abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91921534
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 22:05 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:

[..]

dat zal wel meevallen, gewoon niet opnemen als ze belt en dergelijke.

Super dat je ermee gekapt bent! Volgens mij ben je de eerste die deze vraag op fok stelt en het ook daadwerkelijk doet. Hulde! Een verstandige beslissing, maar dat heb je nu ook wel door met haar gedrag.

Lekker van het leven genieten en niet meer aan haar denken.
Ja ik weet het, maar dalijk stuurt ze mensen op me af ofzo, ik heb zelfs gehoord dat ze me wilt afmaken binnenkort is toch bizar :?
Dank je wel voor je compliment trouwens, en wat je ook zegt, het was inderdaad een verstandige keuze.
Komt ook door de meningen en tips van jullie FOK users, jullie zijn great :D
  donderdag 27 januari 2011 @ 00:14:29 #202
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_91924512
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 23:14 schreef Marienbean het volgende:

[..]

Is dat een slim plan denk je, heb hier eigenlijk helemaal geen zin in weet je dat...
Als ik aangifte doe komt er denk ik weer een hoop gezeik..
Gezeik heb je nu toch ook al.

Negeren werkt niet, fysiek geweld zou ik ook niet doen :P dus dan maar ouders inlichten of politie.
  donderdag 27 januari 2011 @ 08:28:57 #203
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_91929404
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 10:17 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Standaardadviezen misschien ja, maar de mensen die hier reageren hebben ervaring met hetzeflde als TS. En ja, liefde maakt blind, maar reacties hier kunnen TS toch misschien enigszins aan het denken zetten. En anders heb ik mijn best tenminste gedaan om TS te helpen.
Het kan hem aan het denken zetten... Maar luisteren naar een ander en iets niet zelf ervaren is natuurlijk veruit inferieur aan het zelf ervaren, met de kans dat het wellicht nog mee blijkt te vallen ook.

Dat bedoelde ik :)

Heb zelf ook een vriendin met bl (nog wel), en dat gaat momenteel ook nauwelijks meer. Maar ik ben nog nooit zo gek op iemand geweest en had het niet willen missen.
J. <3
pi_91942859
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 23:16 schreef Marienbean het volgende:
Ja ik weet het, maar dalijk stuurt ze mensen op me af ofzo, ik heb zelfs gehoord dat ze me wilt afmaken binnenkort is toch bizar :?
gewoon ophangen als ze belt, volhouden, dan stopt ze wel. Hoe meer tijd je erin steekt, hoe meer je haar aan het voeden bent. Gewoon doodnegeren.
pi_91951772
Negeren is inderdaad de beste optie! Elke kleine toegeving is voor hun reden genoeg om te denken dat alles weer mogelijk is!
pi_91952109
Negeren doe ik juist ook mensen, maar het helpt gewoon niet :?
Waarom kan ze niet gewoon lekker haar grote bek houden en doorgaan met haar nieuwe vriend }:|
  donderdag 27 januari 2011 @ 19:12:27 #207
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_91953259
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:49 schreef Marienbean het volgende:
Waarom kan ze niet gewoon lekker haar grote bek houden en doorgaan met haar nieuwe vriend }:|
Het helpt wel, nog even geduld hebben, rome is ook niet in 1 dag gebouwd.
pi_91953636
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:12 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Het helpt wel, nog even geduld hebben, rome is ook niet in 1 dag gebouwd.
Precies. Aan de gedachte toegeven dat het niet werkt is alleen maar wat ze wil.
pi_91954607
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:49 schreef Marienbean het volgende:
Zorg er in ieder geval voor dat ze je niet meer kan bereiken.
signatuurloos
pi_91960665
quote:
12s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:39 schreef Captain_Maximum het volgende:
Zorg er in ieder geval voor dat ze je niet meer kan bereiken.
Dan gaat ze vast zijn ouders bellen...

Mijn vrouw heeft ook zo'n lastig ex vriendje gehad, maar hij belde amper omdat toen ik in haar leven kwam ik de telefoon wel opnam (lang leve de nummerherkenning). Na een paar maand belde hij niet meer elke dag en twee jaar later pleegde hij zelfmoord. Nu hoop ik niet dat je dit te wachten staat, maar voordat hij stopte met bellen bleef hij het dus wel een tijd proberen.

En toen we een nieuw nummer namen belde hij dus haar ouders op... stom genoeg gaven ze dat nummer ook (wisten niet dat dit speelde). Boel gedoe met weinig effect was dat dus.
pi_91961482
Ik heb een stiefzusje met borderline. Geloof me, die mensen sporen niet! Dumpen en opzoek naar een fatsoenlijke meid!
pi_91966686
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:30 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:

[..]

Dan gaat ze vast zijn ouders bellen...

Mijn vrouw heeft ook zo'n lastig ex vriendje gehad, maar hij belde amper omdat toen ik in haar leven kwam ik de telefoon wel opnam (lang leve de nummerherkenning). Na een paar maand belde hij niet meer elke dag en twee jaar later pleegde hij zelfmoord. Nu hoop ik niet dat je dit te wachten staat, maar voordat hij stopte met bellen bleef hij het dus wel een tijd proberen.

En toen we een nieuw nummer namen belde hij dus haar ouders op... stom genoeg gaven ze dat nummer ook (wisten niet dat dit speelde). Boel gedoe met weinig effect was dat dus.
Dan zou TS gewoon zijn hele omgeving ervan op de hoogte moeten houden.
signatuurloos
pi_91968699
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:00 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Dan zou TS gewoon zijn hele omgeving ervan op de hoogte moeten houden.
Ow wat erg zeg :o Weet je mensen, ik vind het best wel eng worden moet ik toegeven ;(
Was ik nou maar nooit begonnen met een relatie met haar, ik heb nog nooit zoveel ellende meegemaakt in mijn leven als nu.. :N
Wat moet ik nu doen?
Gewoon blijven negeren en hopen dat er niets ergs gebeurd??
  vrijdag 28 januari 2011 @ 08:28:21 #214
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_91977627
Niet iedere bl'er maakt zichzelf van kant om een stukgelopen relatie gelukkig.
J. <3
pi_91992376
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 23:14 schreef Marienbean het volgende:

[..]

Is dat een slim plan denk je, heb hier eigenlijk helemaal geen zin in weet je dat...
Als ik aangifte doe komt er denk ik weer een hoop gezeik..
Mensen die hun mond nooit opentrekken en alles maar slikken trekken altijd aan het korste eind. Als op een gegeven moment ze aangifte tegen je doet vanwege verkrachting of iets anders (Borderliners doen rare dingen in hun moment van 'nood' om aandacht), dan is het jouw woord tegen die van haar, zonder dat je enige voorgeschiedenis op papier hebt staan.
pi_91992392
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:29 schreef Marienbean het volgende:

[..]

Ow wat erg zeg :o Weet je mensen, ik vind het best wel eng worden moet ik toegeven ;(
Was ik nou maar nooit begonnen met een relatie met haar, ik heb nog nooit zoveel ellende meegemaakt in mijn leven als nu.. :N
Wat moet ik nu doen?
Gewoon blijven negeren en hopen dat er niets ergs gebeurd??
Wat word eigenlijk erger?
  zondag 30 januari 2011 @ 18:44:20 #217
333661 xdonbeer
hate the player, not the game.
pi_92089249
Hoezo denken jullie gelijk weer zo gemeen -.-?
Dat meisje heeft gewoon problemen & hij moet haar helpen en steunen. Big deal.

oke, als je er echt niet meer tegen kan dan moet je het wel uitmaken. xd
pi_92090329
gewoon problemen?
hij moet haar steunen?

Mwoehaahahaaaaa, wat een reactie.... geen idee wat borderline betekend?
  zondag 30 januari 2011 @ 19:54:13 #219
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_92092545
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 18:44 schreef xdonbeer het volgende:
Hoezo denken jullie gelijk weer zo gemeen -.-?
Dat meisje heeft gewoon problemen & hij moet haar helpen en steunen. Big deal.

oke, als je er echt niet meer tegen kan dan moet je het wel uitmaken. xd
jaja :') Overigens heb je het topic niet gelezen merk ik wel.
  zondag 6 februari 2011 @ 13:35:31 #220
333661 xdonbeer
hate the player, not the game.
pi_92408133
heb ik daar tijd voor? nee, sorry. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')