Als ik mezelf uit bed kan slepen maak ik kippensoep, ook een kommetje?quote:Op woensdag 29 december 2010 10:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
soep![]()
uhoh.
ik ben echt ziek
wat hebben jullie 2 samen gedaan dat je tegelijk ziek bentquote:Op woensdag 29 december 2010 10:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik mezelf uit bed kan slepen maak ik kippensoep, ook een kommetje?
Om het nog verdachter te maken:quote:Op woensdag 29 december 2010 10:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat hebben jullie 2 samen gedaan dat je tegelijk ziek bent
echte vriendinnen in ieder geval
quote:Op woensdag 29 december 2010 10:46 schreef MPG het volgende:
Ja. Soep![]()
.
Groentesoep van LovelyLady![]()
...
En kusje op je ziek
Ik gok dat we vrijdag bij dezelfde bron geweest zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 10:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat hebben jullie 2 samen gedaan dat je tegelijk ziek bent
echte vriendinnen in ieder geval
ja, en dat is het ookquote:Op woensdag 29 december 2010 10:46 schreef Koen66 het volgende:
zoveeeeeeeeeeeeel e's klinkt wel erg twijfelachtig
Lekker, maar ik ben helemaal hierquote:Op woensdag 29 december 2010 10:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Als ik mezelf uit bed kan slepen maak ik kippensoep, ook een kommetje?
ik zou zeggen: alcoholquote:Op woensdag 29 december 2010 10:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gok dat we vrijdag bij dezelfde bron geweest zijnNee, geen flauw idee, dit zal wel toeval zijn
Heeft iemand nog tips tegen keelpijn? Slikken doet zo'n pijn
waterijsjes, zei een lieve meneer tegen mijquote:Op woensdag 29 december 2010 10:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gok dat we vrijdag bij dezelfde bron geweest zijnNee, geen flauw idee, dit zal wel toeval zijn
Strepsils met honing - citroen dingiequote:Op woensdag 29 december 2010 10:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je dan weer in de buurt van hier bent mag je het alsnog komen halenquote:Op woensdag 29 december 2010 10:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, en dat is het ook
[..]
Lekker, maar ik ben helemaal hier
desinfecteert wel lekker hequote:Op woensdag 29 december 2010 10:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zou zeggen: alcohol
maar da's bij mij altijd het default medicijn als ik zien ben
Jägermeister tegen de keelpijn inderdaadquote:Op woensdag 29 december 2010 10:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En waterijsjes inderdaad jaquote:Op woensdag 29 december 2010 10:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waterijsjes, zei een lieve meneer tegen mij![]()
ik ga zelf altijd voor de trachitol en gorgelen met tea-tree olie..vooral dat laatste doet wonderen bij mij
Jagermeisterquote:Op woensdag 29 december 2010 10:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Jägermeister tegen de keelpijn inderdaad![]()
Niet mijn ding in combinatie met medsquote:Op woensdag 29 december 2010 10:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waterijsjes heb ik geen zin inquote:Op woensdag 29 december 2010 10:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waterijsjes, zei een lieve meneer tegen mij![]()
ik ga zelf altijd voor de trachitol en gorgelen met tea-tree olie..vooral dat laatste doet wonderen bij mij
Heb ik er dus nog 1 vanquote:Op woensdag 29 december 2010 10:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Strepsils met honing - citroen dingie.
(Kamille)thee met een flinke schep honing.
Zo een lepel honing naar binnen schuiven (wel op tijd stoppen met de lepel)
...
Whehe, op straat schaatsen!quote:Op woensdag 29 december 2010 10:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier ook geen sneeuw. Wel nog steeds een ijslaag op de weg waar de rayonhoofden in friesland jaloers op zijn![]()
[ afbeelding ]
Hihi, gekkie.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Als je dan weer in de buurt van hier bent mag je het alsnog komen halen![]()
Moek eem wat haaln voor je dan schattepopje?quote:Op woensdag 29 december 2010 10:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet mijn ding in combinatie met meds
[..]
Waterijsjes heb ik geen zin inEn ik heb allebei die andere dingen niet in huis
Heb nog welgeteld 1 Strepsil
[..]
Heb ik er dus nog 1 vanen ik ga zo wel een kopje thee zetten dan
hmmm zoep ik zak, hebben een hoop lekekre variantenquote:Op woensdag 29 december 2010 10:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, gekkie.
Oh! Wel een ideetje, ik heb nog soep in zak staan, haal ik zo even ergens een stokbroodje en voila, avondeten
quote:Op woensdag 29 december 2010 10:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, gekkie.
Oh! Wel een ideetje, ik heb nog soep in zak staan, haal ik zo even ergens een stokbroodje en voila, avondeten
Alleen als je tijd hebt hoor, anders bel ik mijn ouders strakjes even, want mijn meds zijn ook bijna op en heb ze nog niet kunnen halen bij de apotheekquote:Op woensdag 29 december 2010 10:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moek eem wat haaln voor je dan schattepopje?
is je toetsenbord kapot?quote:Op woensdag 29 december 2010 10:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm zoep ik zak, hebben een hoop lekekre varianten
hihi, en die twee zielige mannen alleen laten?quote:Op woensdag 29 december 2010 10:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, da's ook lekkerIk heb ook nog soep in zak bedenk ik me net, romige kippensoep
En heb stokbrood in de vriezer
Dus je mag ook hier eten
![]()
oehquote:Op woensdag 29 december 2010 10:53 schreef Panda72 het volgende:
alstublieft allerliefst zoet taartje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En soep is bij jou ook met een zquote:Op woensdag 29 december 2010 10:53 schreef Koen66 het volgende:
waarom maak ik altijd typo's in het woord LEKKER
Wordt altijd lekekr bij mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |