdag 29 december 2010 11:31 schreef Kluts het volgende:
Is het epicness of epicniss?
Is dat überhaupt een woord?
het is epicnessquote:Op woensdag 29 december 2010 11:31 schreef Kluts het volgende:
Ik heb het zo lang niet gedaan dat ik van de week dacht misschien weer eens een keer proberen.quote:
Ja, ik zag het in een onderschrift staan en vroeg het me af.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Uberness is ook met een e, dus met een e
+10quote:Op woensdag 29 december 2010 11:31 schreef Q. het volgende:
[..]
We? Wij gaan, jij staat langs de kant een beetje te schreeuwen.
Een e. Maar verwacht niet dat ie in de Van Dale staat.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:31 schreef Kluts het volgende:
das naar zeggenquote:Op woensdag 29 december 2010 11:31 schreef Q. het volgende:
[..]
We? Wij gaan, jij staat langs de kant een beetje te schreeuwen.
Dan moet je me toch eens uitleggen waarom je het verkeerd in je ondertitel hebt staan.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:32 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
het is epicness
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=epicness
is een woord
Het is dan ook Engels.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een e. Maar verwacht niet dat ie in de Van Dale staat.
quote:Op woensdag 29 december 2010 11:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan moet je me toch eens uitleggen waarom je het verkeerd in je ondertitel hebt staan.
Dude.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:32 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
het is epicness
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=epicness
is een woord
fuuuuuuuquote:Op woensdag 29 december 2010 11:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan moet je me toch eens uitleggen waarom je het verkeerd in je ondertitel hebt staan.
Joh!quote:
Epic post.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:34 schreef Kluts het volgende:
Sowieso is epic in mijn beleving ook echt zo'n ONZ-woord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |