Kom nou maar.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, ik moet ze nu al uit mn PM-box verjagen, dat zal dan alleen maar erger worden.
Hoe moet ik nu weten wat er over 20 jaar op de markt is?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarmee conserveer jij jezelf dan?
Ik conserveer mezelf met zout. En mensen maar zeggen dat ik teveel gebruikquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarmee conserveer jij jezelf dan?
Maar cola breekt toch alles weer af?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik conserveer mezelf met zout. En mensen maar zeggen dat ik teveel gebruik
Dat vind ik fijn. En ik vind je toch wel lief, dusquote:
Ga weg Boebiedoebeldiedoe!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Kom nou maar.
Maak je woorden waar.
Dat doettie nu al nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie jij er eerst maar zo goed uit te zien op mijn leeftijd gup
nee, dat helpt ookquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar cola breekt toch alles weer af?
En hoe peilen we dat?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie jij er eerst maar zo goed uit te zien op mijn leeftijd gup
quote:
Zo zijn wijquote:
Zolang je alles eruit haalt,maakt het niet uit denk ik. Mijn oma zei altijd,oud worden is niet leuk. Tot 60 was het leuk,daarna dondert de boel in elkaarquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat denk ik. Instinct laat me nooit in de steek.
Oh, dus daarom word ik altijd ouder geschat.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:05 schreef rival het volgende:
[..]
Cola zorgt voor een jong uiterlijk, wij weten dat
Ja. Want Colaquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:05 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:05 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zolang je alles eruit haalt,maakt het niet uit denk ik. Mijn oma zei altijd,oud worden is niet leuk. Tot 60 was het leuk,daarna dondert de boel in elkaar
Oh, daarom mag je Aspen dus niet in... Ik snapte het al nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:05 schreef rival het volgende:
[..]
Sowieso. Ik leef liever tot mijn 50e goed, dus leeftijdje-Techno, , dan 80 jaar kut.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:05 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zolang je alles eruit haalt,maakt het niet uit denk ik. Mijn oma zei altijd,oud worden is niet leuk. Tot 60 was het leuk,daarna dondert de boel in elkaar
ben ik dan de uitzondering die de regel bevestigd?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, dus daarom word ik altijd ouder geschat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |