abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90850448
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 19:34 schreef Karina het volgende:
And Soon the Darkness
Thriller

Twee meisjes zijn op fietsvakantie in Argentinië. Ze krijgen ruzie en een van de meisjes blijft alleen achter. Ze verdwijnt en het andere meisje gaat haar zoeken.

Het blijkt dat ze niet zomaar is verdwenen...

Aardige film, maar niet echt origineel.
Ik heb hem hier liggen ik twijfel of ik em moet zien kan je erwat meer over vertelen? is het een beetje spannende horror met wat actie of??
  † In Memoriam † dinsdag 4 januari 2011 @ 20:22:29 #202
264940 8108139dpths
pi_90851394
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:07 schreef casper019 het volgende:

[..]

Ik heb hem hier liggen ik twijfel of ik em moet zien kan je erwat meer over vertelen? is het een beetje spannende horror met wat actie of??
Het is allesbehalve horror... eerder een thriller.
pi_90855254
The Switch

Ubervoorspelbare simpele romantische "comedy"/drama.

Echt wachten tot het einde.

5,5je.
pi_90858555
Blade Runner
Een klassieker die goed en spannend is. Rutger Hauer speelt een toprol.
8.2/10
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 4 januari 2011 @ 22:17:00 #205
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_90858636
Friday the 13th
Een sterke slasher die tot aan "de onthulling" erg spannend is, vooral door het point-of-view camera werk in het eerste deel.
Na "de onthulling" vond ik `m bergafwaarts gaan om vervolgens wel goed te eindigen.
Wel tof trouwens om te zien waar Hatchet z`n inspiratie voor onder andere `t einde vandaan haalde.

IMDB Cijfer: 6,3/10
Mijn Cijfer: 7,0/10
pi_90859413
Faster

Verenigde Staten
Actie / Drama
95 minuten

geregisseerd door George Tillman Jr.
met Dwayne Johnson, Carla Gugino en Billy Bob Thornton

'Faster' vertelt het verhaal van Driver (Dwayne Johnson), een man die net vrijkomt na een jarenlange gevangenisstraf. Hij zat vast omdat hij er tijdens een bankoverval in is geluisd. Daarnaast is zijn broer toen vermoord. Nu wil Driver maar één ding; zijn broer wreken.

Vanaf 31 maart in de bioscoop
» alle verwachte bioscoopfilms

een vrij standaard maar wel lekkere snelle actie film, kijkt lekker weg en is prima om een keer gezien te hebben

een 6
pi_90862020
Winter's Bone
An unflinching Ozark Mountain girl hacks through dangerous social terrain as she hunts down her drug-dealing father while trying to keep her family intact.

Schitterend doch grauw en ontroerend drama. De rauwe landschappen en een passende soundtrack maken van deze film een plaatje. Jennifer Lawrence is geweldig als de 17-jarige Ree Dolly.

IMDb: 7,5
Mijn cijfer: 8,5
pi_90862493

Elinor Dashwood (Emma Thompson ), moet na de dood van haar vader met haar moeder
en twee zusjes hun landgoed verlaten omdat het erfrecht bepaalt dat de zoon uit zijn eerste
huwelijk hier recht op heeft.

Veel bezit hebben ze niet maar toch lukt het ze om elders een nieuw bestaan op te bouwen. Zusje Marianne belandt al spoedig in een ontstuimige relatie maar wordt uiteindelijk toch
aan de kant gezet door de jongeman in kwestie.

Elinor wordt verliefd op de onbereikbare Edward ( Hugh Grant ).
Hij voelt ook veel voor haar maar hij is een heer van eer en heeft reeds trouw belooft aan
een andere vrouw.

Het zit de jonge dames dus niet mee.
Toch proberen de beide zusjes hun hoofd en hart op één lijn te krijgen en voor bereid te zijn
op wat de toekomst hun zal brengen.

Ik vond het een mooie film, drama en romantiek O+

is ook wel eens leuk :@ oO< :')
pi_90862727
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 23:17 schreef Butterfly91 het volgende:
Winter's Bone
An unflinching Ozark Mountain girl hacks through dangerous social terrain as she hunts down her drug-dealing father while trying to keep her family intact.

Schitterend doch grauw en ontroerend drama. De rauwe landschappen en een passende soundtrack maken van deze film een plaatje. Jennifer Lawrence is geweldig als de 17-jarige Ree Dolly.

IMDb: 7,5
Mijn cijfer: 8,5
Respect idd. voor Lawrence. :) En voor de Twin Peaks liefhebber: 'Laura Palmer' heeft nog een bijrolletje in de film.
pi_90864293
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:22 schreef 8108139dpths het volgende:

[..]

Het is allesbehalve horror... eerder een thriller.
wel een goeie thriller dan?
  woensdag 5 januari 2011 @ 00:20:19 #211
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_90864771
Salt (2010, VS, Phillip Noyce)
Lekkere spionage-actie-thriller met Angelina Jolie, die erg geschikt is voor dit soort rollen. De film zou met z'n Koude Oorlog perikelen gedateerd aanvoelen. Ware het niet dat door de vondst vorig jaar van echte Russische spionen in de VS de film toch weer actueler wordt. Al zou het toen vast niet zo spectaculair aan toe zijn gegaan als in deze film. ;)
cijfer: 7
  woensdag 5 januari 2011 @ 00:21:57 #212
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_90864837
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 00:08 schreef casper019 het volgende:

[..]

wel een goeie thriller dan?
Ik vind van niet. Alleen die 2 chicks zijn zeer de moeite waard.
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_90864911

Unstoppable

Na een reeks incidenten en menselijke fouten raast een grote, onbemande trein, volgeladen met chemicaliën, over het spoor van Pennsylvania. De trein is zo groot en heeft zoveel vaart, dat alles op zijn pad wordt verpulverd. Verschillende overheidsinstanties proberen tevergeefs de trein te stoppen. Ze worden te hulp geschoten door Will en veteraan Frank. Will is jong en ziet zijn baan als opstapje naar iets beters. Frank is een rot in zijn vak, maar wordt vervangen omdat hij te duur en te oud is. Ondanks hun onenigheden slaan Frank en Will de handen ineen en wagen hun leven om een enorme ramp te voorkomen. Frank draagt zijn ervaring bij en Will zijn kracht en moed. Samen is dit alles wat ze hebben om de losgeslagen trein stoppen, wat zorgt voor een bloedstollende finish.

Toffe film. Wordt niet saai ondanks je eigenlijk een trein volgt die door een landschap raast.
Een 8.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 5 januari 2011 @ 00:50:07 #214
862 Arcee
Look closer
pi_90865605
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:21 schreef casper019 het volgende:
Inhale

Goeie film! echt een aanrader!

Ben deze film gaan kijken nadat iemand me het aanraadde, het verbaast me dat deze film zo weinig aandacht krijgt.
Tis ook zo, toen ik de beschrijving van de film las had ik al een beetje een idee over hoe het verhaal zou lopen en eindigen en verwachten ik een beetje een standaard film. Maar het ging heel anders, er zit een lekkere vaart in de film en de film kijkt erg lekker weg. Tis een toffe spannende film!
mooie 7.5
Ook even gekeken en mee eens. Goeie film idd. ^O^ Ook een 7.5.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_90866477
Twilight
Vampierenfilm anders dan anders. Leuk.
7.8/10
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_90867868
Banlieue 13
Keiharde actie, geweldige stunts (het is bijna ballet) en lekker spannend verhaal.
Topfilm uit Frankrijk.
8.5/10

woensdag 5 januari 2011 @ 09:37:08 #217
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_90870336

Catfish (Henry Joost & Ariel Schulman, 2010)
Leuke documentaire! Of het nou echt is of niet, het blijft een leuk verhaal over een ontluikende relatie die begint op het internet tussen de broer van één van de regisseurs en een familie in Michigan. De film wist me mee te slepen in hun zoektocht en de film blijft respectvol. ***½

Dossier K. (Jan Verheyen, 2009)
Vermakelijk vervolg op De zaak Alzheimer, hoewel dat niveau eigenlijk nergens gehaald wordt. De productie en regie is zeer behoorlijk. De film ziet er dan ook goed uit, maar helaas is het verhaal iets te veel van het niveau Baantjer. Het biedt een standaard misdaad/politie-thriller verhaal zonder uitdieping van personages of het opwerpen van interessante morele vraagstukken. ***
pi_90875910
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 01:30 schreef El_Matador het volgende:
Twilight
Vampierenfilm anders dan anders. Leuk.
7.8/10
Eerst waardeerde ik jouw mening een stuk meer, wordt steeds minder. ;(
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_90875958
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 12:18 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Eerst waardeerde ik jouw mening een stuk meer, wordt steeds minder. ;(
Met welke reden? :o

pi_90876101
Centurion

Een romeinse keizer besluit dat het jarenlange verzet van een groepje schotten tegen het romeinse rijk afgelopen moet zijn en stuurt er een heel bataljon op af. Het loopt dramatisch af en de overlevenden moeten op de vlucht. Michael Fassbender heeft de hoofdrol en wordt achternagezeten door Olga Kurylenko en Dominic West (The Wire _O_) speelt een heldhaftige generaal in deze recht-toe-recht-aan actiefilm. Er is weinig diepgang en spanning en erg boeiend wordt het ook niet. Overdreven slecht gelukkig ook niet, daarom een 6.1
pi_90876443
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 12:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Met welke reden? :o
Twilight een cijfer geven boven de 5 vind ik in mijn ogen een teken van iemand die films niet in zijn vol waardeert. Die hele film is zo slecht geschreven (met name de karakters) dat ik hem meestal als voorbeeld gebruik voor mensen om puntsgewijs aan te geven hoe een film niet hoort. Zelfde eigenlijk als de Roland Emmerich films.
pi_90876615
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 12:32 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Twilight een cijfer geven boven de 5 vind ik in mijn ogen een teken van iemand die films niet in zijn vol waardeert. Die hele film is zo slecht geschreven (met name de karakters) dat ik hem meestal als voorbeeld gebruik voor mensen om puntsgewijs aan te geven hoe een film niet hoort. Zelfde eigenlijk als de Roland Emmerich films.
Nogal beperkte graadmeter als je het mij vraagt...

Ik kijk nogal veel en heb voorkeurgenres. Films in dat genre zijn meestal hoger gewaardeerd dan andere. Tegenvallers uit dat genre (ik noem een Donnie Darko en Inception) vallen duidelijk lager uit dan verrassend goeie.

† In Memoriam † woensdag 5 januari 2011 @ 12:49:02 #223
264940 8108139dpths
pi_90877003

Ik had het niet verwacht, maar hij deed me wel wat. Vooral vanaf het moment van de ontmoeting gaat het de goede kant op.
7.3

Zeer rustig voortkabbelende film, zonder echt saai te worden eigenlijk. En toch, toch vond ik 'm overall nogal tegenvallen, had er veel meer van verwacht. En het einde is al helemaal waardeloos, ik bleef echt zitten met een gevoel van 'was dat het? :{'...
5.0

Dit vind ik dan wel weer gaaf. })
Solide horrorfilm, degelijk verhaal, prima geacteerd, en de 'enge' scenes zien er eveneens prima uit. ^O^
7.8
pi_90877548
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 12:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nogal beperkte graadmeter als je het mij vraagt...

Ik kijk nogal veel en heb voorkeurgenres. Films in dat genre zijn meestal hoger gewaardeerd dan andere. Tegenvallers uit dat genre (ik noem een Donnie Darko en Inception) vallen duidelijk lager uit dan verrassend goeie.
Beperkt? Er zijn genoeg slechte films als je het mij vraagt. Maar als het om films gaat die het momenteel goed doen en een dikke fanbase hebben, is de Twilight reeks toch wel echt een koploper in de vorm van, verkoopt als een tierelier, maar ontzettend slechte film.

Maargoed, daar gaat het in dit topic niet over, wilde je verder ook niet aanvallen hoor, maar vond je mening inzake andere films vaak overeenkomen met mijn mening.
  woensdag 5 januari 2011 @ 13:09:21 #225
286575 Roces18
Chef de party
pi_90877736
Four Brothers

Gaat over 4 broers die nadat hun moeder vermoord is achter de daders aan gaan.

Ik vind het een best aardige film met een "leuk" einde. Actie scenes vallen tegen maar er is wel een heerlijke soundtrack van o.a The Temptations.

7,0
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')