jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Shit ik wist dat ik iets vergeten was
Wat leuk dat je dat hebt gedaanquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:09 schreef Symphonic het volgende:
Zo, vandaag ff een FOK!ker blijgemaakt met een koelkast, wasmachine en magnetron
Erwin?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:09 schreef Symphonic het volgende:
Zo, vandaag ff een FOK!ker blijgemaakt met een koelkast, wasmachine en magnetron
JA we hadden het over, en dan maak ik er liever iemand blij mee die het echt nodig heeftquote:
dat hebben we hier ookquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
JA we hadden het over, en dan maak ik er liever iemand blij mee die het echt nodig heeft
Hij heeft mijn pannenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:09 schreef Symphonic het volgende:
Zo ben ik eigenlijk ook wel. Ik ben blij dat er meer mensen zo zijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
JA we hadden het over, en dan maak ik er liever iemand blij mee die het echt nodig heeft
new kids turboquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Giertje
Welke film ben je geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |