Die was best lastig ja, volgens mij heb ik die ook even links laten liggen en later weer teruggekomen met een betere bob.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mjah, maar die yaris? cup kan die knuppel niet winnen ondanks een suped-up yaris.
Plaats 4 of 5 is het hoogste en dan kan ik aansporen wat ik wil, maar winnen ho maar.
Hmmmmm....quote:Op zondag 2 januari 2011 17:15 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Die was best lastig ja, volgens mij heb ik die ook even links laten liggen en later weer teruggekomen met een betere bob.
Het is al een poos geleden dat mijn B-spec rijder de Trucs gedaan heeft, maar Laguna Seca won hij vrij gemakkelijk. De oval was een ander verhaal, daar heb ik die Dodge Ram op en top moeten opvoeren, voor hij die had gewonnen. Toen zelfs bleef hij constant achteraan hangen, nadat ik hem flink aan het verstand had gepeuterd dat ie moest inhalen, deed hij het en eindigde als eerste met ruim een halve minuut voorsprong.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hmmmmm....
Meer ervaring dus.
Klinkt als een goed idee.
Heb 'm net een paar keer die pickup race laten doen.
Was geen succes...
Maar die japanse race wint hij wel op z'n sloffen na wat aansporing.![]()
Heb je hem al die achthonderd paardjes laten voelenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:38 schreef Netsplitter het volgende:
SpecB - lvl 7 - Hopman club amateurs - Cape Ring Periferie - Mazda 787B Stealth Model.
En dat ging zonder problemen.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:00 schreef BijtendeMuis het volgende:
[..]
Heb je hem al die achthonderd paardjes laten voelen?
Dat deed die van mij ook steeds......in de laatste ronde...kneusquote:Op zondag 2 januari 2011 14:18 schreef SonicVolcano het volgende:
Bij mij reed de coureur elke keer de pit in bij Cape Ring. Dan ben je bijna level 10
Ah, die van mij is dus niet de enige debiel.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:27 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Dat deed die van mij ook steeds......in de laatste ronde...kneus![]()
Nee. Met een achterwielaandrijver rijden kan ie ook niet trouwens....telkens gaat ie prachtig driften...krijg je alleen geen punten voor, wel tijdverliesquote:Op zondag 2 januari 2011 18:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ah, die van mij is dus niet de enige debiel.
Je moet je ABS uitzetten. Dan pak je net die extra snelheid die je nodig hebt! Ik gok dat je het daarna hoog uitnog 3x hoeft te proberen!quote:Op zondag 2 januari 2011 18:34 schreef Kopieerapparaat het volgende:
Ik ben bezig met die Jeff Gorden Nascar School, amateur. Maar het wil maar niet lukken! Ik haal bij alle 4 de opdrachten alleen maar brons, en vaak kom ik ook niet in de buurt van brons.
Iemand tips, of ben ik gewoon bagger? :$
In het opties scherm daar kan je geloof ik koppel in NM en Kg aanpassen. BHP = de engelse naam voor PKquote:Op maandag 3 januari 2011 00:43 schreef MrWimpenny het volgende:
Kan iemand me hier vertellen hoe ik de meeteenheden "normaal" krijg?
Km/h en dergelijke klopt wel, maar het koppel blijft in een hele debiele maat staan en de pk's in BHP ipv HP.
Bij de settings kan ik niets vinden?
Is er nog een opties scherm dan? Heb echt alles al doorgezocht, maar niets gevonden.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:48 schreef Hiya het volgende:
[..]
In het opties scherm daar kan je geloof ik koppel in NM en Kg aanpassen. BHP = de engelse naam voor PK
Ik ben hem ook nog niet tegengekomen.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:50 schreef MrWimpenny het volgende:
[..]
Is er nog een opties scherm dan? Heb echt alles al doorgezocht, maar niets gevonden.
En BHP is net iets anders dan HP, scheelt een paar punten.
Joh weer wat geleerd. Ik zou zweren dat je het in GT4 wel kon veranderen trouwensquote:Op maandag 3 januari 2011 01:20 schreef Glijdt_licht het volgende:
BHP = Engelse PK's, SAE pk's
HP = DIN pk's. (oftewel PS)
Verschil is:
BHP meet vóór het vermogensverlies in versnellingsbak en andere onderdelen, dus eckt wat de motor an sich levert
en HP meet wat er op de wielen terecht komt.
In NL werden DIN pk's gebruikt voordat we overstapten op kW.
Dat klopt idd. In GT4 kon je alles veranderenquote:Op maandag 3 januari 2011 01:41 schreef Hiya het volgende:
[..]
Joh weer wat geleerd. Ik zou zweren dat je het in GT4 wel kon veranderen trouwens
Ok, das duidelijkquote:The Dutch paardenkracht (pk), the Swedish hästkraft (hk), the Finnish hevosvoima (hv), the Norwegian and Danish hestekraft (hk), the Hungarian lóer (LE), the Czech koská síla and Slovak koská sila (k or ks), the Croatian and Serbian konjska snaga (KS), the Macedonian (KC), the Polish ko mechaniczny, Slovenian konjska mo (KM) and the Romanian cal-putere (CP) all equal the German Pferdestärke (PS).
Mja, ook ik had t dus verkeerd ingesteld in GT4quote:Brake horsepower (bhp) is the measure of an engine's horsepower before the loss in power caused by the gearbox, alternator, differential, water pump, and other auxiliary components such as power steering pump, muffled exhaust system, etc. Brake refers to a device which was used to load an engine and hold it at a desired RPM. During testing, the output torque and rotational speed were measured to determine the brake horsepower. Horsepower was originally measured and calculated by use of the indicator (a James Watt invention of the late 18th century), and later by means of a De Prony brake connected to the engine's output shaft. More recently, an engine dynamometer is used instead of a De Prony brake. The output delivered to the driving wheels is less than that obtainable at the engine's crankshaft.
lijkt me niet dat dat het isquote:The power factor of an AC electric power system is defined as the ratio of the real power flowing to the load to the apparent power in the circuit,[1][2] and is a dimensionless number between 0 and 1 (frequently expressed as a percentage, e.g. 0.5 pf = 50% pf). Real power is the capacity of the circuit for performing work in a particular time. Apparent power is the product of the current and voltage of the circuit. Due to energy stored in the load and returned to the source, or due to a non-linear load that distorts the wave shape of the current drawn from the source, the apparent power will be greater than the real power.
Is het nietquote:Op maandag 3 januari 2011 08:08 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
In hoeverre is GT5 Prologue nog de moeite waard na het spelen van GT5?
Ik weet niet of je Dreamcar in B-Spec al gedaan hebt, maar daar kan je ook regelmatig lachen. Als je daar een race krijgt waar het kan regenen(Monza, De La Sarthe en Nürburgring) en er is net een race met zonnetje voor geweest, starten de computer racers ook standaard op verkeerde banden, zodat ze gelijk na een ronde voor een bandenwissel de pits in moeten. Andersom is ook het geval, als ze van een regen race naar een droog weer race gaan, gaan ze standaard op regenbanden weg.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:46 schreef Meike26 het volgende:
Wat een race net op Suzuka, Formula GT kampioensschap...![]()
Ronde 1: Iedereen duikt de pitstraat in voor een bandenwissel, wisselen in de stromende regen naar Race hard.. Onze bob (ik speel samen met mijn vriend) heet M.Schuhmacher en we hebben hem al bij de start op de zachte band gezet.![]()
naar het hele veld. Iedereen spint, maar wij ook, regen blijkt toch wel heftig.
Ach.. ik kan wel een samenvatting van de hele race geven. Het was gewoon een zooitje, het was nep en het was een schande dat PD ons kon laten rijden in de regen op de zachte band en nog 10 seconden sneller zijn dan de rest.
Nee, dit was de eerste en echte zware tegenvaller van GT5 voor ons.
En als ik dan denk dat we nog de Endurance races moeten doen...hoezo hoef je daar niet te babysitten ? De bandenadviezen van de computer en de concurrentie zijn waardeloos![]()
We zullen wel moeten ben ik bang
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:30 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
Zo, de grote uitdaging kan nu beginnen. Kan nu beginnen aan de 24 uur van Le Mans. Mijn Peugeot 908 HDi is er klaar voor, eens kijken hoeveel dagen ik er voor uittrek. Hoop het in maximaal 3 dagen te klaren.
ik was er na aankoop niet zo tevreden mee, maar na een beetje upgraden en tunen is het best goed te doen..quote:Op maandag 3 januari 2011 11:31 schreef Kreator het volgende:
[..]. er zijn dus mensen die dat echt gaan doen...
.
Die 908 HDI, is dat een toppertje?
Tuurlijk! .. alleen 24 uur non stop is ziek, maar zelfs zulke figuren zullen er zijn.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:31 schreef Kreator het volgende:
[..]. er zijn dus mensen die dat echt gaan doen...
.
ja en allerlei verschrikkelijke neigingen zouden mij ten deel vallen. ik denk dat ik dat opgenomen word..quote:Op maandag 3 januari 2011 11:45 schreef Kreator het volgende:
Bspec snap ik nog wel. Dat is gewoon aanzetten en je zolder gaan aftimmeren. Maar 8 uur per dag dezelfde track racen....3 dagen achter elkaar. Non-stop. Zonder saven... Nee. Als op de 3e dag de stroom 1 sec uitvalt zou ik denk ik een hersenbloeding krijgen.
heb je hem gekocht of die vreselijke challenge gehaald?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:52 schreef very het volgende:
Wel relax dat ik die X2010 in bezit heb...B-Spec Bob weet daar wel raad mee.
Ik vind dat B-Spec al irritant, maar wil het toch doen. Nu gaat het tenminste wat sneller en wint hij gegarandeerd .
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geruild tegen een andere autoquote:Op maandag 3 januari 2011 11:53 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
heb je hem gekocht of die vreselijke challenge gehaald?
Ik vind het zelf wel lekker rijden, kan geen vergelijking maken met de Audi R10 in GT5. In Forza 3 had ik het idee dat de Peugeot wat sneller was dan de Audi. Vind wel dat de Peugeot een stuk stabieler rijdt dan bijv. de Minolta.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:31 schreef Kreator het volgende:
[..]. er zijn dus mensen die dat echt gaan doen...
.
Die 908 HDI, is dat een toppertje?
Ik ga gewoon voor beide denk ik. Heb 10 miljoen gespaard, dus dan ik zelf vergelijken. Ik ben pas niveau 26, dus ik moet nog die 4 uurs race met een Matsda en nog 1, voordat ik bv indy 500 kan doen.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:32 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
Ik vind het zelf wel lekker rijden, kan geen vergelijking maken met de Audi R10 in GT5. In Forza 3 had ik het idee dat de Peugeot wat sneller was dan de Audi. Vind wel dat de Peugeot een stuk stabieler rijdt dan bijv. de Minolta.
Sommige Endurance races vind ik wel mooi, vooral die vier uurs race op de Nürburgring. En de 24 uurs van Le Mans, is eigenlijk de hoofdreden dat ik de game gekocht heb. Zal wel 4 dagen worden voor ik ermee klaar ben, 3 zal wel een beetje te optimistisch zijn. Het is wel wat je zegt, als bijv. na een dag of 3 a 4 de stroom eens wegvalt, dan baal je wel heel erg. Gelukkig gebeurt dat maar heel zelden, maar ik ben dan wel in staat als het zou gebeuren, mijn PS3 samen met mij Tv, door het raam naar buiten te gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |