Nee. Je hebt het nu al verpestquote:
wat nou, jij begintquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weest eens niet zo'n jankbal jij!
Dat linkje? Ja, dat was onzin.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik moest dat joeptoep linkje weghalen. Onzin
Het is een gavequote:Op dinsdag 28 december 2010 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met oud zijn?
Je bent er erg goed in
Dan ga ik nog liever lopenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oke oke.. Je mag wel meerijden naar de winkel
Dus.. Geef SneuRac maar de schuld dat het langer duurdequote:
En jij hoort het af te maken.quote:
Zelf weten. Je zult jaloers zijn als je me langs ziet scheuren met al die kratten bier en Cola pakkenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
Ik heb een abbo en ik heb net al gegeten. Nee dusquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Kan ik het nog goedmaken met wat beltegoed of een Happy Meal?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Kan ik het nog goedmaken met wat beltegoed of een Happy Meal?
als je de plaatsen waar het kietelt maar overslaatquote:
Graag, de generatiekloof speelt op geloof ikquote:
Peuken? Slof he.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb een abbo en ik heb net al gegeten. Nee dus
*aanloop neemt en springtquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Graag, de generatiekloof speelt op geloof ik![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:17 schreef YipYip het volgende:
[..]
Kan je die nog wel tillen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Drat... welke tat wilde je ook alweer?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik heb een abbo en ik heb net al gegeten. Nee dus
Ja. daarvoor zou ik het doenquote:
een sleevequote:Op dinsdag 28 december 2010 23:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Drat... welke tat wilde je ook alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |