http://www.whatiwatch.net/quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:31 schreef BrandX het volgende:
waar/hoe houden jullie die lijstjes bij?
Jij bent toch niet van plan om dit soort debiele lijstjes te gaan posten he?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:31 schreef BrandX het volgende:
waar/hoe houden jullie die lijstjes bij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IMDb: 6,4
Mijn cijfer: 7,0
Praat tegen de rest wil je? Ik zie hier tig lijsten voorbij komen en was nieuwsgierigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:49 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij bent toch niet van plan om dit soort debiele lijstjes te gaan posten he?
Leuk dat mensen het voor zichzelf bijhouden maar hou het daar dan bij.
Toffer is om de recensies van users te lezen.
Die dus: http://www.imdb.com/title/tt0949731/ . 5.2 op imdb. Welk cijfer geef jij?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:52 schreef poqpoq het volgende:
zojuist de happening gekeken. Leuk concept maar het kwam niet helemaal uit de verf, Mark wahlberg heeft toch echt beter werk neergezet dan wat hij hier laat zien. Desondanks had de filim me wel te pakken waarvoor kudos. Al met al een leuke film!
Ik begrijp dat je geen enkel standpunt in wilt nemen, je bent immers een modje maar ik vroeg aan jou of je misschien van plan was ook zo leeg te gaan posten.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
Praat tegen de rest wil je? Ik zie hier tig lijsten voorbij komen en was nieuwsgierig.
Dan zijn we het met elkaar eens. Vond het alleen raar dat je juist mij moest quoten/aanspreken terwijl anderen het deden. Vandaar mijn reactie.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:57 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je geen enkel standpunt in wilt nemen, je bent immers een modje maar ik vroeg aan jou of je misschien van plan was ook zo leeg te gaan posten.
Die tig cijferlijstjes voegen naar mijn idee gewoon helemaal niets toe aan deze reeks.
Ik lees de recensies iig graag van users en haal daar juist de beste filmtips uit.
een 6.5 wil ik hem toch wel gunnen, puur en alleen omdat de film mijn aandacht wel wist vast te houden! Wat vind jij van die film? Ik persoonlijk ben wel een groot van van apocalypse einde van de wereld achtige films. Het genre an sich spreekt me dus ook wel aan.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Die dus: http://www.imdb.com/title/tt0949731/ . 5.2 op imdb. Welk cijfer geef jij?
Ook net gezien en hij is niet heel geweldig inderdaad. Idee is leuk maar het is het niet helemaal. 5,5 meer krijgt bij niet van mij. De ogen van Zooey Deschanel zijn daarentegen een enorme plusquote:Op zondag 2 januari 2011 00:08 schreef poqpoq het volgende:
[..]
een 6.5 wil ik hem toch wel gunnen, puur en alleen omdat de film mijn aandacht wel wist vast te houden! Wat vind jij van die film? Ik persoonlijk ben wel een groot van van apocalypse einde van de wereld achtige films. Het genre an sich spreekt me dus ook wel aan.
Ik heb hem ook gisteren gezien, en vond het ook allemaal erg geforceerd hoe het hoofddillema (terrorist martelen) nog eens geprobeerd werd te versterken doorquote:Op zondag 2 januari 2011 02:38 schreef Toad het volgende:
[ afbeelding ]
Slecht begin van het nieuwe jaar met de b-film Unthinkable. De studio besloot om de film direct uit te brengen op DVD, ipv. in de bioscoop. Toch staat de film hoog op IMDB, maar waarom is mij een raadsel. De film gaat over een terrorist die wordt gemarteld omdat hij atoombommen heeft geplaatst in steden in de VS.
De film krijgt van mij een 1.
Wat een troep. Slecht en onrealistisch script. Personages zijn lege hulzen. Amusementswaarde is 0. Special effects zijn slecht. Blijft over het te dik opgelegde dilemma: mag je een terrorist martelen zodat je levens kan redden? Dat hebben we al eens eerder en beter gezien bij 24. Ik vind het ook een beetje onzinnig thema eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ook het heen en weer geswitch met die FBI agente (uberzwakke acteerprestatie) en de onduidelijkheid van de rol van zijn 'beschermer'?
Omdat het me wel genoeg boeide om af te kijken krijgt het van mij een 3lolwut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |