Ja, daar welquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Onder de categorie "persoonlijke omschrijving"?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daar wel
Behalve voorzichtig, ik ben echt lomp
haha .. dan is het goedquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was duidelijk.
Maar, ik ben ook nog een kindje, dus mijn UI is helemaal goed
Zo zijn die lieve singles hier... meedogenloosquote:
Weet je wel hoe bang je me maakt? Ik zit in een hoekje met m'n duim in m'n mond te wiegenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Even een tegengeluid, ik ben te veel liefde aan het verspreiden, daar kunnen ze niet tegen, de lieverds.
Ik zie je zitten ja.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je wel hoe bang je me maakt? Ik zit in een hoekje met m'n duim in m'n mond te wiegen
Ik merk t ...quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:48 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zo zijn die lieve singles hier... meedogenloos![]()
En hoe ist met de twinzzz ??
Nee hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Even een tegengeluid, ik ben te veel liefde aan het verspreiden, daar kunnen ze niet tegen, de lieverds.
De twinzzquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:49 schreef tralalalars het volgende:
[..]
Ik merk t ...
de twinzz are goooood!!!
aahhww .. echt een kindje dus ... how cutequote:Op dinsdag 28 december 2010 23:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je wel hoe bang je me maakt? Ik zit in een hoekje met m'n duim in m'n mond te wiegen
Nergens.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waar haal jij het negatieve nu weer uit?
Colafles.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
pfffff.. ik heb spierpijn in mn rug en ik weet niet waarvan
sneeuwschuiven??quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
pfffff.. ik heb spierpijn in mn rug en ik weet niet waarvan
Ja, ik ben echt een schatjequote:Op dinsdag 28 december 2010 23:49 schreef tralalalars het volgende:
[..]
aahhww .. echt een kindje dus ... how cute![]()
Dat klopt, maar dat beweerde ik toch ook niet?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik zeg toch nergens dat er iets mis is met oud of wel?
Ik haat t om t te zeggen ... maar ik zei het tochquote:
quote:
Nee.. die til ik wel vaker opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |