quote:Op maandag 3 januari 2011 12:43 schreef trebremmit het volgende:
The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford (2007) Andrew Dominik
Verwacht geen actiefilm ofzoiets, het is een hele rustige en wat dromerige film.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:53 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Trailer ziet er goed uit ik zal hem eens "online huren"
Niet helemaal waarquote:Op maandag 3 januari 2011 09:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dino's in 10.000 BC? GhegheMaar sowieso is elke film van Roland Emmerich klote, dat is een feitje
Vond ik ook!quote:
Het is in ieder geval de film van 2010 waar de meningen het meest verdeeld over waren. Ik vond hem zelf wel goed, maar niet heel speciaal ofzo, terwijl ik anderen heb gesproken die hem helemaal fantastisch vonden en weer anderen die hem ongelooflijk slecht vonden.. Toch wel opvallendquote:Op maandag 3 januari 2011 21:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vond ik ook!
Wat omhooggevallen "filmfestivalnerdjes" ervan vinden, is hun zaak.
Maar een 1 geven slaat natuurlijk nergens op.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is in ieder geval de film van 2010 waar de meningen het meest verdeeld over waren. Ik vond hem zelf wel goed, maar niet heel speciaal ofzo, terwijl ik anderen heb gesproken die hem helemaal fantastisch vonden en weer anderen die hem ongelooflijk slecht vonden.. Toch wel opvallend
Op een schaal van 5 wel (hoewel ik het daar dus niet mee eens ben), maar op een schaal van 10 sowieso niet neequote:Op maandag 3 januari 2011 21:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar een 1 geven slaat natuurlijk nergens op.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Aub nooit de remake kijkenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:17 schreef Timo20 het volgende:
A Nightmare On Elm Street
Zo heel af en toe kom je van die films tegen waarvan je na afloop denkt: "Mijn hemel, waarom heb ik deze niet eerder gezien? hoe kan ik deze de afgelopen jaren zijn mis gelopen?"
A Nightmare on Elm Street is voor mij zo`n film. Ontzettend groot qua naam maar ik had `m, schaam schaam,nog nooit gezien. Gelukkig is dat nu recht gezet. Gelukkig, want wat een fantastische film is dit.
De scheidslijn tussen werkelijkheid en dromen is heel dun en wordt vaak overschreden waardoor je,vooral in het begin, goed je aandacht erbij moet houden. Robert Englund is geweldig als Freddy Krueger en de film is (met grote dank aan de geweldige score) constant gigantisch spannend.
Ook de prachtige effecten zijn ruim 25 jaar na release nog steeds ontzettend goed en doen je vaker dan eens met open mond kijken.
In één woord: briljant!
IMDB Cijfer: 7,4/10
Mijn Cijfer: 9,0/10
Superbad is Supergoedquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:17 schreef Palomar het volgende:
Cyrus
FIlm met oa. Jonah Hill, beetje in de stijl van Superbad. Geen moment verveeld
8/10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |