Ik ook, heb er goed om gelachenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
er waren wel stukken bij waar ik om moest lachen
sommige stukken waren wel voorspelbaarquote:
Weet ik, maar ik vond hem zeker wel leukquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
sommige stukken waren wel voorspelbaar
Okequote:
Nu is die wel leukquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:19 schreef RockNijntje het volgende:
Mag mijn UI in de OP aangepast worden?
De oude in de OP is leuk?quote:
dat welquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik vond hem zeker wel leuk
Welk getimmer en geboor?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:21 schreef DaMart het volgende:
Zouden mijn buren het getimmer en geboor net hebben gehoord?.
Als ze dalijk boos voor je deur staan welquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:21 schreef DaMart het volgende:
Nou ja, ik ging de afwas doen en kwam onderweg langs de openstaande deur van de hobbykamer...quote:
gelukkig klinkt het geluid van boren inet zo doorquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:21 schreef DaMart het volgende:
Maar is de afwas nu klaar?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, ik ging de afwas doen en kwam onderweg langs de openstaande deur van de hobbykamer....
En toen waren daar kaboutertjes aan het timmeren en boren?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, ik ging de afwas doen en kwam onderweg langs de openstaande deur van de hobbykamer....
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gelukkig klinkt het geluid van boren inet zo door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |