Desnoods verzint Paul zelf z'n eigen dood, aandacht zal 'ie krijgen...quote:Op woensdag 29 december 2010 09:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Zie er verder niks van....
http://twitter.com/#search?q=Eddy%20Murphyquote:Op woensdag 29 december 2010 09:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Desnoods verzint Paul zelf z'n eigen dood, aandacht zal 'ie krijgen...
Kijk even verder in combinatie met de term HOAX...quote:Op woensdag 29 december 2010 09:43 schreef Paul het volgende:
[..]
http://twitter.com/#search?q=Eddy%20Murphy
quote:Op woensdag 29 december 2010 09:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk even verder in combinatie met de term HOAX...
Dat laatse vroegen de Three Degrees zich ook af...quote:Op woensdag 29 december 2010 09:45 schreef WeezerButler het volgende:
Goedemorgen![]()
James Taylor, perfect in de morgen en in deze melancholydagen.![]()
But i always thought i'dd see you again
Hoi kusje op je voorhoofdquote:Op woensdag 29 december 2010 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen WB![]()
Niemand begroet mij..
Excusez le moi, ik ging even helemaal op in Borsato en Blof...quote:Op woensdag 29 december 2010 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen WB![]()
Niemand begroet mij..
Ow ja, dat kan ik me well voorstellen. Jouw twee grote favorieten toch?quote:Op woensdag 29 december 2010 09:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Excusez le moi, ik ging even helemaal op in Borsato en Blof...
Goedemorgen Dirty Diana...
Omdat die linker grappig kijktquote:Op woensdag 29 december 2010 09:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat ben ik niet...En waarom al die
?
Kan er uren naar luisteren, doe dat alleen nooit...quote:Op woensdag 29 december 2010 09:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja, dat kan ik me well voorstellen. Jouw twee grote favorieten toch?
Volgens mij heb je die gisteren ook al gepost... maar ik vind het altijd leuk om mn kinderen te zien hoor.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 09:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan er uren naar luisteren, doe dat alleen nooit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |