Dit? Serieus?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:46 schreef Eska het volgende:
Oh, en dit is dus mijn guilty pleasure....![]()
![]()
![]()
Ik heb toevallig twee cd's van Rob liggen...quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:47 schreef Wilskracht het volgende:
Banger hart wel aardig van Rob de Nijs
Hij heeft nog 50 mooie nummers gemaakt waar zijn die?
Ja echt. Ik weet ook niet waarom.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dit? Serieus?
Van alle "mindere" en "slechte" nummers uit de Top2000??
Nouja, veel luister plezier. Bij mij staat het geluid even uit....
'Zondag' is een betere guilty pleasure. Ook dat is een omschrijving van hét genot...quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:46 schreef Eska het volgende:
Oh, en dit is dus mijn guilty pleasure....![]()
![]()
![]()
Oh echt?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:50 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Fish was tot 1989 zanger van een bandje waarvan ik juist het latere werk het meest waardeer
Ach, soms vind je iets gewoon "leuk", zonder aantoonbare reden.quote:
Dit nummer niet, of van Fish niet?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:52 schreef Wilskracht het volgende:
Dit is mooi Fish nooit van gehoord
Ja, gek is dat. Soms zijn er heel duidelijke associaties/redenen/herinneringen. Soms wat vagere. En soms gewoon helemaal geen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ach, soms vind je iets gewoon "leuk", zonder aantoonbare reden.
Prima toch...
van heel Fish niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:52 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dit nummer niet, of van Fish niet?
Je weet serieus niet wie Fish is of ben je niet bekend met zijn oeuvre?quote:
Je kent vast Kayleigh van Marillion wel? Fish schreef en zong dat als zanger van Marillion tot 1989.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:52 schreef Wilskracht het volgende:
Dit is mooi Fish nooit van gehoord
En hij heet in werkelijkheid Dereck William Dick.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:55 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Je kent vast Kayleigh van Marillion wel? Fish schreef en zong dat als zanger van Marillion tot 1989.
Ja, dat had ik nog toegevoegd...quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En hij heet in werkelijkheid Dereck William Dick.
Hij liet zich dan ook liever Fish noemen.
Nog steeds....quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:56 schreef Eska het volgende:
Marrillion....zij konden een heel album als één nummer laten klinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |