Die was best lastig ja, volgens mij heb ik die ook even links laten liggen en later weer teruggekomen met een betere bob.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mjah, maar die yaris? cup kan die knuppel niet winnen ondanks een suped-up yaris.
Plaats 4 of 5 is het hoogste en dan kan ik aansporen wat ik wil, maar winnen ho maar.
Hmmmmm....quote:Op zondag 2 januari 2011 17:15 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Die was best lastig ja, volgens mij heb ik die ook even links laten liggen en later weer teruggekomen met een betere bob.
Het is al een poos geleden dat mijn B-spec rijder de Trucs gedaan heeft, maar Laguna Seca won hij vrij gemakkelijk. De oval was een ander verhaal, daar heb ik die Dodge Ram op en top moeten opvoeren, voor hij die had gewonnen. Toen zelfs bleef hij constant achteraan hangen, nadat ik hem flink aan het verstand had gepeuterd dat ie moest inhalen, deed hij het en eindigde als eerste met ruim een halve minuut voorsprong.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hmmmmm....
Meer ervaring dus.
Klinkt als een goed idee.
Heb 'm net een paar keer die pickup race laten doen.
Was geen succes...
Maar die japanse race wint hij wel op z'n sloffen na wat aansporing.![]()
Heb je hem al die achthonderd paardjes laten voelenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:38 schreef Netsplitter het volgende:
SpecB - lvl 7 - Hopman club amateurs - Cape Ring Periferie - Mazda 787B Stealth Model.
En dat ging zonder problemen.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:00 schreef BijtendeMuis het volgende:
[..]
Heb je hem al die achthonderd paardjes laten voelen?
Dat deed die van mij ook steeds......in de laatste ronde...kneusquote:Op zondag 2 januari 2011 14:18 schreef SonicVolcano het volgende:
Bij mij reed de coureur elke keer de pit in bij Cape Ring. Dan ben je bijna level 10
Ah, die van mij is dus niet de enige debiel.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:27 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Dat deed die van mij ook steeds......in de laatste ronde...kneus![]()
Nee. Met een achterwielaandrijver rijden kan ie ook niet trouwens....telkens gaat ie prachtig driften...krijg je alleen geen punten voor, wel tijdverliesquote:Op zondag 2 januari 2011 18:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ah, die van mij is dus niet de enige debiel.
Je moet je ABS uitzetten. Dan pak je net die extra snelheid die je nodig hebt! Ik gok dat je het daarna hoog uitnog 3x hoeft te proberen!quote:Op zondag 2 januari 2011 18:34 schreef Kopieerapparaat het volgende:
Ik ben bezig met die Jeff Gorden Nascar School, amateur. Maar het wil maar niet lukken! Ik haal bij alle 4 de opdrachten alleen maar brons, en vaak kom ik ook niet in de buurt van brons.
Iemand tips, of ben ik gewoon bagger? :$
In het opties scherm daar kan je geloof ik koppel in NM en Kg aanpassen. BHP = de engelse naam voor PKquote:Op maandag 3 januari 2011 00:43 schreef MrWimpenny het volgende:
Kan iemand me hier vertellen hoe ik de meeteenheden "normaal" krijg?
Km/h en dergelijke klopt wel, maar het koppel blijft in een hele debiele maat staan en de pk's in BHP ipv HP.
Bij de settings kan ik niets vinden?
Is er nog een opties scherm dan? Heb echt alles al doorgezocht, maar niets gevonden.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:48 schreef Hiya het volgende:
[..]
In het opties scherm daar kan je geloof ik koppel in NM en Kg aanpassen. BHP = de engelse naam voor PK
Ik ben hem ook nog niet tegengekomen.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:50 schreef MrWimpenny het volgende:
[..]
Is er nog een opties scherm dan? Heb echt alles al doorgezocht, maar niets gevonden.
En BHP is net iets anders dan HP, scheelt een paar punten.
Joh weer wat geleerd. Ik zou zweren dat je het in GT4 wel kon veranderen trouwensquote:Op maandag 3 januari 2011 01:20 schreef Glijdt_licht het volgende:
BHP = Engelse PK's, SAE pk's
HP = DIN pk's. (oftewel PS)
Verschil is:
BHP meet vóór het vermogensverlies in versnellingsbak en andere onderdelen, dus eckt wat de motor an sich levert
en HP meet wat er op de wielen terecht komt.
In NL werden DIN pk's gebruikt voordat we overstapten op kW.
Dat klopt idd. In GT4 kon je alles veranderenquote:Op maandag 3 januari 2011 01:41 schreef Hiya het volgende:
[..]
Joh weer wat geleerd. Ik zou zweren dat je het in GT4 wel kon veranderen trouwens
Ok, das duidelijkquote:The Dutch paardenkracht (pk), the Swedish hästkraft (hk), the Finnish hevosvoima (hv), the Norwegian and Danish hestekraft (hk), the Hungarian lóer (LE), the Czech koská síla and Slovak koská sila (k or ks), the Croatian and Serbian konjska snaga (KS), the Macedonian (KC), the Polish ko mechaniczny, Slovenian konjska mo (KM) and the Romanian cal-putere (CP) all equal the German Pferdestärke (PS).
Mja, ook ik had t dus verkeerd ingesteld in GT4quote:Brake horsepower (bhp) is the measure of an engine's horsepower before the loss in power caused by the gearbox, alternator, differential, water pump, and other auxiliary components such as power steering pump, muffled exhaust system, etc. Brake refers to a device which was used to load an engine and hold it at a desired RPM. During testing, the output torque and rotational speed were measured to determine the brake horsepower. Horsepower was originally measured and calculated by use of the indicator (a James Watt invention of the late 18th century), and later by means of a De Prony brake connected to the engine's output shaft. More recently, an engine dynamometer is used instead of a De Prony brake. The output delivered to the driving wheels is less than that obtainable at the engine's crankshaft.
lijkt me niet dat dat het isquote:The power factor of an AC electric power system is defined as the ratio of the real power flowing to the load to the apparent power in the circuit,[1][2] and is a dimensionless number between 0 and 1 (frequently expressed as a percentage, e.g. 0.5 pf = 50% pf). Real power is the capacity of the circuit for performing work in a particular time. Apparent power is the product of the current and voltage of the circuit. Due to energy stored in the load and returned to the source, or due to a non-linear load that distorts the wave shape of the current drawn from the source, the apparent power will be greater than the real power.
Is het nietquote:Op maandag 3 januari 2011 08:08 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
In hoeverre is GT5 Prologue nog de moeite waard na het spelen van GT5?
Ik weet niet of je Dreamcar in B-Spec al gedaan hebt, maar daar kan je ook regelmatig lachen. Als je daar een race krijgt waar het kan regenen(Monza, De La Sarthe en Nürburgring) en er is net een race met zonnetje voor geweest, starten de computer racers ook standaard op verkeerde banden, zodat ze gelijk na een ronde voor een bandenwissel de pits in moeten. Andersom is ook het geval, als ze van een regen race naar een droog weer race gaan, gaan ze standaard op regenbanden weg.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:46 schreef Meike26 het volgende:
Wat een race net op Suzuka, Formula GT kampioensschap...![]()
Ronde 1: Iedereen duikt de pitstraat in voor een bandenwissel, wisselen in de stromende regen naar Race hard.. Onze bob (ik speel samen met mijn vriend) heet M.Schuhmacher en we hebben hem al bij de start op de zachte band gezet.![]()
naar het hele veld. Iedereen spint, maar wij ook, regen blijkt toch wel heftig.
Ach.. ik kan wel een samenvatting van de hele race geven. Het was gewoon een zooitje, het was nep en het was een schande dat PD ons kon laten rijden in de regen op de zachte band en nog 10 seconden sneller zijn dan de rest.
Nee, dit was de eerste en echte zware tegenvaller van GT5 voor ons.
En als ik dan denk dat we nog de Endurance races moeten doen...hoezo hoef je daar niet te babysitten ? De bandenadviezen van de computer en de concurrentie zijn waardeloos![]()
We zullen wel moeten ben ik bang
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:30 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
Zo, de grote uitdaging kan nu beginnen. Kan nu beginnen aan de 24 uur van Le Mans. Mijn Peugeot 908 HDi is er klaar voor, eens kijken hoeveel dagen ik er voor uittrek. Hoop het in maximaal 3 dagen te klaren.
ik was er na aankoop niet zo tevreden mee, maar na een beetje upgraden en tunen is het best goed te doen..quote:Op maandag 3 januari 2011 11:31 schreef Kreator het volgende:
[..]. er zijn dus mensen die dat echt gaan doen...
.
Die 908 HDI, is dat een toppertje?
Tuurlijk! .. alleen 24 uur non stop is ziek, maar zelfs zulke figuren zullen er zijn.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:31 schreef Kreator het volgende:
[..]. er zijn dus mensen die dat echt gaan doen...
.
ja en allerlei verschrikkelijke neigingen zouden mij ten deel vallen. ik denk dat ik dat opgenomen word..quote:Op maandag 3 januari 2011 11:45 schreef Kreator het volgende:
Bspec snap ik nog wel. Dat is gewoon aanzetten en je zolder gaan aftimmeren. Maar 8 uur per dag dezelfde track racen....3 dagen achter elkaar. Non-stop. Zonder saven... Nee. Als op de 3e dag de stroom 1 sec uitvalt zou ik denk ik een hersenbloeding krijgen.
heb je hem gekocht of die vreselijke challenge gehaald?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:52 schreef very het volgende:
Wel relax dat ik die X2010 in bezit heb...B-Spec Bob weet daar wel raad mee.
Ik vind dat B-Spec al irritant, maar wil het toch doen. Nu gaat het tenminste wat sneller en wint hij gegarandeerd .
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geruild tegen een andere autoquote:Op maandag 3 januari 2011 11:53 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
heb je hem gekocht of die vreselijke challenge gehaald?
Ik vind het zelf wel lekker rijden, kan geen vergelijking maken met de Audi R10 in GT5. In Forza 3 had ik het idee dat de Peugeot wat sneller was dan de Audi. Vind wel dat de Peugeot een stuk stabieler rijdt dan bijv. de Minolta.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:31 schreef Kreator het volgende:
[..]. er zijn dus mensen die dat echt gaan doen...
.
Die 908 HDI, is dat een toppertje?
Ik ga gewoon voor beide denk ik. Heb 10 miljoen gespaard, dus dan ik zelf vergelijken. Ik ben pas niveau 26, dus ik moet nog die 4 uurs race met een Matsda en nog 1, voordat ik bv indy 500 kan doen.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:32 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
Ik vind het zelf wel lekker rijden, kan geen vergelijking maken met de Audi R10 in GT5. In Forza 3 had ik het idee dat de Peugeot wat sneller was dan de Audi. Vind wel dat de Peugeot een stuk stabieler rijdt dan bijv. de Minolta.
Sommige Endurance races vind ik wel mooi, vooral die vier uurs race op de Nürburgring. En de 24 uurs van Le Mans, is eigenlijk de hoofdreden dat ik de game gekocht heb. Zal wel 4 dagen worden voor ik ermee klaar ben, 3 zal wel een beetje te optimistisch zijn. Het is wel wat je zegt, als bijv. na een dag of 3 a 4 de stroom eens wegvalt, dan baal je wel heel erg. Gelukkig gebeurt dat maar heel zelden, maar ik ben dan wel in staat als het zou gebeuren, mijn PS3 samen met mij Tv, door het raam naar buiten te gooien.
Ik had ook wel beide kunnen aanschaffen, heb ook ruim 11 miljoen aan credits. Ik heb er inmiddels drie kwartier opzitten en de enige waar ik competitie aan heb, is de Pescarolo. De rest blijft mijlenver achter en had in de tiende ronde al twee Vipers op een ronde gezet, die uiteraard weer eens lekker in de weg bleven rijden. Gaan eerst wel opzij van de lijn af, maar net op het moment dat je er aan voorbij wilt, gaan ze ineens terug met als gevolg dat je er achterop vliegt.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ga gewoon voor beide denk ik. Heb 10 miljoen gespaard, dus dan ik zelf vergelijken. Ik ben pas niveau 26, dus ik moet nog die 4 uurs race met een Matsda en nog 1, voordat ik bv indy 500 kan doen.
Die 24 uurs races lijken mij persoonlijk leuker als je met 2 of 3 man thuis zit en kan afwisselen. Ik vond 60 laps met de eerste endurance al vrij lang.
Ik snap denk ik gewoon niet dat je niet kan saven bij endurance. Al was het maar eens per uur ofzo...dat je niet compleet opnieuw hoeft te beginnen als er iets tussenkomt. Vooral ook omdat ik mijn ps3 ook als mediacenter gebruik...
(oh en gt5 heeft mij al een controller gekost.)
Ik ploeter wel ff verder tot ik die Toyota 7 Race Car gewonnen hebquote:Op maandag 3 januari 2011 14:12 schreef very het volgende:
Ik hem de eerste makkelijk gehaald met OF de Ford Mark IV OF de Toyota 7 Race Car.
De tweede kreeg ik voor elkaar met de Chaparrel 2J.
Dit geldt voor A-Spec als B-Spec.
Auto's ruilen?
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=153993&page=3
volgens mij met de toyota 7 die je wint bij Like the Wind B-specquote:Op maandag 3 januari 2011 14:05 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Hoe hebben jullie die Historic Racing Car Cup in godsnaam gehaald? Ik krijg het niet voor elkaar in zowel A-Spec als B-Spec. Ik gebruik een volledig getunede Lamborghini Countach LP400 '74 en ook daar lukt het niet mee
Nog 1 keer voor de beginnende B-speccers.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:10 schreef Dennis101 het volgende:
Achterlijk B-spec gedoe. level 9, zwaar getunde jaren 70 dodge charger en meneer draait er bijna alleen maar rondjes mee op suzuka.
Tja, ik kan het moeilijk helpen, maar ik ben nou eenmaal bij die race aangekomen en ik heb niets anders in mijn garage staan waarmee ik die race kan winnen.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:17 schreef Sant. het volgende:
[..]
Nog 1 keer voor de beginnende B-speccers.
Zet jezelf in een zwaar getunede jaren 70 dodge charger en ga ermee racen op t circuit. Denk je dat je zo een wagen onder controle kunt houden?
Neen..
Je beginnende B-spec Bob moet het ook gewoon leren in een Toyota Yaris.
Mijn B -spec lvl 10 kon niet winnen met een Le Mans quattro R8 met ruim 600pk op de cape ring, terwijl mijn lvl 21 hier geen problemen mee had...
I rest my case..
Excuus, ik dacht dat je gewoon de dikste auto onder zijn kont schoof om vooral maar niet op te hoeven letten.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:19 schreef Dennis101 het volgende:
Tja, ik kan het moeilijk helpen, maar ik ben nou eenmaal bij die race aangekomen en ik heb niets anders in mijn garage staan waarmee ik die race kan winnen.
Het vervelende is dat hij niet fatsoenlijk kan inhalen, die Dodge is beduidend sneller dan de rest, maar een beetje agressief inhalen kan hij niet, ja dan kom je er nooit voorbij. Als hij eenmaal ergens voorbij is knalt hij gelijk naar tig seconden voorsprong.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:33 schreef Sant. het volgende:
Ik merkte vooral problemen in het begin met wagens met rear wheel drive.
FF en 4WD was vaak geen probleem..
-edit: of een dikke bak geven an alleen maar pace down aangeven
Herkenbaar,quote:Op maandag 3 januari 2011 16:42 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het vervelende is dat hij niet fatsoenlijk kan inhalen, die Dodge is beduidend sneller dan de rest, maar een beetje agressief inhalen kan hij niet, ja dan kom je er nooit voorbij. Als hij eenmaal ergens voorbij is knalt hij gelijk naar tig seconden voorsprong.
Dat B-spec gedoe is niet echt mijn ding, zie het meer als een noodzakelijk kwaad.
Ja irritant is dat. Gaan ze precies in de bocht als je ernaast zit ineens op de ideale lijn rijden...quote:Op maandag 3 januari 2011 14:14 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
[..]
Ik had ook wel beide kunnen aanschaffen, heb ook ruim 11 miljoen aan credits. Ik heb er inmiddels drie kwartier opzitten en de enige waar ik competitie aan heb, is de Pescarolo. De rest blijft mijlenver achter en had in de tiende ronde al twee Vipers op een ronde gezet, die uiteraard weer eens lekker in de weg bleven rijden. Gaan eerst wel opzij van de lijn af, maar net op het moment dat je er aan voorbij wilt, gaan ze ineens terug met als gevolg dat je er achterop vliegt.
Ja zover ben ik nog niet. Ik ben nou level 22 in a-spec en level 9 b-spec. Maar ik moet nu dus nog dat b-spec mannetje in de gaten houden (niet bij elke race overigens).quote:Op maandag 3 januari 2011 16:53 schreef Sant. het volgende:
[..]
Herkenbaar,
had ik ook, maar ik zet hem nu aan als ik zelf toch niet kan / wil racen, en let er totaal niet op.
Gister een nieuwe coureur aan gemaakt en Schwarzwald laten rijden, hij was volstrekt kansloos, maar heb hem die race 4 keer laten doen ofzo en nu is ie al lvl 13 ofzo, dat is weer prettig voor als ik zometeen de enduro's ga doen, dan heb je toch meerdere coureurs nodig.
Dat had hij dus gewoon in een Nascar. Had in diezelfde race trouwens binnen 5 ronden zijn achterbanden volledig opgerooktquote:Op maandag 3 januari 2011 17:29 schreef woessie het volgende:
De b-spec is met die r10 of de Nissan nismo xandanu (ofzo) anders een eitje hoor. Geen omkijken naar. En ook de mini-challenge met een opgefokte mini is erg makkelijk. Ik vind het wel tegenvallen dat je wel premiumcars kan winnen bij b-spec, maar bij a-spec heb ik er nog geen gezien. Da's geforceerd je b-spec promoten, en het werkt, anders had ik b-spec niet aangeraakt.
Ze hadden op z'n minst een functie erin kunnen maken waarbij je na een (slechte) race je coureur in eerste persoon een paar klappen kan geven :pquote:Op maandag 3 januari 2011 17:32 schreef gamefreek het volgende:
B-Spec was misschien wel leuk geweest als die AI niet zo dom was als het achterend van een varken. Nu is het eigenlijk alleen maar ergeren dat die idioot een heer in het verkeer wil zijn.
Een racegame gecombineerd met een FPS is anders misschien ook watquote:Op maandag 3 januari 2011 17:38 schreef very het volgende:
[..]
Ze hadden op z'n minst een functie erin kunnen maken waarbij je na een (slechte) race je coureur in eerste persoon een paar klappen kan geven :p
Of kan ontslaan.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:38 schreef very het volgende:
[..]
Ze hadden op z'n minst een functie erin kunnen maken waarbij je na een (slechte) race je coureur in eerste persoon een paar klappen kan geven :p
De Nascar-race in A-Spec? Zachte racebanden eronder en je wint ze met 2 vingers in je neus.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:33 schreef Leenennn het volgende:
Zit nou een beetje vast op level 23 A-spec..
B-spec ff geen zin, moet lvl 24 worden, want dan ken ik die FGT kopen, gelijk weer trophy erbij!
NASCAR series zijn nogal moeilijk, ook ff geen zin in nu :p iemand tips? heb die Chevrolet IMPALA ofzo..
Ga nou denk 30 keer like the wind doen.. dan ben ik lvl 24 en heb ik weer lekker veel geld erbij
Ja die.. hmm oké, zal het zo nog een keer proberen danquote:Op maandag 3 januari 2011 19:03 schreef Toempf het volgende:
[..]
De Nascar-race in A-Spec? Zachte racebanden eronder en je wint ze met 2 vingers in je neus.
Het is saai idd, maar als je gwn een goede auto hebt en een 'redelijke' chauffeur moet het niet moeilijk zijnquote:Op maandag 3 januari 2011 20:01 schreef jackson het volgende:
Iedereen kan mooi praten over die b-spec bob maar het blijft gewoon een drama... Klaar. Ik vind er ook niet echt veel aan en die dwaas rijdt net als ik met mijn examen. Dat die paardenlul hem er eens een keer naast zet denk ik dan.
Mijne doet het best redelijk mag ik zeggen maar kan er weinig plezier aan beleven helaas.
Nou, het is meer het feit dat de AI enkel een bocht kan volgen volgens een voorgeprogrammeerd lijntje, want net voor er een bocht komt schieten ze terug op hun lijn, met als gevolg dat jij er achter op vliegt.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:54 schreef Kreator het volgende:
Ik ben pas laat met bspec begonnen, toen ik die toybota nodig had. Dat scheelde enorm, want tunen enzo maakt dan niet uit qua geld.
[..]
Ja irritant is dat. Gaan ze precies in de bocht als je ernaast zit ineens op de ideale lijn rijden.... Die Pescarolo is die ook te koop en is dat dan verstandiger?
Ik ben hem volgens mij wel eens tegengekomen in de online dealer, alleen toen was die nog ver buiten mijn bereik.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:21 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
[..]
Nou, het is meer het feit dat de AI enkel een bocht kan volgen volgens een voorgeprogrammeerd lijntje, want net voor er een bocht komt schieten ze terug op hun lijn, met als gevolg dat jij er achter op vliegt.
De Pescarolo zit in de game, dus neem ik ook aan dat het als occasion te koop moet zijn. Ben hem overigens nog nooit tegengekomen bij de occasion dealer. Het is wel de sterkste van het deelnemersveld, ruim in de 900PK. Ik meende dat mijn 908HPI vol getuned, ruim 930PK is.
Klopt maar die dooie van mij moet nog wel elke ronde aangespoord of afgeremd worden.... Dus even weglopen en wat anders doen zit er niet echt in. Zit nu lekker achter laptop en kijk af en toe even hoe hij het doet. Werkt op zich welquote:Op maandag 3 januari 2011 20:03 schreef Leenennn het volgende:
[..]
Het is saai idd, maar als je gwn een goede auto hebt en een 'redelijke' chauffeur moet het niet moeilijk zijn
ik ken je de Toyota 7 race car wel lenen, daar heb ik um mee gewonnenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:25 schreef powah87 het volgende:
Heeft iemand toevallig een auto voor de Historic racing car cup? Buiten de countach enzo dan. Ik bedoel een echte race car om te lenen wat het easy wint.
Ja ik zit meestal ook gwn achter de laptop, en als het nodig is af en toe gewoon een paar aanwijzingen gevenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Klopt maar die dooie van mij moet nog wel elke ronde aangespoord of afgeremd worden.... Dus even weglopen en wat anders doen zit er niet echt in. Zit nu lekker achter laptop en kijk af en toe even hoe hij het doet. Werkt op zich wel
Dat zou best kunnen, de wagen is me daar tot nu toe ook nog niet opgevallen. Maar aangezien hij in de game zit, zal ie ook te koop moeten zijn. Kan het met mijn Peugeot 908HPI nadat ik het getuned heb en de versnellingsbak hoger heb afgesteld, gemakkelijk doen, ondanks dat hij nu volgens mij nog iets minder vermogen heeft dan die Pescarolo.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:24 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik ben hem volgens mij wel eens tegengekomen in de online dealer, alleen toen was die nog ver buiten mijn bereik.
Als je zou willen.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:29 schreef Leenennn het volgende:
[..]
ik ken je de Toyota 7 race car wel lenen, daar heb ik um mee gewonnen
B-spec, Like The Windquote:Op maandag 3 januari 2011 20:40 schreef jackson het volgende:
Ja, doe Toyota 7 zou ik eigenlijk ook nog eens ergens vandaan moeten toveren. Ben nu bezig mijn b-spekkie zover te krijgen maar die weg is nogal lang....
Ik weet het... ben nu bezig voor b-spec zoals ik zei. Die Minolta heb ik inmiddels alquote:Op maandag 3 januari 2011 20:43 schreef Leenennn het volgende:
[..]
B-spec, Like The Wind, maar dan zou ik eerst die van A-spec halen voor de Minolta
ah oke mooizo, ik krijg bij die NASCAR series, die laatste race op Daytona maar geen goudquote:Op maandag 3 januari 2011 20:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik weet het... ben nu bezig voor b-spec zoals ik zei. Die Minolta heb ik inmiddels al.
Heb je de topsnelheid al omhoog gegooid? Met je zachtere racebanden zou je ook harder de bochten door moeten kunnen. Je moet wel geluk hebben dat je niet aan de kant gebeukt wordt, anders kan je het vergeten.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:47 schreef Leenennn het volgende:
[..]
ah oke mooizo, ik krijg bij die NASCAR series, die laatste race op Daytona maar geen goud![]()
word elke keer ingehaald of ze laten me donuts draaien
Zou ik 'm ook mogen lenen?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:29 schreef Leenennn het volgende:
[..]
ik ken je de Toyota 7 race car wel lenen, daar heb ik um mee gewonnen
geen probleemquote:
Als ik ook gebruik mag maken van je Toyota-hoer hoor ik het graagquote:Op maandag 3 januari 2011 21:02 schreef Leenennn het volgende:
[..]
geen probleemen ja dat mag, maar word wel morgenochtend dan, wat is je PSN? stuur ik um morgenochtend naar je toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |