Het kan altijd ergerquote:
Hoezo, jij bent hier de Majesteit van de schoenen tochquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:48 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoort ook bij een spast, met je tong uit je mond en kwijlen maarrr..
Bijna het korte pittige kapsel wegquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:48 schreef missbehavin het volgende:
Ik kan al weer een heel klein staartje maken
Wat hebben schoenen met bier te maken?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo, jij bent hier de Majesteit van de schoenen toch
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bijna het korte pittige kapsel weg
Waar blijft mij bier?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat hebben schoenen met bier te maken?
Vast niet. Al die drama hier. Niemand die dat overtreftquote:
Dat jij de masjesteit bent, ik ben maar de prins op het witte paard in de zwarte Alfaquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aha... Nou, dan ga ik zo m'n eigen bier maar halenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat jij de masjesteit bent, ik ben maar de prins op het witte paard in de zwarte Alfa
Hij zoekt een excuus om op z'n luie reet te blijven zittenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat werd me duidelijk...quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij zoekt een excuus om op z'n luie reet te blijven zitten
Vreemd..heb niet eerder een wit paard in een Alfa gezien.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat jij de masjesteit bent, ik ben maar de prins op het witte paard in de zwarte Alfa
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aha... Nou, dan ga ik zo m'n eigen bier maar halen
Ga gewoon bier halen kutquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat werd me duidelijk...Waar zijn de galante heren gebleven?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die bestaan nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alle lijnen zijn bezetquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:52 schreef L-E het volgende:
Jongens, we kunnen NÚ bellen met korrelatie!
*drukt*quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:52 schreef L-E het volgende:
Jongens, we kunnen NÚ bellen met korrelatie!
Dat is dus de druppel hequote:Op dinsdag 28 december 2010 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Ga gewoon bier halen kut*schoen gooit*
* Techno Samzz een beugeltje geeft...quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:52 schreef Samzz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |