ik mag niet klagen, heel leuke kerst gehadquote:
Mooie kraam hèquote:
Ja.quote:
Mooi zo, dat je een fijne kerst gehad hebtquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik mag niet klagen, heel leuke kerst gehad
Helaas nog 2 dagen werken, maar je kan niet alles hebben
Ja dat is je snackbar schreef je in het vorige deelquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Woot?
Ik heb net wel een Vette Marja gelegd.
Dat is ook zo mooi van Nederland, dat dat kan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:56 schreef Koen66 het volgende:
ik ben echt een SC zwerver de laatste tijd
Mequote:Op dinsdag 28 december 2010 23:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja.Wie heeft die in elkaar geknutseld?
die vrijheid, ik word er emotioneel vanquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is ook zo mooi van Nederland, dat dat kan.
Hier pas na Januariquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:56 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm wordt tijd om de kerst UI ook vaarwel te zeggen
Ja ff een naam verzonnenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is je snackbar schreef je in het vorige deel
Ik word altijd nogal emotioneel als ik de Grondwet van Nederland lees. En vooral hoe die niet nageleefd wordt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die vrijheid, ik word er emotioneel van
Sc hoppenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:56 schreef Koen66 het volgende:
ik ben echt een SC zwerver de laatste tijd
yep, boom staat hier ook nog wel, maar vrouw begint hem al zat te worden, dat is niet zo'n kerstliefhebsterquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier pas na JanuariKerstboom en alles staat er nog wel ff
Leuk!quote:
soms zou ik wel eens wat beter willen zijn in multitaskenquote:
Oh dat geeft niet. Dan hop je later wel weer eens binnenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
soms zou ik wel eens wat beter willen zijn in multitasken
als ik in meer dan 2 SCs tegelijk zit ga ike r geheid 1 vergeten
al knap dat het kan, op mijn blackberry kan je maar 1 browsersessie tegelijk draaienquote:Op woensdag 29 december 2010 00:01 schreef pgrferrari het volgende:
2scs is op mijn iPod al moeilijk bij te houden
yep. maar ik vind het zelf altijd vervelend als een ander niet meer of veel later pas antwoord omdat ie ook ergens anders bezig isquote:Op woensdag 29 december 2010 00:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat geeft niet. Dan hop je later wel weer eens binnen
Ik switch ook telkensquote:Op woensdag 29 december 2010 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
al knap dat het kan, op mijn blackberry kan je maar 1 browsersessie tegelijk draaien
Ja ik snap wat je bedoeltquote:Op woensdag 29 december 2010 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep. maar ik vind het zelf altijd vervelend als een ander niet meer of veel later pas antwoord omdat ie ook ergens anders bezig is
ik weet, het is een SC en geen echte chatroom, maar toch......
Van wie?quote:
Dat had ik eerst ook, nu minder moet ik zeggen. Is ook een irritant gevoel.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep. maar ik vind het zelf altijd vervelend als een ander niet meer of veel later pas antwoord omdat ie ook ergens anders bezig is
ik weet, het is een SC en geen echte chatroom, maar toch......
The Verve, van Bittersweet Symphony, die ken je denk ik wel.quote:
Jaquote:Op woensdag 29 december 2010 00:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
The Verve, van Bittersweet Symphony, die ken je denk ik wel.
Truste Piquote:Op woensdag 29 december 2010 00:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga ook zo ff tukken, slaap lekker allemaal voor zo
Slaap lekkerquote:Op woensdag 29 december 2010 00:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga ook zo ff tukken, slaap lekker allemaal voor zo
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:10 schreef pgrferrari het volgende:
Morgen start de vwverkoop
Heb je die cakes van new kids gezien Bella?
Net gedaan, ziet er tof uit.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Google maar ff, is vast wel te vinden.
Ben nu ff mobiel
Keihard swaquote:Op woensdag 29 december 2010 00:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Net gedaan, ziet er tof uit.
BAM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |