moeders kunnen ook helemaal niet ziek zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 11:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja he![]()
Maar daarna heeft hij nog wel lief boodschappen gedaan![]()
Ja, alleen ik heb helemaal geen tijd voor rust
Mannenquote:Op woensdag 29 december 2010 11:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die grote is zielig ziek.
Kwam ik gister eerder thuis, zei hij: wat fijn dat je er bent, ik trek het echt niet meer![]()
Nee, ik kwam voor de grap eerder naar huis van mijn werk
hmmm dan ben ik wel een uitzonderingquote:Op woensdag 29 december 2010 11:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Mannen![]()
Wij vrouwen buffelen met hoge koorts nog door, Maar bij de meeste mannen is het zo als ze iets verhoging hebben dan beginnen ze meteen te piepen.
Jij bent goehoedquote:Op woensdag 29 december 2010 11:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm dan ben ik wel een uitzondering
Heb me in 10 jaar tijd volgens mij 2x een dag ziek gemeld.
Ben zowiezo ook zelden ziek, hooguit een dagje snotterig, en daarna weer over
ik ben ook wel een uitzondering maar wel iets meer dan jij.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm dan ben ik wel een uitzondering
Heb me in 10 jaar tijd volgens mij 2x een dag ziek gemeld.
Ben zowiezo ook zelden ziek, hooguit een dagje snotterig, en daarna weer over
quote:Op woensdag 29 december 2010 11:30 schreef Panda72 het volgende:
Note to self. Doe nooit een dom dansje op kantoor, je weet nooit of er plotseling een collega met klant achter je staat
Jij bent ook heel goehoedquote:Op woensdag 29 december 2010 11:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben ook wel een uitzondering maar wel iets meer dan jij.
hoewel, meestal meld ik me ziek omdat ik onder mes moet.![]()
of ik neem vrij
whahahahahaquote:Op woensdag 29 december 2010 11:30 schreef Panda72 het volgende:
Note to self. Doe nooit een dom dansje op kantoor, je weet nooit of er plotseling een collega met klant achter je staat
Nou ik stond met mijn rug naar de deuropening en deed net een achterlijk dansje(soort vogeltjes dans maar dan nog erger) en toen hoorde ik plotseling geproest achter mij.quote:
Wat een aansteller. Als ik 'ziek' ben ga ik ook gewoon doorquote:Op woensdag 29 december 2010 11:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die grote is zielig ziek.
Kwam ik gister eerder thuis, zei hij: wat fijn dat je er bent, ik trek het echt niet meer![]()
Nee, ik kwam voor de grap eerder naar huis van mijn werk
voor ik me ziek meld moet ik ook minstens half dood zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 11:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat een aansteller. Als ik 'ziek' ben ga ik ook gewoon door.
Het is dat ze me ooit naar onder dwang het ziekenhuis hebben gebracht, anders liep ik nu nog met mijn slecht werkende nier...
er zijn ook van die types die zich al 'ziek' melden als ze een natte neus hebben....quote:Op woensdag 29 december 2010 11:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is dat ze me ooit naar onder dwang het ziekenhuis hebben gebracht, anders liep ik nu nog met mijn slecht werkende nier...
mijn vrouw af en toe ook, ook al klaag ik vaak over d'rquote:Op woensdag 29 december 2010 11:36 schreef suikertaartje het volgende:
maar hij is ook best lief hoor
Ja die ken ik persoonlijk jaquote:Op woensdag 29 december 2010 11:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er zijn ook van die types die zich al 'ziek' melden als ze een natte neus hebben....
treurig
Oeh dat is al heel wat voor zijn doenquote:Op woensdag 29 december 2010 11:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja he![]()
Maar daarna heeft hij nog wel lief boodschappen gedaan![]()
Ja, alleen ik heb helemaal geen tijd voor rust
Ja, ik heb amper een stem dus als je wilt lachen moet je me bellenquote:
Dus, kom je voor me zorgen?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:35 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 december 2010 11:36 schreef suikertaartje het volgende:
maar hij is ook best lief hoor
Soms zeker?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn vrouw af en toe ook, ook al klaag ik vaak over d'r
quote:As such, we hereby invite you to be part of the test development team by volunteering yourself to be an item writer. This is an opportunity for you to be part of the historic process, and chart the standards of the new ****** exam.
die heb ik alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |