En de rechter is John?quote:Op woensdag 29 december 2010 09:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je die gisteren ook al gepost... maar ik vind het altijd leuk om mn kinderen te zien hoor.En die linker.. dat is Lennon... en kan heel vaak grappig kijken.
![]()
quote:
Goeiemorgen Diaan !!!quote:Op woensdag 29 december 2010 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen WB![]()
Niemand begroet mij..
Wat lach je? Haar andere zoon heet echt John hoorquote:
Ach.. hij staat ook openbaar in mn fobo.. niet te zwaar aan tillen.quote:Op woensdag 29 december 2010 09:53 schreef MadMaster het volgende:
Andermans foto's in topics posten...
Nee, niet gezien. Wij nemen alle top2000 a gogo's op en kijken die op Nieuwjaarsdag of de dag erna. Alles zoveel mogelijk achter elkaar.quote:Op woensdag 29 december 2010 09:54 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Goeiemorgen Diaan !!!
Ook genoten van het White Soxxx item gister op de buis ??
Niet slecht voor een nummer dat alleen de tipparade heeft geschampt.
quote:Op woensdag 29 december 2010 09:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat lach je? Haar andere zoon heet echt John hoor
Wie weet dat nog tegenwoordig behalve een verdwaalde Popnerdquote:Op woensdag 29 december 2010 09:47 schreef MadMaster het volgende:
Dit is toch van die reclame?
Daardoor wel aan kracht ingeleverd, vind ik...
quote:Op woensdag 29 december 2010 09:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zie mijn onderschrift.. daar staat toch echt Twan.
Welke reclame?quote:Op woensdag 29 december 2010 09:56 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Wie weet dat nog tegenwoordig behalve een verdwaalde Popnerd
Dat was Wild Woods toch?quote:Op woensdag 29 december 2010 09:58 schreef WeezerButler het volgende:
Brand, met dat roodborstje op het terrastafeltje...
quote:Op woensdag 29 december 2010 10:00 schreef cafca het volgende:
Hoi Diaan!
En die linker lijkt op z'n vader.
(John Lennon was dat, toch?)
SPOILERquote:Op woensdag 29 december 2010 10:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
T café zit alweer tjokvol!
Wat een mooie uren trouwens, Japan, Zijlstra, nu komend uur Crowded House. Kan niet op!![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 10:00 schreef cafca het volgende:
Hoi Diaan!
En die linker lijkt op z'n vader.
(John Lennon was dat, toch?)
Ik heb je gerequest op twitterquote:Op woensdag 29 december 2010 10:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
hee Cafca.
Ja, hij lijkt (erg veel) op zn vader...
(:D ik weet niet of ik dat zou willen eigenlijk.. hoop gedoe. Doe mij Peaceman dan maar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |