Al een hele tijd niet gezienquote:Op woensdag 29 december 2010 08:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vrees dat ze gelijk hebben gekregen.
Heeft Veenstra zich hier al lateni zien of heeft hij het te druk om te genieten van de nieuwe studio?.
Hansjequote:Op woensdag 29 december 2010 08:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat lief van je. Ik voel de warmte nu al. Heerlijk
![]()
. Goodmorning oh-oh
.
haha zo heftig joh de nieuwe studio?quote:Op woensdag 29 december 2010 08:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Pas als 'ie alle knopjes een keer heeft geprobeerd laat 'ie zich hier weer zien. Kan wel even duren dus.
Echt he, ik voel het verschil meteen! Ga zometeen m'n zomerjurk en slippers aantrekken en een kek strandlaken shoppen in de stad.quote:Op woensdag 29 december 2010 08:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hansje![]()
![]()
![]()
![]()
Hier in het zuiden is het echt heerlijk trouwens, niks niet koud niet!
Net even op KNMI gekeken en jullie staan zo te zien nog in de plusquote:Op woensdag 29 december 2010 08:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hansje![]()
![]()
![]()
![]()
Hier in het zuiden is het echt heerlijk trouwens, niks niet koud niet!
Hier vriest het zeker niet nu iddquote:Op woensdag 29 december 2010 08:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Net even op KNMI gekeken en jullie staan zo te zien nog in de plus. Ziet er in elk geval goed uit!
Cee![]()
.
Pinoooooooooquote:Op woensdag 29 december 2010 08:41 schreef Pino112 het volgende:
Wat is dit voor nummer nou weer dan? Echt nog nooit gehoord op 3FM..
Prima, en met jou en je Sesamstraatvriendjes?quote:
Ja superquote:Op woensdag 29 december 2010 08:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Prima, en met jou en je Sesamstraatvriendjes?
Ik zag je nog in het huis vorige week![]()
En ik zag heus wel dat Coen je stiekem eruit schopte
Aantal aanvragen, bij zelfde aantal op bedrag volgens mij.quote:Op woensdag 29 december 2010 08:54 schreef TUFKAL het volgende:
Zeg hoe is die lijst nu opgebouwd? Sommige platen zijn zo "uniek" kan me niet voorstellen dat die vaak worden aangevraagd. Gaat het op bedrag?
Clint Eastwoodquote:Op woensdag 29 december 2010 08:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja super
Heb je mij nog voor het huis gezien dan?
En volgens mij is de Top SR net zo corrupt als de Top2000, wie vraagt deze crap nou aan?
Dus hoe dichter bij de 1 hoe standaard de nummers zullen zijn....quote:Op woensdag 29 december 2010 08:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Aantal aanvragen, bij zelfde aantal op bedrag volgens mij.
Zit nu in de auto, zal vanmiddag even kijkenquote:Op woensdag 29 december 2010 08:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Clint Eastwood![]()
![]()
![]()
Nee hejje screenshotje voor me?
quote:Op woensdag 29 december 2010 08:59 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dus hoe dichter bij de 1 hoe standaard de nummers zullen zijn....
Yeah!quote:Op woensdag 29 december 2010 08:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zit nu in de auto, zal vanmiddag even kijken
Ja, treurig om te zien dat slechte muziek als Marco Borsato, Jochem Myjer en al dat Coldplay zo hoog staan, en de echte pareltjes laag of er helemaal niet instaan. Zegt wel wat over de luisteraars.quote:Op woensdag 29 december 2010 08:59 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dus hoe dichter bij de 1 hoe standaard de nummers zullen zijn....
Ik vind het eerder weinig gevarieerd en eenkennig dan slecht.quote:Op woensdag 29 december 2010 09:04 schreef Kanariegeel het volgende:
[..]
Ja, treurig om te zien dat slechte muziek als Marco Borsato, Jochem Myjer en al dat Coldplay zo hoog staan, en de echte pareltjes laag of er helemaal niet instaan. Zegt wel wat over de luisteraars.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |