Techno al 50? Je tijd met Duim bleken tropenjaren?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Sowieso. Ik leef liever tot mijn 50e goed, dus leeftijdje-Techno, , dan 80 jaar kut.
Ik drink nooit colaquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:05 schreef rival het volgende:
[..]
Cola zorgt voor een jong uiterlijk, wij weten dat
Jij bent net 36 geworden toch?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ben ik dan de uitzondering die de regel bevestigd?
+1!quote:
Is er andere Cola dan?quote:
daar mocht ik ooit een keer niet in... hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daarom mag je Aspen dus niet in... Ik snapte het al niet
Ik ben net zo oud als Techno... Dus Tech en ik hebben nog even te gaanquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Sowieso. Ik leef liever tot mijn 50e goed, dus leeftijdje-Techno, , dan 80 jaar kut.
Jaaaaa...quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:08 schreef rival het volgende:
[..]
daar mocht ik ooit een keer niet in... hoe weet jij dat?
't is dat jij een potje kan breken bij me, maar anders...quote:
Gaan jullie samen shoppen voor een rollator?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:08 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik ben net zo oud als Techno... Dus Tech en ik hebben nog even te gaan
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:08 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
't is dat jij een potje kan breken bij me, maar anders...![]()
Ja, sorry. We zien er niet allemaal zo rot uit onder de 30.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:06 schreef Boudibou het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Paus-mobiel is veel stoerderquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gaan jullie samen shoppen voor een rollator?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:08 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik ben net zo oud als Techno... Dus Tech en ik hebben nog even te gaan
Die heb ik al jaaaaaaren. Dit jaar eindelijk winterbanden dohquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gaan jullie samen shoppen voor een rollator?
Neuh.. zo'n tweezits racedingquote:
*auw he?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:08 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
't is dat jij een potje kan breken bij me, maar anders...![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, sorry. We zien er niet allemaal zo rot uit onder de 30.Hey,,die ken ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat ik maar eens ga kijken voor een scootmobiel. Wij vrouwen worden sneller oud natuurlijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:09 schreef YipYip het volgende:
[..]
Die heb ik al jaaaaaaren. Dit jaar eindelijk winterbanden doh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |