abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 december 2010 @ 23:55:10 #1
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_90563598
http://www.telegraaf.nl/p(...)op_Gear__.html?p=3,1

De heren van het Britse autoprogramma Top Gear hebben zich de woede van fanatieke moslims op de hals gehaald door in boerka door de woestijn te reizen.

Dit meldt de Daily Mail. Tijdens de speciale uitzending op Tweede Kerstdag was te zien hoe Jeremy Clarkson en Richard Hammond een boerka droegen en zo in speciale sportwagens naar Bethlehem reden via Turkije, Syrië en Jordanië.

In de Britse media is door de grap veel discussie ontstaan. Fanatieke moslims in Groot-Brittannië zijn 'not amused'. "De boerka is een symbool van onze godsdienst en daar mogen geen grappen over worden gemaakt", zegt Anjem Choudary. "Dit had zelfs in een land zonder moslims niet gekund."

In de uitzending was ook te zien hoe James May werd bezocht. Hij raakte tijdens de trip gewond. De 47-jarige James probeerde de auto van co-presentator Jeremy Clarkson uit een greppel te trekken maar werd onverwacht als een katapult afgeschoten en landde met zijn hoofd tegen een rots.
================================
Aanhangers van de religie van de vrede hebben lange tenen :')
  dinsdag 28 december 2010 @ 23:57:29 #2
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_90563746
Achterlijk weer :'). Ik dacht het al toen ik het zag.
pi_90563762
quote:
"Dit had zelfs in een land zonder moslims niet gekund."
Dat mogen ze in dergelijke landen zelf wel bepalen, lijkt me. ^O^
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_90563832
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 23:55 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)op_Gear__.html?p=3,1

De heren van het Britse autoprogramma Top Gear hebben zich de woede van fanatieke moslims op de hals gehaald door in boerka door de woestijn te reizen.

Dit meldt de Daily Mail. Tijdens de speciale uitzending op Tweede Kerstdag was te zien hoe Jeremy Clarkson en Richard Hammond een boerka droegen en zo in speciale sportwagens naar Bethlehem reden via Turkije, Syrië en Jordanië.

In de Britse media is door de grap veel discussie ontstaan. Fanatieke moslims in Groot-Brittannië zijn 'not amused'. "De boerka is een symbool van onze godsdienst en daar mogen geen grappen over worden gemaakt", zegt Anjem Choudary. "Dit had zelfs in een land zonder moslims niet gekund."

In de uitzending was ook te zien hoe James May werd bezocht. Hij raakte tijdens de trip gewond. De 47-jarige James probeerde de auto van co-presentator Jeremy Clarkson uit een greppel te trekken maar werd onverwacht als een katapult afgeschoten en landde met zijn hoofd tegen een rots.
================================
Aanhangers van de religie van de vrede hebben lange tenen :')
Net als de Christenen bij optredens van Madonna, Heavy Metal bands etc .. je punt is?
Of wou je alleen even bashen?
pleased to meet you
pi_90563909
Jezus wat een gezeik weer. En boerka als symbool van de islam? :')
Dat is hetzelfde als zeggen dat een lange rok het symbool van het christendom is :{w
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_90564019
Boeiend, maak je niet zo druk. Ga verder met je leven daar waar je gebleven was.

Door mensen die zich helemaal druk maken om dit soort shit krijgen we die domme opgezette haat.

Begin eerst bij jezelf.
pi_90564026
Een boerka is een zo absurd kledingstuk dat 'ie vraagt om er gespot mee te worden. Om grappen mee te maken.
pi_90564034
Speciaal voor moslims:

quote:
hu·mor de; m 1 dat wat grappig is 2 oog en gevoel voor wat grappig is
Bron: vandale.nl
pi_90564175
quote:
14s.gif Op woensdag 29 december 2010 00:02 schreef skrn het volgende:
Een boerka is een zo absurd kledingstuk dat 'ie vraagt om er gespot mee te worden. Om grappen mee te maken.
Inderdaad, ken je die mop van die vrouw die vrijwillig een boerka ging dragen?, die categorie.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  woensdag 29 december 2010 @ 00:05:36 #10
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_90564237
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 23:59 schreef moussie het volgende:
Net als de Christenen bij optredens van Madonna, Heavy Metal bands etc .. je punt is?
wtf? don't shoot the messenger :')

OT beetje belachelijk nieuws, in de miljoenenstad Damascus deed niemand er moeilijk over.
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
pi_90564318
Naja, het is al snel een rel als iets in de krant staat.
Om hoeveel "woedende en fanatieke" Moslims gaat het? 1? 10? 10.000?
pi_90564660
Tja jammer dan, leef er maar mee.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_90564885
quote:
15s.gif Op woensdag 29 december 2010 00:00 schreef Ascendancy het volgende:
Dat is hetzelfde als zeggen dat een lange rok het symbool van het christendom is :{w
Waar is de boerka dan een symbool van, volgens jou..
pi_90565329
quote:
10s.gif Op woensdag 29 december 2010 00:05 schreef Pwn_zoon het volgende:

[..]

wtf? don't shoot the messenger :')

OT beetje belachelijk nieuws, in de miljoenenstad Damascus deed niemand er moeilijk over.
Dat was anders geen 'message', dat was puur bashen, terwijl de andere religies net zo hun zere schenen hebben.

Maar liepen de kijkcijfers terug of zo, dat die dat van de rode string onder de boerka van vorig jaar, de 'rel' van toen, even over wou doen om de kijkcijfers op te krikken?
pleased to meet you
pi_90565388
Ah, originele artikel gelezen van de Daily Mail...
Er is geen rel...
Er is één extremistische moslim geinterviewd en een paar twitter- en forumreacties gequote...

Bij een rel denk ik aan 1000 moslims op de stoep bij de BBC...

Typisch Daily Mail / Telegraaf geneuzel voor wat extra lezers...
pi_90565533
Gezeik

Verder opgeblazen zoals altijd.
  woensdag 29 december 2010 @ 00:27:59 #17
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_90565598
Misschien krijgen we nu wel een rel dat men het over een rel heeft terwijl er helemaal geen sprake is van een rel.
pi_90565652
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 00:15 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Het is de klederdracht een kleine groep streng-gelovige moslims. Zoals de rok bij refo's in Nederland. Het symbool van een religie is bij zowel de islam als het christendom het boek. De rest is allemaal beeld eromheen. Jezus op het kruis en dergelijke, ze horen misschien bij het geloof, maar het boek is de essentie, zonder boek geen geloof.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  woensdag 29 december 2010 @ 00:30:21 #20
309210 Beardy
Echte mannen hebben een baard.
pi_90565741
Kerstshow van Karin Bloemen gezien? (Ja ik weet het ... maar ja ...) Daar zat een stukkie in met 'boerka babes uit Appelscha of zo iets. Hebben de jurkdragende heren dáár al over geklaagd wellicht?
pi_90565783
Haha Anjem Choudary als woordvoerder van Britse Moslims neerzetten en Shariah4Holland voor Nederlandse Moslims zeker 8)7

Geert's natte droom maar die komt in deze toch ff niet uit :7
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  woensdag 29 december 2010 @ 00:36:30 #22
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_90566095
Wel jammer dat doordat het in de Telegraaf staat en dat de Telegraaf de woorden "rel", "woede", "fanatieke moslims" en "boerka" gebruikt de PVV er weer een paar stemmen bij zal krijgen. :')
pi_90566300
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 00:27 schreef Dlocks het volgende:
Misschien krijgen we nu wel een rel dat men het over een rel heeft terwijl er helemaal geen sprake is van een rel.
_O-
pi_90566407
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 00:15 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dat kun je teruglezen in de 300.000 andere topics daarover, doei.
pi_90567352
Anjem Choudary :') :') :')
pi_90567392
quote:
Op woensdag 29 december 2010 00:02 schreef skrn het volgende:
_O_
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_90567462
Trouwens het is nog eens geen boerka, je kunt een stuk huid zien dat dit kan! :D
pi_90567581
Verbaast me hélemaal niets, verwachte al problemen doen ik de aflevering zag. Moslims maken zich om veel minder al druk dus dit is voor hun echt al heel provocerend. :')
* To make your prayers come true, you have to get off your knees.
* only dead fish go with the flow.
pi_90567780
Het zou mij niks verbazen als Pat Condell binnenkort weer een nieuwe filmpje gaat maken over Anjem Choudary.
  woensdag 29 december 2010 @ 01:35:25 #31
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_90568335
Ach als wij ze daar niet op mogen zetten doen ze ze hier maar lekker af ;-)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  woensdag 29 december 2010 @ 05:27:54 #32
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_90570013
quote:

[..]

Zij doen het ook dus het is niet fout.. god moussie kan je nog met goed argumenten komen of blijft het op dit niveau
mai pen rai
pi_90570737
Wat een onzin. Kunnen ze ook boos worden op pacman, die boerkadraagsters opeet.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 29 december 2010 @ 09:50:13 #34
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_90571798
Fyi, het gaat om deze untermensch.

:').
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 29 december 2010 @ 09:55:09 #35
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_90571899
Clarkson doet iets en mensen worden boos. Is dit nieuws?
pi_90572122
Het gaat dan ook om fanatieke moslims, oftewel die baarden die altijd wat te zeiken hebben. Vergelijk het met die Gristenen die zeiken als Madonna zichzelf aan het kruis hangt. De meeste moslims zullen zich er werkelijk niet druk om maken.
PWBF
  woensdag 29 december 2010 @ 10:28:17 #37
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_90572630
quote:
"De boerka is een symbool van onze godsdienst en daar mogen geen grappen over worden gemaakt", zegt Anjem Choudary.
OMG OMG OMG..... -O-

zie nu wel dat die religie écht je hersenen (kan)aantast(en) :o
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 29 december 2010 @ 11:17:43 #38
3542 Gia
User under construction
pi_90574197
Volgens moslims is alles een symbool van de islam wanneer je ermee spot.
Maar als je het bekritiseert is het ineens zomaar een kledingstuk, wat die vrouwen, echt waar, vrijwillig dragen. Want het geloof schrijft dat niet voor.
pi_90575161
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 05:27 schreef niet_links het volgende:

[..]

Zij doen het ook dus het is niet fout.. god moussie kan je nog met goed argumenten komen of blijft het op dit niveau
Ik heb het helemaal nergens over goed of fout gehad, ik vroeg alleen maar waar dat bashen voor nodig is .. dat 'de religie van de vrede heeft weer eens lange tenen'. Of wou je soms beweren dat de andere religies geen lange tenen hebben .. videoclips die niet uit mogen worden gezonden ed? Of kan daar ineens wel het onderscheid worden gemaakt, dat het meningen zijn van individuen die hun geloof wel heel erg serieus nemen en ergens best lachwekkend zijn in hun fanatieke denkwijze? Waarom staat bij 'hunnie' de mening van een paar individuen meteen gelijk aan de hele religie?
pleased to meet you
pi_90575175
Ze rijden met zn drieën door Damascus, de woestijn met Islamitische gidsen en over de grens tussen Syrie en Jordanië en niemand die ze aanspreekt.

Maar zodra een overactieveling het hier op TV ziet, kan het niet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_90575344
De boerka is geen symbool van de Islam, het is een kledingstuk voor onderdrukking. De Islam is ontstaan in de 7e eeuw de Boerka zelf (in zijn origine) bestaat pas 150 jaar, sinds enkele tientallen jaren gebruiken veel Islamitische vrouwen deze pas voor het bedekken van hun lichaam.
pi_90575386
Van een mug een olifant maken...

Toch jammer dat zoveel mensen iets dat in de Telegraaf/Daily Mail staat meteen voor waar aannemen, want het staat in "de krant".
pi_90575443
quote:
15s.gif Op woensdag 29 december 2010 00:00 schreef Ascendancy het volgende:
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_90575494
quote:
Ik vind de Beatles ook veel beter dan Madonna
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_90578800
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 11:51 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Ik vind de Beatles ook veel beter dan Madonna
Hehe, dat waren nog eens tijden, dat zowat de hele natie behalve de jeugd op de achterste benen stond over wat daar gebeurde. Langharig tuig, en dan het publiek dat maar niet netjes op de stoelen wou blijven zitten zoals het hoort .. het einde van de beschaving, wat ik je brom :P
pleased to meet you
pi_90579624
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 11:42 schreef moussie het volgende:

[..]

Ik heb het helemaal nergens over goed of fout gehad, ik vroeg alleen maar waar dat bashen voor nodig is .. dat 'de religie van de vrede heeft weer eens lange tenen'. Of wou je soms beweren dat de andere religies geen lange tenen hebben .. videoclips die niet uit mogen worden gezonden ed? Of kan daar ineens wel het onderscheid worden gemaakt, dat het meningen zijn van individuen die hun geloof wel heel erg serieus nemen en ergens best lachwekkend zijn in hun fanatieke denkwijze? Waarom staat bij 'hunnie' de mening van een paar individuen meteen gelijk aan de hele religie?
Moslims moeten gewoon duidelijk maken dat ze niets ophebben met dit soort klapjosties en boerkadragers/draagsters. Ze moeten veel meer benadrukken dat ze met dit soort fanatieke idioten niets te maken (willen) hebben. Ze moeten erkennen dat hun geloof dagelijks in een verkeerd daglicht komt te staan door gestoord gedrag van geloofsgenoten, die hun religie als dekmantel gebruiken. Dat zijn namelijk de moslims op wie gereageerd wordt en die de inhoud van de reacties bepalen. Wanneer normale moslims duidelijker afstand nemen van dat gedachtegoed zul je zien dat ze veel sneller geaccepteerd zullen worden.
Je woont nou eenmaal hier, en hier gelden andere regels dan in landen waar de islam het hele leven beheerst. Accepteer dat en je zult zien dat het bashen meteen een stuk minder wordt.
pi_90581299
gewoon met zijn allen dit t-shirt gaan dragen komende zomer. Veel effectiever.
  † In Memoriam † woensdag 29 december 2010 @ 14:28:41 #48
230491 Zith
pls tip
pi_90582174
1. Mensen die denken dat er een rel over is :")
2. Media die hun eigen nieuws maken :')
3. De rel over Madonna's kruis was erger dan dit :')
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_90582716
En dan op http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/showbiz/tv/3315384/Top-Gear-star-calls-May-Day.html:
quote:
James: "They gave me a brain scan but to be honest I think the Syrians were just excited to be able to use their new scanner."
lol.
pi_90585894
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:34 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Moslims moeten gewoon duidelijk maken dat ze niets ophebben met dit soort klapjosties en boerkadragers/draagsters. Ze moeten veel meer benadrukken dat ze met dit soort fanatieke idioten niets te maken (willen) hebben. Ze moeten erkennen dat hun geloof dagelijks in een verkeerd daglicht komt te staan door gestoord gedrag van geloofsgenoten, die hun religie als dekmantel gebruiken. Dat zijn namelijk de moslims op wie gereageerd wordt en die de inhoud van de reacties bepalen. Wanneer normale moslims duidelijker afstand nemen van dat gedachtegoed zul je zien dat ze veel sneller geaccepteerd zullen worden.
Je woont nou eenmaal hier, en hier gelden andere regels dan in landen waar de islam het hele leven beheerst. Accepteer dat en je zult zien dat het bashen meteen een stuk minder wordt.
Hoe had je je dat voorgesteld eigenlijk, dat 'duidelijker afstand nemen'? Moeten ze iedere keer als er iets gebeurt massaal de straat op om te laten zien dat ze het er niet mee eens zijn, op het werk iedere keer maar weer benadrukken dat hun er niets mee te maken willen hebben, een advertentie in de krant zetten, zoiets? Waarom moet de moslim in Nederland zich verantwoordelijk voelen voor hetgeen een moslim ergens ver weg zegt of doet alleen maar omdat die erop bestaat een hoofddoek te dragen? Je vraagt toch ook niet van de Hindoe zich verantwoordelijk te voelen voor de vrouwenmishandeling/onderdrukking in India? Of de katholiek uit de achterhoek voor de vrouwenmoorden in Zuid-Amerika?
pleased to meet you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')