Ja, zal eens een adres van een kroeg ofzo zoeken, momentquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij die soort van rotonde zeg maar?
Tuinweg of Kruisweg 1033. Dat is allebei vlakbij die rotonde. Daar zijn parkeergarages bij ING/Dirk/Burqa Kingquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zal eens een adres van een kroeg ofzo zoeken, moment
Ja, lijkt mij ook prima. Is dat niet een hotel though? Ik weet dat het bij de fontein isquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik zie het al restaurant cafe de beurs, lijkt me een prima plek
Ja Hotel restaurant inderdaad.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook prima. Is dat niet een hotel though? Ik weet dat het bij de fontein is
Dat is makkelijk voor mij te bereiken
Okay, leukquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal even kijken hoe mijn dag verloopt dan morgen.
Ja, kunnen we daar vandaan altijd ergens anders naartoe lopen als het daar niet zou kunnen om iets te drinken. Ik zal daar om 3 uur zijn in ieder gevalquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja Hotel restaurant inderdaad.
Spreken we daar wel af
Oke top!!!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, kunnen we daar vandaan altijd ergens anders naartoe lopen als het daar niet zou kunnen om iets te drinken. Ik zal daar om 3 uur zijn in ieder geval
Heb je een foto link van mij gemaild, dan herken je me welquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oke top!!!
Ik heb alleen geen oranje hoedje om op te vallen
checkquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je een foto link van mij gemaild, dan herken je me wel
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oke top!!!
En een kerstmuts?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oke top!!!
Ik ga mijn best doenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:26 schreef Stuart het volgende:
Leuk je morgen te zien Sym en het lijkt me tof als jij ook kunt komen DM. We horen het wel
je hebt je kerstspullen al opgeruimdquote:
nee die kerstmuts ligt nog op mijn bureauquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt je kerstspullen al opgeruimd
Kruisweg weet ik wel te vinden. Als ik iets doorrijd, kom ik de Mycom weer tegenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cool
http://www.hoteldebeurs.nl/ is trouwens waar we afspreken
Ja hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |