quote:Op woensdag 29 december 2010 15:13 schreef Olle. het volgende:
[..]
wanneer dan?
want ik heb het niet gezien in dit topic.
Niet helemaal hetzelfde, maar oké.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:39 schreef IkBenEenStoner het volgende:
Ik ken iemand die Otto heet, moet ik hen voortaan Autto gaan noemen????
Nee ik zeg gewoon overhemdquote:Op woensdag 29 december 2010 15:09 schreef reinbertio het volgende:
[..]
Spreek jij het dan uit als blauwse?
snap je punt!quote:Op woensdag 29 december 2010 15:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
[..]
Niet helemaal hetzelfde, maar oké.
No thanks.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:09 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Hier val ik weer door de mand, probeer ik een keer de slimste zijn wordt ik weer onderuit gehaald door een FOK!'er
Zeuven, mensen die dat zeggen zijn helemaal ergquote:Op woensdag 29 december 2010 17:15 schreef Flammie het volgende:
Mensen zeggen oto en zeuven maar er staat auto en zeven![]()
Soort van spreektaal in bepaalde streken van Nederland of iets dergelijks maar in ieder geval niets officieels aangezien het fonetische systeem der nederlandsche taal niet op die manier in elkaar steekt.
e = geen eu
en au = geen o
Zeeeejven euro.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:16 schreef leRomein het volgende:
[..]
Zeuven, mensen die dat zeggen zijn helemaal erg
Zoals het hoort, goedzo.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:33 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zei ook altijd oto, maar nu heb ik mezelf auto aangeleerd.
Ohja, uuro, die past ook wel in dit rijtjequote:
Inderdaad, net als met 'bureau' .. stelletje falers. Het is AUTO.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lul + drumstel.
Het is toch ook niet eauto? Het is toch niet cadau?
Appels en peren vergelijken![]()
Het is kadooooow en autoooo.
Precies en dus NIET eauto!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:39 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Inderdaad, net als met 'bureau' .. stelletje falers. Het is AUTO.
Dit. De Fransen hebben het verneukt. Of zeiden de Grieken ook OTO als de het hadden over het begrip 'zelf'?quote:Op woensdag 29 december 2010 10:59 schreef Dastan het volgende:
Mensen die dan ook [otomaat] [otisme] [otoriteit] e.d. zeggen.![]()
Volgens mij komt het trouwens - via het Frans - van het Griekse [ afbeelding ] , wat gewoon uitgesproken wordt als [autos].
Pukkeltaal, maar eens proberen te vertalen...quote:Op woensdag 29 december 2010 12:10 schreef Salatrel het volgende:
dus ik chill em in me waggie. komt die copper naast me staan zegt ie dat ik niet zo hard moet boeken...*
Dat is gewoon de Duitse uitspraakquote:Op woensdag 29 december 2010 18:15 schreef Lindstrøm. het volgende:
[ afbeelding ]
oiro___!!!
11 !!
5 OIRO!
Ik kwam vroeger wel eens bij een snackbar waar standaard 'uuro' werd gezegdquote:Op woensdag 29 december 2010 18:31 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Dat is gewoon de Duitse uitspraak
Mijn opa zegt uiroEn hij is gewoon Nederlandsch.
En dat niet alleenquote:Op woensdag 29 december 2010 15:09 schreef leRomein het volgende:
[..]
Ja zo () doe ik inderdaad als mensen 'oto' zeggen:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |