abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 januari 2011 @ 16:53:38 #151
286575 Roces18
Chef de party
pi_90799721
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 12:43 schreef trebremmit het volgende:
The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford (2007) Andrew Dominik
:D Trailer ziet er goed uit ik zal hem eens "online huren" :P
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_90800249
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 16:53 schreef Roces18 het volgende:

[..]

:D Trailer ziet er goed uit ik zal hem eens "online huren" :P
Verwacht geen actiefilm ofzoiets, het is een hele rustige en wat dromerige film.
  maandag 3 januari 2011 @ 17:15:09 #153
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_90800610
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 09:35 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dino's in 10.000 BC? Gheghe _O- Maar sowieso is elke film van Roland Emmerich klote, dat is een feitje ;)
Niet helemaal waar :P. 2012 en Indepedence Day zijn geslaagde lollerfilms. Van Godzilla verwacht ik ook genoeg vermaak, alleen moet ik hem nog wel zien.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_90804600
The Town.

een film geregisseerd door ben Affleck die ook meteen de hoofdrol speelt.
verhaal gaat over een groepje bankovervallers die in opdracht van een soort plaatselijke maffia handelt.
De leider van de overvallers word gespeelt door ben affleck die nadat die een vrouw ontmoet wil stoppen met zijn carriere.
hij word bedreigd en moet nog een gevaarlijke overval zetten.

http://www.imdb.com/title/tt0840361/

op ben affleck na weinig echt bekende spelers maar vond toch dat het al met al een goede film is geworden.

geef hem zelf wel een acht.
pi_90809805
Piranha

Had 'm al een tijdje liggen, maar steeds geen zin in, toch is het een film die je zo in 1 keer uitkijkt zonder te beseffen hoe lang je kijkt of dat hij saai wordt. Dat is toch wel redelijk gedaan, en natuurlijk veel vrouwelijk schoon :P

Hoger dan ik had verwacht geef ik hem toch een 7,5 aangezien hij vermakelijk is en wel iets van een "klassieker" weg heeft.
pi_90811016
waarom?
pi_90811351
quote:
14s.gif Op maandag 3 januari 2011 20:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
goeie film!

Vond ik ook! ^O^

Wat omhooggevallen "filmfestivalnerdjes" ervan vinden, is hun zaak. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_90811433
quote:
6s.gif Op maandag 3 januari 2011 21:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Vond ik ook! ^O^

Wat omhooggevallen "filmfestivalnerdjes" ervan vinden, is hun zaak. :')
Het is in ieder geval de film van 2010 waar de meningen het meest verdeeld over waren. Ik vond hem zelf wel goed, maar niet heel speciaal ofzo, terwijl ik anderen heb gesproken die hem helemaal fantastisch vonden en weer anderen die hem ongelooflijk slecht vonden.. Toch wel opvallend :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_90811661
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 21:07 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Het is in ieder geval de film van 2010 waar de meningen het meest verdeeld over waren. Ik vond hem zelf wel goed, maar niet heel speciaal ofzo, terwijl ik anderen heb gesproken die hem helemaal fantastisch vonden en weer anderen die hem ongelooflijk slecht vonden.. Toch wel opvallend :)
Maar een 1 geven slaat natuurlijk nergens op. :')
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_90811739
quote:
6s.gif Op maandag 3 januari 2011 21:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maar een 1 geven slaat natuurlijk nergens op. :')
Op een schaal van 5 wel (hoewel ik het daar dus niet mee eens ben), maar op een schaal van 10 sowieso niet nee :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_90811765
Wat is er dan precies goed aan de film?
  maandag 3 januari 2011 @ 21:14:02 #163
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_90811808
Wat is de definitie van een omhooggevallen filmfestivalnerdje?

Ik vond Unthinkable trouwens ook niet bijzonder goed, slecht of interessant, weinig memorabel eigenlijk, niet in positieve of negatieve zin.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 3 januari 2011 @ 21:16:16 #164
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_90811926
Beyond a reasonable doubt

met Jesse Metcalfe, Michael Douglas en Amber Tamblyn

Om de relativiteit van het rechtsapparaat aan te tonen, beschuldigt een journalist zichzelf van een misdaad. Hij fabriceert daar toe allerhande bewijzen. Zijn collega is de enige die beschikt over de tegenbewijzen, maar als die omkomt in een verkeersongeval wordt hij ter dood veroordeeld.

Deze viel mij heel erg mee. Eigenlijk heb ik me prima vermaakt met deze film.
Michael Douglas is een heerlijke acteur om naar te kijken en Jesse Metcalfe gooi je ook niet bij het grof vuil. :+
Beetje ongeloofwaardig verhaal. Maar wel leuk bedacht. Vooral het eind van de film was onverwacht.
Ik vind het een echte aanrader.
Hij krijgt van mij een 7.8
IMDB is wederom erg karig, daar krijgt hij een 5.7
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 3 januari 2011 @ 21:21:53 #165
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90812248
Rabbit Hole (2010)

Een emotioneel portret van een stel dat na de dood van hun zoontje om moet gaan met de verwerking en het dagelijks leven.

Ik hou hier wel van. Het is een traag en emotioneel verhaal, maar ik vond het geen moment saai worden. De acteerprestaties zijn sterk. Nicole Kidman kan ik vrijwel altijd waarderen, maar in deze rol als rouwende moeder vond ik erg menselijk en realistisch overkomen, en ook Aaron Eckhart vervulde zijn vaderrol zeer sterk.
Het is goed te merken dat het oorspronkelijk een toneelstuk was, de dialogen zijn goed en de film steunt daar ook op. De emoties zijn er allemaal, maar nergens wordt het (voor mij) overdreven of overgedramatiseerd.

Wat me misschien nog wel het meest aansprak in de film was de manier waarop het verhaal zich ontvouwd. Er wordt weinig uitgelegd en op deze manier blijft het interessant en naturel. Bijna alsof het verwacht van de kijker alsof die intelligent genoeg zijn om de stukjes zelf aan elkaar te knopen.

Fijne film over de emotionele verwerking van de dood. Ik mag zo'n film wel op z'n tijd.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 3 januari 2011 @ 21:25:16 #166
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_90812444
quote:
3s.gif Op maandag 3 januari 2011 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Rabbit Hole (2010)

...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_90815262
An Education (Lone Scherfig, 2009)
Degelijke film over een 16 jarig meisje dat in de jaren '60 een relatie krijgt met een dertiger, deze relatie heeft grote invloed op de rest van haar leven. Helaas is de film eigenlijk iets te degelijk, had wel iets minder braaf gemogen. Neemt niet weg dat het zeker geen slechte film is, de relatie tussen de twee (Carrie Mulligan en Peter Sarsgaard) komt geloofwaardig over en Alfred Molina zet een goede bijrol neer. Verder een goede balans tussen drama en humor. 7.5

The Taking of Pelham One Two Three (Joseph Sargent, 1974)
Vier gewapende mannen gijzelen een New Yorkse metro en eisen een miljoen dollar, Lt. Zachary Garber (Walter Matthau) van de New York City Transit Police moet dit gijzeldrama tot een goed einde zien te brengen. Had toch iets meer verwacht van deze film. Met name het plot is behoorlijk mager, gelukkig maakt het acteerwerk (van met name Matthau) een hoop goed. Verder ook leuk om te zien dat dit de film is waar Tarantino inspiratie heeft opgedaan voor de hoofdpersonages uit Reservoir Dogs. 7.2

The Hitcher (Robert Harmon, 1986)
Jim Halsey is onderweg van Chicago naar San Diego, onderweg neemt hij een lifter mee die naar blijkt moordzuchtige neigingen heeft. Heerlijk creepy sfeertje en onze eigen Rutger Hauer in de rol van seriemoordenaar John Ryder. Denk dat dit de beste rol van Hauer is die ik tot nu toe heb gezien, hij doet het prima als psychopaat. Verder mooi geschoten beelden en vette aktiescenes, kortom lekker spannende en onderhoudende film! 7.8
pi_90815666
Inhale

Verenigde Staten
Drama
100 minuten

geregisseerd door Baltasar Kormákur
met Diane Kruger, Dermot Mulroney en Rosanna Arquette

Het stel Paul en Diane Stanton heeft een ziek dochtertje Cloe, dat een longziekte heeft. Paul werkt als advocaat en wil graag dat hun dochtertje snel geholpen wordt voordat het te laat is. De donorwachtlijst lijkt eeuwig te duren en het stel hoort van een arts dat een bekende van het stel 7 jaar op de wachtlijst heeft gestaan, maar er toen ineens vanaf was. Zo komen ze erachter dat deze bekende een transplantatie in Mexico gehad heeft. Paul gaat op zoek in het corrupte Mexico, naar de dokter die dit mogelijk kan maken. Ondertussen gaat het bergafwaarts met hun dochter Cloe. Paul stelt alles in het werk om een,illegale, donor te vinden voor hun dochter. Gaat het hun lukken om hun dochtertje te redden?

Goeie film! echt een aanrader!

Ben deze film gaan kijken nadat iemand me het aanraadde, het verbaast me dat deze film zo weinig aandacht krijgt.
Tis ook zo, toen ik de beschrijving van de film las had ik al een beetje een idee over hoe het verhaal zou lopen en eindigen en verwachten ik een beetje een standaard film. Maar het ging heel anders, er zit een lekkere vaart in de film en de film kijkt erg lekker weg. Tis een toffe spannende film!
mooie 7.5
  † In Memoriam † maandag 3 januari 2011 @ 22:41:52 #169
264940 8108139dpths
pi_90816858

:O érg voorspelbaar en ongeloofwaardig... 3.9
  maandag 3 januari 2011 @ 23:17:29 #170
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_90818948
A Nightmare On Elm Street
Zo heel af en toe kom je van die films tegen waarvan je na afloop denkt: "Mijn hemel, waarom heb ik deze niet eerder gezien? hoe kan ik deze de afgelopen jaren zijn mis gelopen?"
A Nightmare on Elm Street is voor mij zo`n film. Ontzettend groot qua naam maar ik had `m, schaam schaam,nog nooit gezien. Gelukkig is dat nu recht gezet. Gelukkig, want wat een fantastische film is dit.

De scheidslijn tussen werkelijkheid en dromen is heel dun en wordt vaak overschreden waardoor je,vooral in het begin, goed je aandacht erbij moet houden. Robert Englund is geweldig als Freddy Krueger en de film is (met grote dank aan de geweldige score) constant gigantisch spannend.
Ook de prachtige effecten zijn ruim 25 jaar na release nog steeds ontzettend goed en doen je vaker dan eens met open mond kijken.
In één woord: briljant!

IMDB Cijfer: 7,4/10
Mijn Cijfer: 9,0/10
pi_90820158
28 weeks later

Het vervolg op 28 days later. Net als het eerste deel zit het behoorlijk vol met gaten en doen de karakters dingen waarvan je denkt hoezo doe je dat, wat is je motivatie en ze doen het zo obvious dat je er aan gaat ergeren. Maar goed er zit redelijk het tempo in en er zit zelfs soort van een boodschap in. Wat ik alleen wel hoop is dat we in de echte wereld leren van de fouten die in dit soort films worden gemaakt, gewoon helemaal naar de tyfus nuken die bende en niet eerst allerlei onzin gaan lopen proberen.

6-je is meer dan zat (en de film heeft mazzel dat Imogen Poots mooie ogen heeft)
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_90820258
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 23:17 schreef Timo20 het volgende:
A Nightmare On Elm Street
Zo heel af en toe kom je van die films tegen waarvan je na afloop denkt: "Mijn hemel, waarom heb ik deze niet eerder gezien? hoe kan ik deze de afgelopen jaren zijn mis gelopen?"
A Nightmare on Elm Street is voor mij zo`n film. Ontzettend groot qua naam maar ik had `m, schaam schaam,nog nooit gezien. Gelukkig is dat nu recht gezet. Gelukkig, want wat een fantastische film is dit.

De scheidslijn tussen werkelijkheid en dromen is heel dun en wordt vaak overschreden waardoor je,vooral in het begin, goed je aandacht erbij moet houden. Robert Englund is geweldig als Freddy Krueger en de film is (met grote dank aan de geweldige score) constant gigantisch spannend.
Ook de prachtige effecten zijn ruim 25 jaar na release nog steeds ontzettend goed en doen je vaker dan eens met open mond kijken.
In één woord: briljant!

IMDB Cijfer: 7,4/10
Mijn Cijfer: 9,0/10

Aub nooit de remake kijken :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_90821282
Eyes Wide Shut
Gave, spannende, mooi met beeld en geluid verzorgde thriller-drama-achtige film. Vaag en (dus) goed!
8.7/10

pi_90821763
Cyrus
FIlm met oa. Jonah Hill, beetje in de stijl van Superbad. Geen moment verveeld ;)
8/10
pi_90821811
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 00:17 schreef Palomar het volgende:
Cyrus
FIlm met oa. Jonah Hill, beetje in de stijl van Superbad. Geen moment verveeld ;)
8/10
Superbad is Supergoed _O_
If you want to fly,
You got to give up the shit that weighs you down.
[Toni Morrisson]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')