ze doet zich zo lief voor, maar eigenlijk...quote:
Een Aixamquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Neuh.. zo'n tweezits raceding![]()
Ik niet. Daarentegen heb ik een stoere Nokia.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:09 schreef YipYip het volgende:
Die heb ik al jaaaaaaren. Dit jaar eindelijk winterbanden doh
Lui wijfquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eens ga kijken voor een scootmobiel. Wij vrouwen worden sneller oud natuurlijk
Nee, dan kopen ze the Plaboy Mansionquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gaan jullie samen shoppen voor een rollator?
Oke oke.. Je mag wel meerijden naar de winkelquote:
Boefje noemt hem altijd een dinobaby en dat hij "veel ouder is" dus dacht zo iets ja.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Techno al 50? Je tijd met Duim bleken tropenjaren?
Nee,,de slager.quote:
Die wil ik. een rozequote:
Daar heb ik al 18 jaar ervaring meequote:Op dinsdag 28 december 2010 23:10 schreef Samzz het volgende:
Ach, laten we eerlijk zijn. Alles boven de 35 is gewoon oud.
Daarom blijf ik voor altijd 23
Jamaarquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ze doet zich zo lief voor, maar eigenlijk...
Wil geen Nokia, maar wil neukeh jaaa.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik niet. Daarentegen heb ik een stoere Nokia.
Weest eens niet zo'n jankbal jij!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ze doet zich zo lief voor, maar eigenlijk...
Ik ookquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik niet. Daarentegen heb ik een stoere Nokia.
quote:
Koop dan een echte auto of blijf van de wegquote:
We schelen maar 6 jaar.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:13 schreef Boudibou het volgende:
Boefje noemt hem altijd een dinobaby en dat hij "veel ouder is" dus dacht zo iets ja.
Oh, ben jij er zo een geworden?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, die jeugd van tegenwoordig. Sloom gedoe allemaal.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik moest dat joeptoep linkje weghalen. Onzin
Oke. The wedding is offquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Denken dat alles tegenwoordig vanzelf gaat, die jeugd!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Mkay, excuus geaccepteerd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Met oud zijn?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:13 schreef YipYip het volgende:
[..]
Daar heb ik al 18 jaar ervaring mee
Nee. Je hebt het nu al verpestquote:
wat nou, jij begintquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weest eens niet zo'n jankbal jij!
Dat linkje? Ja, dat was onzin.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het is een gavequote:Op dinsdag 28 december 2010 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met oud zijn?
Je bent er erg goed in
Dan ga ik nog liever lopenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oke oke.. Je mag wel meerijden naar de winkel
Dus.. Geef SneuRac maar de schuld dat het langer duurdequote:
En jij hoort het af te maken.quote:
Zelf weten. Je zult jaloers zijn als je me langs ziet scheuren met al die kratten bier en Cola pakkenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
Ik heb een abbo en ik heb net al gegeten. Nee dusquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Kan ik het nog goedmaken met wat beltegoed of een Happy Meal?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Kan ik het nog goedmaken met wat beltegoed of een Happy Meal?
als je de plaatsen waar het kietelt maar overslaatquote:
Graag, de generatiekloof speelt op geloof ikquote:
Peuken? Slof he.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb een abbo en ik heb net al gegeten. Nee dus
*aanloop neemt en springtquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Graag, de generatiekloof speelt op geloof ik![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:17 schreef YipYip het volgende:
[..]
Kan je die nog wel tillen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Drat... welke tat wilde je ook alweer?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik heb een abbo en ik heb net al gegeten. Nee dus
Ja. daarvoor zou ik het doenquote:
een sleevequote:Op dinsdag 28 december 2010 23:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Drat... welke tat wilde je ook alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |