Ik heb hem hier liggen ik twijfel of ik em moet zien kan je erwat meer over vertelen? is het een beetje spannende horror met wat actie of??quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:34 schreef Karina het volgende:
And Soon the Darkness
Thriller
Twee meisjes zijn op fietsvakantie in Argentinië. Ze krijgen ruzie en een van de meisjes blijft alleen achter. Ze verdwijnt en het andere meisje gaat haar zoeken.
Het blijkt dat ze niet zomaar is verdwenen...
Aardige film, maar niet echt origineel.
Het is allesbehalve horror... eerder een thriller.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:07 schreef casper019 het volgende:
[..]
Ik heb hem hier liggen ik twijfel of ik em moet zien kan je erwat meer over vertelen? is het een beetje spannende horror met wat actie of??
Respect idd. voor Lawrence.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:17 schreef Butterfly91 het volgende:
Winter's Bone
An unflinching Ozark Mountain girl hacks through dangerous social terrain as she hunts down her drug-dealing father while trying to keep her family intact.
Schitterend doch grauw en ontroerend drama. De rauwe landschappen en een passende soundtrack maken van deze film een plaatje. Jennifer Lawrence is geweldig als de 17-jarige Ree Dolly.
IMDb: 7,5
Mijn cijfer: 8,5
wel een goeie thriller dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:22 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Het is allesbehalve horror... eerder een thriller.
Ik vind van niet. Alleen die 2 chicks zijn zeer de moeite waard.quote:
Ook even gekeken en mee eens. Goeie film idd.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:21 schreef casper019 het volgende:
Inhale
Goeie film! echt een aanrader!
Ben deze film gaan kijken nadat iemand me het aanraadde, het verbaast me dat deze film zo weinig aandacht krijgt.
Tis ook zo, toen ik de beschrijving van de film las had ik al een beetje een idee over hoe het verhaal zou lopen en eindigen en verwachten ik een beetje een standaard film. Maar het ging heel anders, er zit een lekkere vaart in de film en de film kijkt erg lekker weg. Tis een toffe spannende film!
mooie 7.5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
Eerst waardeerde ik jouw mening een stuk meer, wordt steeds minder.quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:30 schreef El_Matador het volgende:
Twilight
Vampierenfilm anders dan anders. Leuk.
7.8/10
Met welke reden?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eerst waardeerde ik jouw mening een stuk meer, wordt steeds minder.
Twilight een cijfer geven boven de 5 vind ik in mijn ogen een teken van iemand die films niet in zijn vol waardeert. Die hele film is zo slecht geschreven (met name de karakters) dat ik hem meestal als voorbeeld gebruik voor mensen om puntsgewijs aan te geven hoe een film niet hoort. Zelfde eigenlijk als de Roland Emmerich films.quote:
Nogal beperkte graadmeter als je het mij vraagt...quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Twilight een cijfer geven boven de 5 vind ik in mijn ogen een teken van iemand die films niet in zijn vol waardeert. Die hele film is zo slecht geschreven (met name de karakters) dat ik hem meestal als voorbeeld gebruik voor mensen om puntsgewijs aan te geven hoe een film niet hoort. Zelfde eigenlijk als de Roland Emmerich films.
Beperkt? Er zijn genoeg slechte films als je het mij vraagt. Maar als het om films gaat die het momenteel goed doen en een dikke fanbase hebben, is de Twilight reeks toch wel echt een koploper in de vorm van, verkoopt als een tierelier, maar ontzettend slechte film.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nogal beperkte graadmeter als je het mij vraagt...
Ik kijk nogal veel en heb voorkeurgenres. Films in dat genre zijn meestal hoger gewaardeerd dan andere. Tegenvallers uit dat genre (ik noem een Donnie Darko en Inception) vallen duidelijk lager uit dan verrassend goeie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |