Daarom is hij ook met mij getrouwd natuurlijk, dus dat snap ik wel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee peaceman heeft gewoon een goede smaak.
Overigens werkt die gelijke smaak in een popquiz vaak meer in je nadeel
Het is ook best te drinkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:03 schreef Eska het volgende:
[..]
Dat ziet er -op zich- lekker uit! Maar dan liever zonder het pctmol & pijn-gedeelte....
Beterschap!
Ook beterschap dan!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik weet hoef D. zich voelt.. heb het zelf ook al op vandaag. Morgen hopelijk weer helemaal beter.
hehe laat me nou even in de waan dat mijn stem een bijdrage heeft gehadquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:05 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik heb niet gestemd.
Stefan Stasse stelt toch de lijst samen.
Peaceman en MM hebben daar gisteren een leuk gesprekje over gevoerd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:07 schreef Yankee het volgende:
[..]
hehe laat me nou even in de waan dat mijn stem een bijdrage heeft gehad
Ow zo bedoelde ik dat niet hoor.. Ik wilde er meer mee aangeven dat ik weet hoe het smaakt. Niettemin dank je wel.quote:
Als die erin zat had ik er op gestemd. Puur instinctief...quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vind You don't fool Me ook leuk
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:07 schreef Eska het volgende:
Ik hoor liever....naja, de rest bedenkt u zelf wel?
En de vrije keuzes dan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als die erin zat had ik er op gestemd. Puur instinctief...
Wow, dat zou ik er ook wel voor over hebben.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:08 schreef D. het volgende:
Ik heb Bowie 1 keer van heel dichtbij gezien, maar moest daarvoor wel in een plas water van 20cm diep staan
Niet verdronken blijkbaar.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:08 schreef D. het volgende:
Ik heb Bowie 1 keer van heel dichtbij gezien, maar moest daarvoor wel in een plas water van 20cm diep staan
Neuj, dat dan weer nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als die erin zat had ik er op gestemd. Puur instinctief...
in deze reeks? dan lees ik het morgen misschien wel even terugquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:07 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Peaceman en MM hebben daar gisteren een leuk gesprekje over gevoerd.
Mét mijn goede schoenenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wow, dat zou ik er ook wel voor over hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |