Dat is niet lief, gewurgd worden terwijl je klaar komt schijnt heerlijk te zijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij moet blij zijn dat ik 'm er niet af hak
Je hebt aids, gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:57 schreef L-E het volgende:
Ik moet steeds zo hoesten.
(Er is altijd wel een reden om zielig te zijn!)
Wat heb ik aan een galante kerel die op Malta zit?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat wordt dan wel eens tijd, verdulleme
Mijn wereldbeeld helemaal onderste bovenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vast niet. Al die drama hier. Niemand die dat overtreft
Ze heeft Ang3l aangeraakt?quote:
Ja, maar zou jij dat zielige gevalletje aan willen raken?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben wel fan van hakken, snijden, villen, uitbenen en fileren
I wouldn't knowquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is niet lief, gewurgd worden terwijl je klaar komt schijnt heerlijk te zijn
quote:
You wanna try it?quote:
Er zijn zoveel tangen en vleeshaken e.d. op de markt dat het niet eens nodig isquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar zou jij dat zielige gevalletje aan willen raken?
Hoax.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou het niet eens doen al had ik de kans hem eraf te bijten
Donkey Punchquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is niet lief, gewurgd worden terwijl je klaar komt schijnt heerlijk te zijn
Netjesquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:58 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb vanavond voor Minipuber met 'm gegeten bij de Mac, met mijn ex. Nu maagpijn, maar damn, I did it.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar zou jij dat zielige gevalletje aan willen raken?
Alleen als ik daarna over je lijk mag dansenquote:
quote:
Zelfs daarmee nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn zoveel tangen en vleeshaken e.d. op de markt dat het niet eens nodig is
Knulletjes hebben ook gevalletjesquote:
Alleen met je Leboutinsquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen als ik daarna over je lijk mag dansen
Jij niks. De vrouwen hier welquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heb ik aan een galante kerel die op Malta zit?
Love is in the airquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen als ik daarna over je lijk mag dansen
Soms heiligt het doel de middelen, m'n beste G.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zelfs daarmee niet
Dan moet je er alsnog naar kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |