quote:Op woensdag 29 december 2010 03:38 schreef Spartacus911 het volgende:
en zeg eens wat haar vriendin antwoordde?
Grappig. Kom uit enschede.quote:Op woensdag 29 december 2010 03:41 schreef Spartacus911 het volgende:
zeg alleen waar je vandaan kom zodat ik het nieuws kan volgen mocht er moord en doodslag zijn
Duidelijk toch?quote:Op woensdag 29 december 2010 03:41 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hee,
Zou je dit aan Beyza willen laten lezen, ik denk echt dat ze dit moet weten.
Ik denk nog elke dag aan jou. Het maakt niet wat ik doe, jouw ogen blijven mij altijd volgen. Misschien ben je ook te mooi om waar te zijn, maar ik kan het niet los laten. Voor mij blijf je het perfecte meisje en ik hoef echt niemand anders. Iets in mij blijft zeggen dat dit kan werken en het maakt me echt niet meer uit hoelang ik nog moet wachten. Ik heb hier al genoeg tijd aan verloren.
gr,
Dit stuurt ze terug;
Hee ik vind het niet fijn dat je me hier mee lastigvalt en ik wil je een ding vragen wat wil je vn beyza horen om te kunnen begrijpen dat ze je niet leuk, niet leuk gaat vinden en dat ze niets meer van je wil horen? Ik vind het niet leuk voor haar, ze heeft hier echt last van en het is ook niet voor jou geloof me er komen nog genoeg meiden op je pad. Als je haar niet wil vergeten moet je het zelf weten maar hou het dan voor je en ga niet mensen ermee lastigvallen (ik hoop dat ik de enige ben waarnaar je dit stuurt) gr.
quote:Op woensdag 29 december 2010 03:49 schreef TheHolyTiamat het volgende:
Het hangt van het meisje af denk ik. Ik kom wel eens met verhalen bij vriendinnen die dan zeggen shit vind je dat niet eng? Waarvan ik zoiets heb van ja ik vind het eigenlijk wel lief en grappig. Maar goed ik ben dan ook het type dat meestal vrij gestoorde stalkerige types aantrekt met een verleden.
Ik vind het niet erg als een jongen zich helemaal overgeeft, en echt laat zien dat hij voor je wil gaan. tenzij ik hem niet leuk vind, dan vind ik het gewoon triest. Want ik geef het gewoon direct aan. en als je dan nog doorgaat ben je gewoon triest. En dat heb ik helaas vaak genoeg meegemaakt.
Oh ja en om op je vraag terug te komen.
Ik vind het stalkerig als de jongen die jou dus leuk vind elke keer op dezelfde tijdstip als jij arriveert met de trein er "toevallig" ook staat. (zonder uiteindelijke bestemming) (hij weet wanneer je deze dag en hoelaat je aankomt, dat heb je hem verteld)
Ik vind het ook stalkerig als een gozer meerdere emails aanmaakt, en zijn vrienden jou op msn laat toevoegen om je te vragen hem te deblokkeren van de msn.
dat hij bloemen voor je koopt op valentijnsdag terwijl jullie elkaar maar twee weken kennen.
als hij je resten van je ijsje bewaard in zijn portemonnee(het stokje, en ja echt meegemaakt)
5 tot 10 mails per dag stuurt. achtervolgen. niet opgeven terwijl je duidelijk hebt gezegd NEE.
*zucht*
Ik denk dat dit ter verduidelijking is voor hem, en jou dat vrouwen wel eens wispelturig zijn.quote:
Het feit al dat je mij betiteld als zijnde een "huppelkutje''quote:Op woensdag 29 december 2010 04:08 schreef Spartacus911 het volgende:
ik heb nergens gezegd dat hij haar iets wil aandoen, maar jij komt me ook over als een nietswetend huppelkutje. Ts kan flink gepakt worden en dan heb ik het niet over een paar klappen op zijn bek
Zijn hart loopt dermate van liefde over dat 'ie z'n verstand heeft verloren. Hij is zó 'verliefd' dat 'ie degene waarvan hij zegt te houden vanuit zijn egocentrische gevoelens enorm veel pijn doet. Dit is geen verliefdheid, het is een zeer verwarde jongen die professionele hulp nodig heeft.quote:Op woensdag 29 december 2010 04:38 schreef BoDee het volgende:
[..]
Het feit al dat je mij betiteld als zijnde een "huppelkutje''
zegt me al voldoende over je niveau
Ja wannabe kan sterven als hij aan de deur staat van dat meisje.
Hij wil dit risico blijkbaar lopen, zijn hart loopt over van liefde.
Nu heeft hij een piemel...maar als hij een zij was met een kutje...dat overdruipt van geilheid is het minder erg toch..quote:Op woensdag 29 december 2010 04:43 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Zijn hart loopt dermate van liefde over dat 'ie z'n verstand heeft verloren. Hij is zó 'verliefd' dat 'ie degene waarvan hij zegt te houden vanuit zijn egocentrische gevoelens enorm veel pijn doet. Dit is geen verliefdheid, het is een zeer verwarde jongen die professionele hulp nodig heeft.
Tja, ik zou persoonlijk een meid die ik niet kan uitstaan ook 'gestoord' noemen als ze me begon te stalken. En hiermee tijdenlang doorgingquote:Op woensdag 29 december 2010 04:49 schreef BoDee het volgende:
[..]
Nu heeft hij een piemel...maar als hij een zij was met een kutje...dat overdruipt van geilheid is het minder erg toch..
Dan ziet men plots wel de liefde, de romantiek.
Ik vind dit best wel vaag, hoewel die wannabe best een engerd kan zijn hoor, maar ik hou graag alles open
Hey weet je dat hij zelf geen reden heeft om daar bij de trein station te staan?quote:Oh ja en om op je vraag terug te komen.
Ik vind het stalkerig als de jongen die jou dus leuk vind elke keer op dezelfde tijdstip als jij arriveert met de trein er "toevallig" ook staat. (zonder uiteindelijke bestemming) (hij weet wanneer je deze dag en hoelaat je aankomt, dat heb je hem verteld)
Ja dit is wel dom en kinderachtig. Maar lijkt me niet iets serieus, meer iets van de middelbare school.quote:Ik vind het ook stalkerig als een gozer meerdere emails aanmaakt, en zijn vrienden jou op msn laat toevoegen om je te vragen hem te deblokkeren van de msn.
Hier ben ik er gewoon niet eens met je. Een jongen kan toch gewoon normaal bloemen voor een meisje kopen als het Valentijnsdag is? Je hoef hen niet aan te nemen en je kan hem ook direct weigeren, maar het is Valentijnsdag! De groot gedeelte van Valentijnsdag is liefde verklaren aan een persoon enzo. Dat een jongen bloemen voor je koopt op Valentijnsdag, hoe kan dat stalkergedrag zijn?quote:dat hij bloemen voor je koopt op valentijnsdag terwijl jullie elkaar maar twee weken kennen.
Ja, dit zijn allemaal wel stalker gedrag.quote:als hij je resten van je ijsje bewaard in zijn portemonnee(het stokje, en ja echt meegemaakt)
5 tot 10 mails per dag stuurt. achtervolgen. niet opgeven terwijl je duidelijk hebt gezegd NEE.
*zucht*
Hey ik heb een vraag voor je. Hoe ziet je leven er verder uit? Studeer je? Ben je nog scholier? Werk je? Hoe zou je jezelf en je leven beschrijven?quote:
NEE, een vrouw die je dusdanig lastig valt is ook eng.quote:Op woensdag 29 december 2010 04:49 schreef BoDee het volgende:
[..]
Nu heeft hij een piemel...maar als hij een zij was met een kutje...dat overdruipt van geilheid is het minder erg toch..
Dan ziet men plots wel de liefde, de romantiek.
Ik vind dit best wel vaag, hoewel die wannabe best een engerd kan zijn hoor, maar ik hou graag alles open
Dus een man die geen relatie wil is bang dat een vrouw te veel gevoelens voor hem krijgt?quote:Op woensdag 29 december 2010 09:29 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Want stel als man maak je er gebruik van en je slaapt met haar, nou dan kom je d'r dus volgensmij ook echt niet meer van af... Zij ziet het dan toch anders dan de man en dan is het helemaal een drama.
Als een man puur uit is op een one night stand en de vrouw al op het punt is dat ze jullie in het huwelijks bootje zit stappen? Ja dan kan dat een reden zijn. Probleer maar eens aan vrouw die verliefd is en hier door denkt dat je haar gevoelens beantwoord uit te leggen dat het alleen om de sex ging? Mensen zien in zo een geval wat ze willen zien...quote:Op woensdag 29 december 2010 09:38 schreef applecherry het volgende:
[..]
Dus een man die geen relatie wil is bang dat een vrouw te veel gevoelens voor hem krijgt?
En als hij met haar naar bed wil, dan wil hij dat 1 avond en daarna wil hij alles vergeten? Ook al vond hij het fijn?
*indien hij geen relatie wil natuurlijk.
Ja. Vooral als de stress factor daarna te hoog wordt.quote:Op woensdag 29 december 2010 09:38 schreef applecherry het volgende:
[..]
Dus een man die geen relatie wil is bang dat een vrouw te veel gevoelens voor hem krijgt?
En als hij met haar naar bed wil, dan wil hij dat 1 avond en daarna wil hij alles vergeten? Ook al vond hij het fijn?
*indien hij geen relatie wil natuurlijk.
Maar als je haar ineens van je wegduwt, als je haar ineens niet meer wil dan doet dat ook pijn. Sommige mannen durven bijv. niet eerlijk te zijn en negeren je dan na zo'n avond.quote:Op woensdag 29 december 2010 09:49 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja. Vooral als de stress factor daarna te hoog wordt.
Vroeger had ik gewoon schijt daaraan, maar de ervaring leert dat dat 1 van de dingen zijn waarvan je uit moet kijken.
Maar behalve dat, het is ook niet moreel verantwoord om misbruik te maken van iemand die verliefd op je is.
maar wat kan jou het schelen als die vrouw zegt ook alleen seks te willen, wat kan jou het schelen dat ze dan duidelijk gevoelens voor je heeft?quote:Op woensdag 29 december 2010 09:41 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Als een man puur uit is op een one night stand en de vrouw al op het punt is dat ze jullie in het huwelijks bootje zit stappen? Ja dan kan dat een reden zijn. Probleer maar eens aan vrouw die verliefd is en hier door denkt dat je haar gevoelens beantwoord uit te leggen dat het alleen om de sex ging? Mensen zien in zo een geval wat ze willen zien...
Dit betekend dus niet dat je het meteen algemeen toepasbaar op jou situatie kan maken.
Ja, maar afgewezen worden doet altijd pijn. Het doet mij ook pijn als een meisje mij afwijst. Maar tenminste is de man dan eerlijk tegenover dat meisje. Meeste mensen hebben moeite met iemand te kwetsen, dat wordt niet makkelijker. Vooral wanneer iemand verliefd op je is, wil je voorzichtig gaan met de gevoelens van iemand. Je moet duidelijk zijn, maar niet wreed.quote:Op woensdag 29 december 2010 09:50 schreef applecherry het volgende:
[..]
Maar als je haar ineens van je wegduwt, als je haar ineens niet meer wil dan doet dat ook pijn. Sommige mannen durven bijv. niet eerlijk te zijn en negeren je dan na zo'n avond.
Aandikken helpt met het overbrengen van de boodschap.quote:Op woensdag 29 december 2010 09:51 schreef applecherry het volgende:
[..]
maar wat kan jou het schelen als die vrouw zegt ook alleen seks te willen, wat kan jou het schelen dat ze dan duidelijk gevoelens voor je heeft?
(en huwelijksbootje is overdreven:P)
Zou je seks hebben met een man die verliefd op je is, maar zegt dat hij alleen seks voor 1 keer wil?quote:Op woensdag 29 december 2010 09:51 schreef applecherry het volgende:
[..]
maar wat kan jou het schelen als die vrouw zegt ook alleen seks te willen, wat kan jou het schelen dat ze dan duidelijk gevoelens voor je heeft?
(en huwelijksbootje is overdreven:P)
dat weet ik niet, ben nog nooit in zo'n situatie geweest. Maar ik vind het vervelend dat het met die jongen zo gelopen is, want er was duidelijk chemie tussen ons. Aantrekkingskracht. Alleen op emotioneel vlak gaf hij dus niet zoveel om mij als ik om hem, moest ik achteraf zelf achter komen, hij heeft het me nooit eerlijk verteld maar duidelijk gemaakt door me te negeren. Ouch.quote:Op woensdag 29 december 2010 09:54 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Zou je seks hebben met een man die verliefd op je is, maar zegt dat hij alleen seks voor 1 keer wil?
dus dan negeer je haar maar?quote:Op woensdag 29 december 2010 09:53 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, maar afgewezen worden doet altijd pijn. Het doet mij ook pijn als een meisje mij afwijst. Maar tenminste is de man dan eerlijk tegenover dat meisje. Meeste mensen hebben moeite met iemand te kwetsen, dat wordt niet makkelijker. Vooral wanneer iemand verliefd op je is, wil je voorzichtig gaan met de gevoelens van iemand. Je moet duidelijk zijn, maar niet wreed.
Maar om eerst naar bed te gaan met dat meisje... tenzij het meisje ervan bewust is dat het niks meer gaat worden en dat verder accepteert, ga ik niet met haar naar bed voor een one night stand.
Aantrekkings kracht en chemie vereisen meer dan physiek hoor, daar hoort het emotionele vlak ook echt wel bij. Weet je zeker dat je niet zag wat je wilde zien, in plaats van wat er echt was?quote:Op woensdag 29 december 2010 09:58 schreef applecherry het volgende:
[..]
dat weet ik niet, ben nog nooit in zo'n situatie geweest. Maar ik vind het vervelend dat het met die jongen zo gelopen is, want er was duidelijk chemie tussen ons. Aantrekkingskracht. Alleen op emotioneel vlak gaf hij dus niet zoveel om mij als ik om hem, moest ik achteraf zelf achter komen, hij heeft het me nooit eerlijk verteld maar duidelijk gemaakt door me te negeren. Ouch.
Nee, negeren is nooit goed. Uiteindelijk moet je wel met iemand praten.quote:Op woensdag 29 december 2010 09:59 schreef applecherry het volgende:
[..]
dus dan negeer je haar maar?
Ja, want hij zei dat ik leuk en spontaan was. (en lekker). En we konden uren praten. En elkaar aanvoelen. En het voelde vertrouwd, voor mij. Dat heb ik niet zomaar, ook al is diegene nog zo aantrekkelijk. Bij hem ben ik niet direct voor zijn looks gevallen maar voor zijn innerlijk en uitstraling. En toen werd hij heel aantrekkelijk voor mij.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:00 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Aantrekkings kracht en chemie vereisen meer dan physiek hoor, daar hoort het emotionele vlak ook echt wel bij. Weet je zeker dat je niet zag wat je wilde zien, in plaats van wat er echt was?
tuurlijk praatte hij, maar alleen als ik naar hem toe kwam. En hij deed dan weer heel lief alsof er niks wasquote:Op woensdag 29 december 2010 10:03 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee, negeren is nooit goed. Uiteindelijk moet je wel met iemand praten.
Maar alweer, wat zou jij doen als jij in zijn situatie zat?
quote:Op woensdag 29 december 2010 09:58 schreef applecherry het volgende:
[..]
dat weet ik niet, ben nog nooit in zo'n situatie geweest. Maar ik vind het vervelend dat het met die jongen zo gelopen is, want er was duidelijk chemie tussen ons. Aantrekkingskracht. Alleen op emotioneel vlak gaf hij dus niet zoveel om mij als ik om hem, moest ik achteraf zelf achter komen, hij heeft het me nooit eerlijk verteld maar duidelijk gemaakt door me te negeren. Ouch.
Dus alles waar je op viel was het emotionele gevoel, niet de looks. Daar was de chemie duidelijk op gebaseerd.... Alleen achteraf bleek dat ie juist op het emotionele vlak tekortschoot?quote:Op woensdag 29 december 2010 10:22 schreef applecherry het volgende:
[..]
Ja, want hij zei dat ik leuk en spontaan was. (en lekker). En we konden uren praten. En elkaar aanvoelen. En het voelde vertrouwd, voor mij. Dat heb ik niet zomaar, ook al is diegene nog zo aantrekkelijk. Bij hem ben ik niet direct voor zijn looks gevallen maar voor zijn innerlijk en uitstraling. En toen werd hij heel aantrekkelijk voor mij.
Nee, ik kan het niet uitleggen. Hij deed alsof hij emotioneel bij me betrokken was, maar achteraf was het voor hem vooral niet serieus. Terwijl ik wel serieus om hem gaf.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:27 schreef drijfhout het volgende:
[..]
[..]
Dus alles waar je op viel was het emotionele gevoel, niet de looks. Daar was de chemie duidelijk op gebaseerd.... Alleen achteraf bleek dat ie juist op het emotionele vlak tekortschoot?
Dan zou ik maar heeel voorzichtig zijn om ooit nog een volgende relatie aan te gaan, als ik jou was.....
Omdat hij al een vriendin heeft.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:30 schreef applecherry het volgende:
[..]
Nee, ik kan het niet uitleggen. Hij deed alsof hij emotioneel bij me betrokken was, maar achteraf was het voor hem vooral niet serieus. Terwijl ik wel serieus om hem gaf.
En bedanktWie ben jij om te oordelen dat ik voortaan maar geen relatie aan moet gaan, omdat dit gebeurde in een periode dat ik me kut voelde en hij een lichtpuntje was en ik het gewoon verpest heb door me teveel aan hem te hechten?
geen relatie met hem aangaan nee, maar wel met iemand anders.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:09 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Omdat hij al een vriendin heeft.
Ben je trouwens 100% zeker dat je voor hem viel om wie hij is? Of wilde je gewoon zo graag opvulling in je leven wat je somber inzag en toen hij daar als lichtpunt in kwam je de aandacht en het positieve zo fijn vond dat je je daar hoe dan ook bij vrijwel elke man aan had vastgeklampt?quote:Op woensdag 29 december 2010 12:10 schreef applecherry het volgende:
[..]
geen relatie met hem aangaan nee, maar wel met iemand anders.
Tja. Ik heb wel vrienden, heb een paar hele goede vrienden die dagelijks bij mij thuis zijn. Ik studeer management, recht en economie. Heb de havo makkelijk afgesloten, en voor deze opleiding doe ik ook niks. Ik werk niet. Ik geef toe dat ik in mijn leven niet veel doe, ik ben nogal teruggetrokken zeg maar. Ben niet echt een ondernemend persoon. Bij meiden was ik vroeger heel onzeker, nu ben ik wel veranderd met mijn uiterlijk en hoor ik van verschillende mensen dat ik er veel beter uitzie. Ook krijg ik nu aandacht van (mooie) meiden als ik uitga enzovoort.quote:Op woensdag 29 december 2010 08:37 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hey ik heb een vraag voor je. Hoe ziet je leven er verder uit? Studeer je? Ben je nog scholier? Werk je? Hoe zou je jezelf en je leven beschrijven?
ik weet het eigenlijk niet. Ik was wel verliefd op hem en kon niet verliefd worden op iemand anders toen.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:12 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ben je trouwens 100% zeker dat je voor hem viel om wie hij is? Of wilde je gewoon zo graag opvulling in je leven wat je somber inzag en toen hij daar als lichtpunt in kwam je de aandacht en het positieve zo fijn vond dat je je daar hoe dan ook bij vrijwel elke man aan had vastgeklampt?
In die het het 2e is, zou ik nog even wachten met een nieuwe relatie tot je je zaken wat beter op orde hebt
Overdrijven is ook een vak hé. Ik zou haar nooit maar dan ook nooit kwaad doenquote:Op woensdag 29 december 2010 09:16 schreef Aneurism het volgende:
Als ik kijk naar dat topic denk ik: Daar gaat een dooie vallen... Heel eng, ik vraag me ook af of je dergelijke mensen een platform moet bieden op een forum als deze. Stel het is een echt verhaal, wat ik betwijfel, dan heb je er altijd een aantal grappenmakers tussen zitten die denken: Even lekker de boel ophitsen. Voor je het weet ligt TS onder het bed van het bewuste meisje en dringt zijn liefde in haar slaapkamertje op omdat ze niet weet wat ze mist. Van Stalken gaan we dan naar verkrachting of als ze hem te bruut afwijst mogelijk moord.
Enige toepassing in deze is: Ga naar het RIAGG of bezoek een psycholoog.
Tsja. Verliefdheid heb je (helaas) niet zelf in je handen.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:13 schreef applecherry het volgende:
[..]
ik weet het eigenlijk niet. Ik was wel verliefd op hem en kon niet verliefd worden op iemand anders toen.
soms wel, als je afstand neemt en jezelf 110x dwingt de waarheid onder ogen te zien. Namelijk, dat de persoon in questie gwoon een vreselijke lafaard is.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:14 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Tsja. Verliefdheid heb je (helaas) niet zelf in je handen.
Zelfs dan heeft het tijd nodig meisjequote:Op woensdag 29 december 2010 12:17 schreef applecherry het volgende:
[..]
soms wel, als je afstand neemt en jezelf 110x dwingt de waarheid onder ogen te zien. Namelijk, dat de persoon in questie gwoon een vreselijke lafaard is.
maar t blijft idd lastig.
De wreedste zaken worden vaak gedaan vanuit de beste intenties. Die meid is doodsbang van je, zelfs haar vriendinnen smeken je om haar met rust te laten omdat ze het erg onprettig vind, en toch ga je gewoon keihard door. Je geeft geen zak om haar en om wat zij wilt, het enige wat voor jou telt is wat jij wilt.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:14 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak hé. Ik zou haar nooit maar dan ook nooit kwaad doen
Op de vorige pagina vroeg iemand het ook al, stel je voor dat er uit dat gesprek/antwoord op de brief komt dat ze je echt niet wil en dat er geen kans op is dat jullie bij elkaar komen, wat dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 03:37 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Tja zijn idd geen makkelijke types en deze al helemaal niet met zijn vechtpartijen. Ik heb haar al zoveel (lange) berichten gestuurd. Gister nog heb ik haar vriendin een bericht gestuurd via hyves. Vind het trouwens weer jammer dat ik meteen weer wordt bestempeld door sommige mensen hier als autist enzo, maar okay. So be it. Ik zie wel wat ervan komt; haar laten doe ik iig niet! Dankjewel voor je advies!
Dat doe je al. Ze vraagt je te stoppen en je doet het niet, je zou een "reden" willen hebben. Maar wanneer is die reden goed genoeg, als er al een reden voor je bestaat. Daarnaast heb je niets te willen. In een relatie zijn er 2 mensen, wil 1 niet meer verder of helemaal niets dan is er niets.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:14 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak hé. Ik zou haar nooit maar dan ook nooit kwaad doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |