Of ze hebben de schoenen nog niet verstrekt gekregen...quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:44 schreef Cobra4 het volgende:
Waar waren we gebleven? Oh ja, de M90.
Het is wel apart om te zien. Liepen er 10 jaar geleden max. 2 mensen in een opleidings peloton vanwege zere voetjes op sloffen, nu zie ik pelotons voorbij komen met wel 10 van die gasten er in........
Nee, ik zie het ook in pelotons die wel alles hebben. Ik hoor zelfs dat men tijdens de eerste weken enkele dagen op sportschoenen loopt om de voeten te laten wennen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Of ze hebben de schoenen nog niet verstrekt gekregen...
Oh ja, het "schoenen protocol"...quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, ik zie het ook in pelotons die wel alles hebben. Ik hoor zelfs dat men tijdens de eerste weken enkele dagen op sportschoenen loopt om de voeten te laten wennen.
Het is dus waar!?quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:52 schreef Maitje het volgende:
Even op het gele dingetje klikken...... kippenvel.. zie al die mensen springen!!
Hahaha, geen wonder dus dat er vorig jaar een flink aantal mensen uit een peloton pissig werden toen ik ze terug naar hun legering stuurde om kisten aan te trekken toen ze een dagje op mijn locatie waren.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup, al een tijdje, voor zover ik weet begin jaren 2000.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hahaha, geen wonder dus dat er vorig jaar een flink aantal mensen uit een peloton pissig werden toen ik ze terug naar hun legering stuurde om kisten aan te trekken toen ze een dagje op mijn locatie waren.
Ik denk dat ik maar eens een jaar op de KMSL of KMA als instructeur aan de bak moet om weer up to date te raken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Idd. Ik vond het ook nogal vreemd toen ik het voor het eerst hoorde.
Mja, je zegt het zelf al: veel gasten lopen tegenwoordig 24/7 op sportschoentjes, en die dingen zijn niet bepaald goed voor je voeten. Als je dan ineens hoge schoenen moet dragen en er flink op moet lopen krijg je al snel last van een paar onderdelen.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die zit alleen maar te wachten tot ze de lapo kan doen.
Owjaquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:19 schreef Cobra4 het volgende:
Hehehe, ik zie nu pas hoe dubbelzinnig de TT is.
En vrouwen alleen op uggsquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Mja, je zegt het zelf al: veel gasten lopen tegenwoordig 24/7 op sportschoentjes, en die dingen zijn niet bepaald goed voor je voeten. Als je dan ineens hoge schoenen moet dragen en er flink op moet lopen krijg je al snel last van een paar onderdelen.
Maitje haat uggs. Weer een pluspunt.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maitje haat uggs. Weer een pluspunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |