Damn, dat ziet er bruut uit hoor!quote:Op woensdag 29 december 2010 05:58 schreef hole1988 het volgende:
ze zijn er klaar voor
[ afbeelding ]
http://www.radiofreak.nl/(...)-studio-in-gebruikt/quote:Op woensdag 29 december 2010 07:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, dat ziet er bruut uit hoor!
Nice! Te gek dat Veenstra de eer heeft om 'm te openen.quote:Op woensdag 29 december 2010 07:45 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://www.radiofreak.nl/(...)-studio-in-gebruikt/
ik upload nu een filmpje waar michiel de studio incowbeltquote:Op woensdag 29 december 2010 07:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nice! Te gek dat Veenstra de eer heeft om 'm te openen.
Klasse man!quote:Op woensdag 29 december 2010 07:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik upload nu een filmpje waar michiel de studio incowbelt
Hier is het 0 graden.quote:Op woensdag 29 december 2010 08:04 schreef 3rdRock het volgende:
volgens buienradar is het buiten -7...ik wil niet!
maar ik moet toch
tot later!
Ze zeiden al dat het noord oosten de pineut zouden zijn vandaagquote:Op woensdag 29 december 2010 08:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
-8 en een koude en harde wind uit het noorden, gok ik. Kom maar op met de zomer!
Vrees dat ze gelijk hebben gekregenquote:Op woensdag 29 december 2010 08:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze zeiden al dat het noord oosten de pineut zouden zijn vandaag
Wat lief van jequote:Op woensdag 29 december 2010 08:35 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Hansje, ik blaas wat persoonlijke warme je kant op
Pas als 'ie alle knopjes een keer heeft geprobeerd laat 'ie zich hier weer zien. Kan wel even duren dus.quote:Op woensdag 29 december 2010 08:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vrees dat ze gelijk hebben gekregen.
Heeft Veenstra zich hier al laten zien of heeft hij het te druk om te genieten van de nieuwe studio?.
Al een hele tijd niet gezienquote:Op woensdag 29 december 2010 08:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vrees dat ze gelijk hebben gekregen.
Heeft Veenstra zich hier al lateni zien of heeft hij het te druk om te genieten van de nieuwe studio?.
Hansjequote:Op woensdag 29 december 2010 08:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat lief van je. Ik voel de warmte nu al. Heerlijk
![]()
. Goodmorning oh-oh
.
haha zo heftig joh de nieuwe studio?quote:Op woensdag 29 december 2010 08:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Pas als 'ie alle knopjes een keer heeft geprobeerd laat 'ie zich hier weer zien. Kan wel even duren dus.
Echt he, ik voel het verschil meteen! Ga zometeen m'n zomerjurk en slippers aantrekken en een kek strandlaken shoppen in de stad.quote:Op woensdag 29 december 2010 08:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hansje![]()
![]()
![]()
![]()
Hier in het zuiden is het echt heerlijk trouwens, niks niet koud niet!
Net even op KNMI gekeken en jullie staan zo te zien nog in de plusquote:Op woensdag 29 december 2010 08:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hansje![]()
![]()
![]()
![]()
Hier in het zuiden is het echt heerlijk trouwens, niks niet koud niet!
Hier vriest het zeker niet nu iddquote:Op woensdag 29 december 2010 08:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Net even op KNMI gekeken en jullie staan zo te zien nog in de plus. Ziet er in elk geval goed uit!
Cee![]()
.
Pinoooooooooquote:Op woensdag 29 december 2010 08:41 schreef Pino112 het volgende:
Wat is dit voor nummer nou weer dan? Echt nog nooit gehoord op 3FM..
Prima, en met jou en je Sesamstraatvriendjes?quote:
Ja superquote:Op woensdag 29 december 2010 08:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Prima, en met jou en je Sesamstraatvriendjes?
Ik zag je nog in het huis vorige week![]()
En ik zag heus wel dat Coen je stiekem eruit schopte
Aantal aanvragen, bij zelfde aantal op bedrag volgens mij.quote:Op woensdag 29 december 2010 08:54 schreef TUFKAL het volgende:
Zeg hoe is die lijst nu opgebouwd? Sommige platen zijn zo "uniek" kan me niet voorstellen dat die vaak worden aangevraagd. Gaat het op bedrag?
Clint Eastwoodquote:Op woensdag 29 december 2010 08:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja super
Heb je mij nog voor het huis gezien dan?
En volgens mij is de Top SR net zo corrupt als de Top2000, wie vraagt deze crap nou aan?
Dus hoe dichter bij de 1 hoe standaard de nummers zullen zijn....quote:Op woensdag 29 december 2010 08:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Aantal aanvragen, bij zelfde aantal op bedrag volgens mij.
Zit nu in de auto, zal vanmiddag even kijkenquote:Op woensdag 29 december 2010 08:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Clint Eastwood![]()
![]()
![]()
Nee hejje screenshotje voor me?
quote:Op woensdag 29 december 2010 08:59 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dus hoe dichter bij de 1 hoe standaard de nummers zullen zijn....
Yeah!quote:Op woensdag 29 december 2010 08:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zit nu in de auto, zal vanmiddag even kijken
Ja, treurig om te zien dat slechte muziek als Marco Borsato, Jochem Myjer en al dat Coldplay zo hoog staan, en de echte pareltjes laag of er helemaal niet instaan. Zegt wel wat over de luisteraars.quote:Op woensdag 29 december 2010 08:59 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dus hoe dichter bij de 1 hoe standaard de nummers zullen zijn....
Ik vind het eerder weinig gevarieerd en eenkennig dan slecht.quote:Op woensdag 29 december 2010 09:04 schreef Kanariegeel het volgende:
[..]
Ja, treurig om te zien dat slechte muziek als Marco Borsato, Jochem Myjer en al dat Coldplay zo hoog staan, en de echte pareltjes laag of er helemaal niet instaan. Zegt wel wat over de luisteraars.
Snap dat niet he. Als je de kans krijgt een request te doen,doe dan een nummer wat je zelden hoort. die 3 Fm eenheidsworsten hoor je elke dag meerdere malen.quote:Op woensdag 29 december 2010 09:04 schreef Kanariegeel het volgende:
[..]
Ja, treurig om te zien dat slechte muziek als Marco Borsato, Jochem Myjer en al dat Coldplay zo hoog staan, en de echte pareltjes laag of er helemaal niet instaan. Zegt wel wat over de luisteraars.
Doe je het erom :pquote:Op woensdag 29 december 2010 09:40 schreef Cee het volgende:
Heeft StuBru eigenlijk nog een 'anthem' voor elkaar gekregen tijdens hun Music for Life?
Anthem. Zoals Hello, niet zoals Wijd Open.quote:Op woensdag 29 december 2010 09:54 schreef Susi het volgende:
[..]
Doe je het erom :p
711 29-12-2010 - 9:00 MILOW - NEVER GONNA STOP (SERIOUS REQUEST THEMESONG STUBRU
Oh zo, dan verkeerd begrepenquote:Op woensdag 29 december 2010 09:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Anthem. Zoals Hello, niet zoals Wijd Open.
Hier doet 'ie het op het moment gewoon. Hele korte storing blijkbaar?quote:Op woensdag 29 december 2010 10:06 schreef Dichterbijer het volgende:
Kan iemand die stekker terug steken op de webcam?
Bij dezenquote:Op woensdag 29 december 2010 10:11 schreef -Hans- het volgende:
Alors!
Kan iemand Roel even wakker maken?
Bij mij was het geluid net ook een tijd weg.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier doet 'ie het op het moment gewoon. Hele korte storing blijkbaar?
quote:Op woensdag 29 december 2010 10:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt, de Snip en Snap van deze tijd.
quote:Op woensdag 29 december 2010 10:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Schop je hem ook even zijn bed uit?.
acteren kunnen die politici welquote:Op woensdag 29 december 2010 10:25 schreef alors het volgende:
Wouter Bos als premier in die film, was het maar zo'n feest
Wehehe ja ik vond hem ook niet onderdoen voor de gemiddelde acteurquote:Op woensdag 29 december 2010 10:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
acteren kunnen die politici wel
Nog 2 nummers dan gaan wel RickRollenquote:Op woensdag 29 december 2010 10:37 schreef Susi het volgende:
[..]
We zitten in een goed stukje lijst ja
Als commentaar bij die plaatquote:Op woensdag 29 december 2010 10:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nog 2 nummers dan gaan wel RickRollen
quote:Rob zaterdag 18 december 2010 12:24
Nog steeds de beste plaat ooit gemaakt.
Maar ook:quote:Op woensdag 29 december 2010 10:43 schreef Cee het volgende:
[..]Die luistert al 20 jaar geen nieuwe muziek meer.
quote:Inge woensdag 22 december 2010 19:30
Ik mag hem thuis niet horen. En het is zo n leuk nummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |