Herkenbaar.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:36 schreef haantje92 het volgende:
ow ja detail vergeten.. Ongesteldheid gaat ook normaal..
Hoe bedoelt u herkenbaar? Gebeurt vaker dus? Dacht dat het 1 op de zoveel was dat dat gwn doorgingquote:
Datquote:Op woensdag 29 december 2010 00:41 schreef Dlocks het volgende:
- ongesteld
- voor zingen kerk uit
- huisarts sluit zwangerschap min of meer uit
Waarom denk je dat ze dan toch misschien zwanger is en waarom koop je dan niet even 3 verschillende zwangerschapstesten?
(y)quote:Op woensdag 29 december 2010 00:42 schreef Natrium het volgende:
Een topic op fok openen is niet, ik herhaal, niet een zwangerschapstest!
Ga toch gewoon naar de fucking apotheek ofzo en koop van die staafjes waar je/ze op moet plassen
Heb er niet echt een lekker gevoel bij.. Ook omdat er mensen zijn die zeggen.. Goh jij groeit ook nogal.. Je kon wel zwanger zijn.. Ja test gaat ze binnenkort doen.. Maar moet ze nog even halen.. Heel eerlijk heb zoiets als het zo is klaar dan is het zo.. Maar aangezien zij nog maar 16 en is en ik nog geen vast werk heb denk ik dat het dan moet worden afgestaan omdat haar gezinssituatie ook niet bepaald rozengeur en manenschijn is.. En dat wil ik nou liever ook weer nietquote:
Binnenkort? Oh ja joh neem je tijd... ik zou nog een paar maand wachten...quote:Op woensdag 29 december 2010 00:45 schreef haantje92 het volgende:
[..]
Heb er niet echt een lekker gevoel bij.. Ook omdat er mensen zijn die zeggen.. Goh jij groeit ook nogal.. Je kon wel zwanger zijn.. Ja test gaat ze binnenkort doen.. Maar moet ze nog even halen.. Heel eerlijk heb zoiets als het zo is klaar dan is het zo.. Maar aangezien zij nog maar 16 en is en ik nog geen vast werk heb denk ik dat het dan moet worden afgestaan omdat haar gezinssituatie ook niet bepaald rozengeur en manenschijn is.. En dat wil ik nou liever ook weer niet
Is niet mijn schuld.. Kan haar moeilijk boven zo'n stokje zetten en dwingen dat ze erover heen moet zeiken.. Ze zou morgen even naar de winkel..quote:Op woensdag 29 december 2010 00:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Binnenkort? Oh ja joh neem je tijd... ik zou nog een paar maand wachten...
Scheelt weer kosten hè
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:52 schreef haantje92 het volgende:
[..]
Is niet mijn schuld.. Kan haar moeilijk boven zo'n stokje zetten en dwingen dat ze erover heen moet zeiken.. Ze zou morgen even naar de winkel..
Klopt als een bus.. Ze slikt nou zo'n 2 jaar de pil.. Had nogal last van menstruatiepijn.. Daarvoor geen sexuele gemeenschap gehad.. En ook slikt ze hem zeer trouw.. Tis niet zo dat ze hem vergeet.. Komt mssn 1 keer 1 dag in de 2 maanden voor..quote:Op woensdag 29 december 2010 00:52 schreef Dlocks het volgende:
Meisjes van 16 groeien wel vaker (in de lengte en breedte). Dat is de leeftijd. Maar goed, misschien is ze zwanger misschien niet. Niemand die op dit forum daar een antwoord op kan geven.
Steken in borst en en maag kan zoveel oorzaken hebben dat ook daar -naast de huisarts- niemand een conreet antwoord op kan geven.
Begrijp ik overigens goed dat zij ook al langer aan de pil is en het eerder genoemde lijstje dus als volgt moet zijn?
- slikt de pil
- ongesteld
- voor zingen kerk uit
- huisarts sluit zwangerschap min of meer uit
Helemaal vergeten of neemt ze de pil wat later alsnog in?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:55 schreef haantje92 het volgende:
[..]
En ook slikt ze hem zeer trouw.. Tis niet zo dat ze hem vergeet.. Komt mssn 1 keer 1 dag in de 2 maanden voor..
Tuurlijk ik zal mezelf even gaan staan verlullen bij haar moeder die zo'n 2 keer in de week zo'n medewerker over de vloer heeft en die in therapie zit omdat ze zoveel zorgen heeft.. Ga ik even lekke zeggen ja je dochter moet even testen want ja je kunt mssn oma worden.. Dan heb ik mssn een nieuw leven op mijn geweten en ook nog een dooie XDquote:Op woensdag 29 december 2010 00:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]![]()
Kan je dr echt wel toe dwingen hoor. Desnoods een telefoontje naar haar ouders.
En niet jouw schuld? Je hebt hem er zelf ingehangen.
dan neemt ze hem later alsnog in.. En anders eerste week geen vrijpartijen meer.. Das mijn idee..quote:Op woensdag 29 december 2010 00:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Helemaal vergeten of neemt ze de pil wat later alsnog in?
Tsja je zou de gok ook kunnen nemen en nog een half jaar lekker wachten. Of ze doet eens test en/of gaat langs de dokter.. Dan ben je hopelijk van de stress af.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:58 schreef haantje92 het volgende:
[..]
Tuurlijk ik zal mezelf even gaan staan verlullen bij haar moeder die zo'n 2 keer in de week zo'n medewerker over de vloer heeft en die in therapie zit omdat ze zoveel zorgen heeft.. Ga ik even lekke zeggen ja je dochter moet even testen want ja je kunt mssn oma worden.. Dan heb ik mssn een nieuw leven op mijn geweten en ook nog een dooie XD
Schijn kan bedriegen.. Ben gwn bezorgt thats all..quote:Op woensdag 29 december 2010 01:00 schreef trolley het volgende:
Ik hoop voor je dat ze niet zwanger is, je getuigt namelijk niet van volwassenheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |