Zal straks even met haar overleggen.. Ze is alleen nog al bang voor de dokter XD dus das uitgesloten.. Kon haar er toen al met moeite heen krijgen.. Toch bedankt voor alle info.. Er zijn toch nog mensen die de dingen serieus kunnen beantwoordenquote:Op woensdag 29 december 2010 01:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tsja je zou de gok ook kunnen nemen en nog een half jaar lekker wachten. Of ze doet eens test en/of gaat langs de dokter.. Dan ben je hopelijk van de stress af.
Vraag dr maar eens of ze liever vijf minuten bang is bij de dokter (om het te testen bijvoorbeeld), of negen maanden.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:04 schreef haantje92 het volgende:
[..]
Zal straks even met haar overleggen.. Ze is alleen nog al bang voor de dokter XD dus das uitgesloten.. Kon haar er toen al met moeite heen krijgen.. Toch bedankt voor alle info.. Er zijn toch nog mensen die de dingen serieus kunnen beantwoorden
Das een goeie zal ik zeker even doen!! Dankje! Nu kijken of ik weer wat slaap kan krijgen :p bedankt voor de hulp! Grtzz en ik laat nog wel even weten hoe het afgelopen is..quote:Op woensdag 29 december 2010 01:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vraag dr maar eens of ze liever vijf minuten bang is bij de dokter (om het te testen bijvoorbeeld), of negen maanden.
Succes!quote:Op woensdag 29 december 2010 01:11 schreef haantje92 het volgende:
[..]
Das een goeie zal ik zeker even doen!! Dankje! Nu kijken of ik weer wat slaap kan krijgen :p bedankt voor de hulp! Grtzz en ik laat nog wel even weten hoe het afgelopen is..
Terug naar de dokter. Over een mogelijke zwangerschap zou ik me niet druk maken, over de daadwerkelijk aanwezige klachten wel.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:34 schreef haantje92 het volgende:
mijn vriendin heeft nu al zo'n 3 maanden hevige steken in haar buik en af en toe ook in haar borsten nou is ze al bij de dokter langs gegaan en meneer de dokter zei dat het aan haar darmen moest liggen dus heeft ze daar medicijnen voor gekregen. (zwanger liet hij ver maar dan ook heel ver achterwege) zij die medicijnen gebruiken en raad eens het ging goed! Jammer genoeg maar voor een kleine week.. Ze is aan de pil en eigenlijk kan er weinig kans zijn dat ze zwanger is omdat we eigenlijk altijd fluitend de kerk uit gingen zeg maar.. Nu is mijn vraag.. Enig idee wat het kan zijn? Kan heel goed hulp gebruiken.. Alvast bedankt!!
quote:Op woensdag 29 december 2010 01:41 schreef SirBangalot het volgende:
Als ze gewoon ongesteld is, is ze niet zwanger. Leert iedereen toch in de tweede klas van het voortgezet onderwijs?
quote:Op woensdag 29 december 2010 01:41 schreef SirBangalot het volgende:
Als ze gewoon ongesteld is, is ze niet zwanger. Leert iedereen toch in de tweede klas van het voortgezet onderwijs?
1 test is genoegquote:Op woensdag 29 december 2010 00:41 schreef Dlocks het volgende:
Waarom denk je dat ze dan toch misschien zwanger is en waarom koop je dan niet even 3 verschillende zwangerschapstesten?
Lol.. je hangt hem er zelf in, en je doet zo moeilijk over een test en alles..quote:Op woensdag 29 december 2010 01:02 schreef haantje92 het volgende:
[..]
Schijn kan bedriegen.. Ben gwn bezorgt thats all..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |