Ik heb het ook niet makkelijk!quote:Op woensdag 29 december 2010 11:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat zou wel jammerlijk zijn.
Dat je bij elk broodje pindakaas even denkt: is dit nou een broodje pis of wat?
Omdat hier voornamelijk kneuzen zitten die niks beters te doen hebben....quote:
Ik kan hem niet meer aanpassen helaas.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:24 schreef Godtje het volgende:
Q topic![]()
Kan je de TT uitbreiden met Spezza Bashtime
That must be it!quote:Op woensdag 29 december 2010 11:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Omdat hier voornamelijk kneuzen zitten die niks beters te doen hebben....
Waarom, we zetten er toch ook geen "zuurstof inademtime"neer?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:24 schreef Godtje het volgende:
Q topic![]()
Kan je de TT uitbreiden met Spezza Bashtime
Zelfreflectiequote:Op woensdag 29 december 2010 11:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik had het meer over figuren zoals jij en JB enzo.....quote:Op woensdag 29 december 2010 11:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zelfreflectie![]()
Dat valt me dan weer mee van je dat je daar toe in staat bent.
Tweede goede punt van vandaag, I'm impressed.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom, we zetten er toch ook geen "zuurstof inademtime"neer?.
Wat doe je hier dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ga je gewoon weg, of ga je nu heel 'stoer' de confrontatie aan?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:24 schreef Spezza19 het volgende:
JoeBravo staat inderdaad echt bekend om het bashen. Wat een lul is dat!quote:Op woensdag 29 december 2010 11:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik had het meer over figuren zoals jij en JB enzo.....
Ja, dat is wel de grootste rellert die er hier in singles rondloopt, die Joe.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
JoeBravo staat inderdaad echt bekend om het bashen. Wat een lul is dat!
Doet niets anders dan anderen onderuit halen, WAL-GE-LIJK!quote:Op woensdag 29 december 2010 11:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
JoeBravo staat inderdaad echt bekend om het bashen. Wat een lul is dat!
quote:Op woensdag 29 december 2010 11:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 december 2010 11:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Doet niets anders dan anderen onderuit halen, WAL-GE-LIJK!
quote:
Ach, was al van plan weer weg te gaan.....quote:Op woensdag 29 december 2010 11:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ga je gewoon weg, of ga je nu heel 'stoer' de confrontatie aan?
Goed plan!quote:Op woensdag 29 december 2010 11:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Ach, was al van plan weer weg te gaan.....Heb wel nuttigere dingen te doen....
We zouden hem moeten bannen!quote:Op woensdag 29 december 2010 11:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat is wel de grootste rellert die er hier in singles rondloopt, die Joe.
Vlees or GTFOquote:Op woensdag 29 december 2010 11:27 schreef L-E het volgende:
Om de sfeer erin te houden: iemand een kaashapje?
Mag ik een mes, dan snij ik de spanning even.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:27 schreef L-E het volgende:
die heb ik altijd al een nare gemene man gevondenquote:Op woensdag 29 december 2010 11:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat is wel de grootste rellert die er hier in singles rondloopt, die Joe.
lekkerquote:Op woensdag 29 december 2010 11:27 schreef L-E het volgende:
ZIE JE HOE HIJ IS!quote:Op woensdag 29 december 2010 11:27 schreef JoeBravo het volgende:
ik krijg niet eens de kans zelf te reageren, stelletje egoïsten hiero
Het ligt niet aan jou! Het is pure evil! Ik ben zelfs een beetje bang voor Joequote:Op woensdag 29 december 2010 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
die heb ik altijd al een nare gemene man gevonden
doe maar een blokje oude kaasquote:Op woensdag 29 december 2010 11:27 schreef L-E het volgende:
Met urinegeur?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:27 schreef L-E het volgende:
I blow nietquote:Op woensdag 29 december 2010 11:27 schreef L-E het volgende:
Volgens mij was hij in een vorig leven kampbaas in een concentratiekamp.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou! Het is pure evil! Ik ben zelfs een beetje bang voor Joe
Ah, in that case ben ik het met je eens.quote:
Vorig leven?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij was hij in een vorig leven kampbaas in een concentratiekamp.
Wij woont idd wel bijna in Polen.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vorig leven?![]()
Volgens mij staat hij er nog steeds.
Of niet meer.quote:
Uberness is ook met een e, dus met een equote:Op woensdag 29 december 2010 11:31 schreef Kluts het volgende:
Is het epicness of epicniss?
Is dat überhaupt een woord?
het is epicnessquote:Op woensdag 29 december 2010 11:31 schreef Kluts het volgende:
Ik heb het zo lang niet gedaan dat ik van de week dacht misschien weer eens een keer proberen.quote:
Ja, ik zag het in een onderschrift staan en vroeg het me af.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Uberness is ook met een e, dus met een e
+10quote:Op woensdag 29 december 2010 11:31 schreef Q. het volgende:
[..]
We? Wij gaan, jij staat langs de kant een beetje te schreeuwen.
Een e. Maar verwacht niet dat ie in de Van Dale staat.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:31 schreef Kluts het volgende:
das naar zeggenquote:Op woensdag 29 december 2010 11:31 schreef Q. het volgende:
[..]
We? Wij gaan, jij staat langs de kant een beetje te schreeuwen.
Dan moet je me toch eens uitleggen waarom je het verkeerd in je ondertitel hebt staan.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:32 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
het is epicness
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=epicness
is een woord
Het is dan ook Engels.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een e. Maar verwacht niet dat ie in de Van Dale staat.
quote:Op woensdag 29 december 2010 11:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan moet je me toch eens uitleggen waarom je het verkeerd in je ondertitel hebt staan.
Dude.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:32 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
het is epicness
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=epicness
is een woord
fuuuuuuuquote:Op woensdag 29 december 2010 11:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan moet je me toch eens uitleggen waarom je het verkeerd in je ondertitel hebt staan.
Joh!quote:
Epic post.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:34 schreef Kluts het volgende:
Sowieso is epic in mijn beleving ook echt zo'n ONZ-woord.
En je had iets anders verwacht bij deze bosmongool?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:34 schreef Kluts het volgende:
nou niet verdrietig wordenquote:Op woensdag 29 december 2010 11:34 schreef Kluts het volgende:
Dan hebben ze het gejat. Is nmm nog altijd 1337quote:Op woensdag 29 december 2010 11:34 schreef Kluts het volgende:
Bleef hij maar in het bos!quote:Op woensdag 29 december 2010 11:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
En je had iets anders verwacht bij deze bosmongool?
Ik wilde hem nog een kans geven. Zo ben ik.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
En je had iets anders verwacht bij deze bosmongool?
quote:
Epic is in mijn ogen een enorm nerd woordquote:Op woensdag 29 december 2010 11:34 schreef Kluts het volgende:
Dat woord is EPICquote:Op woensdag 29 december 2010 11:34 schreef Kluts het volgende:
Dolletjes, nietwaar?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:35 schreef Q. het volgende:
Nuttige invulling van mn vrije dag, dit FOK!-gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |