De katten komen hier ook niet meer in de huiskamer, en het enige wat onze grote lummel wil is met ze spelenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de honden zitten nou in hun bench anders is de kat niet eens hier binnen
quote:
hoelaat moest je in het zkh zijn dan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dankjemorgen ben ik overdag wel online hoor, als het niet te druk is op mijn werk
denk niet dat mijn honden met de kat gaan spelenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De katten komen hier ook niet meer in de huiskamer, en het enige wat onze grote lummel wil is met ze spelen
nou kom opquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dankjemorgen ben ik overdag wel online hoor, als het niet te druk is op mijn werk
Onze grote hond is echt een hele lieve sul die niet snapt dat katten geen speelmaatjes zijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
denk niet dat mijn honden met de kat gaan spelen
Heeee, je vergeet je voorleesboekquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou kom op
* wel.o.k pakt ST op en tilt haar naar boven
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heeee, je vergeet je voorleesboek
die ligt onder mijn kussenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heeee, je vergeet je voorleesboek
Doeiquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga douchen... ik heb me toch een vervelende koppijn ....
Slaap lekker voor later allemaal
DaMart kom je ook zo?![]()
Slaap lekker LLquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
Slaap Lekkerquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
neem je ochtend jas mee, het was koud van de douche naar de slaapkamerquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
"lees" ze wokkiequote:
trusten lovelyquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
ochtendjas heb ik niet, ik ren zo naakt mijn bed inquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
neem je ochtend jas mee, het was koud van de douche naar de slaapkamer
Zometeen jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
iedereen is er stil vanquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ochtendjas heb ik niet, ik ren zo naakt mijn bed in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |