abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90582767
IWANNEBHIGH Is zoooo kansloos.
Jezus Christus :')
En ik ben ook te kansloos, want ik vind hem gewoon té grappig. :')
XXX-AMSTERDAM-XXX
  woensdag 29 december 2010 @ 15:10:29 #227
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90584190
Maar even terug on topic, vinden jullie dat sommige mensen veels te snel met het woord "stalken" gooien?

Bijvoorbeeld in dit topic was er iemand die vond dat een jongen die haar na twee weken kennen haar bloemen gaf op valentijnsdag stalking is. Ligt het aan mij, of is dat gewoon achterlijk om stalkersgedrag te noemen? Ik kan heus snappen dat ze niet onder de indruk was van zijn versierpogingen, maar om dat nou stalking te noemen? Of een ander meisje hier die vertelde dat er een jongen op fok was die haar PMs ging sturen als stalkinggedrag zag? Dat gaat toch een beetje te ver, of niet dan?

Want als we de kleinste dingen al stalkersgedrag gaan noemen, dan neemt niemand het ook meer serieus als iemand echt gestalkt wordt.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 29 december 2010 @ 15:14:46 #228
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90584411
Ik snap niet waarom jullie het verschil niet zien tussen stalken en romantisch gedrag.
Als de ander duidelijk en beslist aangeeft: "Ik wil niks meer van je horen" (en zeker wanneer er nooit sprake is geweest van romantische gevoelens gaat dit op), dan moet je gewoon stoppen.
Hoe halen mensen het in hun hoofd te denken dat die romantische gevoelens wel zullen ontstaan, mits ze er maar lang genoeg achteraan jagen :'). Er zijn mensen met wie er gewoon geen sprake is van een wederzijdse klik. Punt. En daar doet elke week een bos rode rozen sturen of bij haar huis posten (zeker dát niet) niets aan af.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 29 december 2010 @ 15:38:03 #229
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_90585421
iwannabehigh, je hebt er vorige keer overheen gelezen, maar je weet dat ze turks is waarom ga je dan toch door? Zij hoeft maar 1x tegen haar broers/neven/ooms/weetikveelwat te zeggen dat jij haar lastig valt en ze komen je opzoeken en steken je neer.
Let hierop, je bent levensgevaarlijk bezig.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 29 december 2010 @ 16:27:38 #230
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_90587776
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 15:10 schreef Keep_Walking het volgende:
Maar even terug on topic, vinden jullie dat sommige mensen veels te snel met het woord "stalken" gooien?

Bijvoorbeeld in dit topic was er iemand die vond dat een jongen die haar na twee weken kennen haar bloemen gaf op valentijnsdag stalking is. Ligt het aan mij, of is dat gewoon achterlijk om stalkersgedrag te noemen? Ik kan heus snappen dat ze niet onder de indruk was van zijn versierpogingen, maar om dat nou stalking te noemen? Of een ander meisje hier die vertelde dat er een jongen op fok was die haar PMs ging sturen als stalkinggedrag zag? Dat gaat toch een beetje te ver, of niet dan?

Want als we de kleinste dingen al stalkersgedrag gaan noemen, dan neemt niemand het ook meer serieus als iemand echt gestalkt wordt.
Je hebt wel een beetje gelijk hoor, al is iemand die continu je post history bekijkt en PM's/DM's stuurt met dubbelzinnige vragen en gesmeek om foto's of juist foto's van zichzelf stuurt ook wel redelijk dubieus. En ja, ik kan idd uit ervaring zeggen dat dit vervelend is. Het is geen stalken maar gewoon irritant.

Neemt niet weg dat IRL stalken erger is, op het forum kun je een admin/mod aanspreken en dan wordt er wel wat aan gedaan, dat kun je niet als er iemand achter je aan komt in het echt.
be nice or go away
pi_90588542
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 15:38 schreef Maanvis het volgende:
iwannabehigh, je hebt er vorige keer overheen gelezen, maar je weet dat ze turks is waarom ga je dan toch door? Zij hoeft maar 1x tegen haar broers/neven/ooms/weetikveelwat te zeggen dat jij haar lastig valt en ze komen je opzoeken en steken je neer.
Let hierop, je bent levensgevaarlijk bezig.
:')

Denk niet dat het wat uitmaakt of ze Turks zijn of niet.

Als je mijn dochter zou stalken en lastig vallen dan zou ik hem net zo goed gaan opzoeken als Nederlander.
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
pi_90588860
Het maakt wel zeker uit dat ze turks is, die zijn dan net weer wat fanatieker in als je een meisje lastigvalt. In enschede wonen ook nog eens een hoop turken en die komen allemaal voor elkaar op, dus in het minst gunstige geval moet die gast altijd achter zich omkijken als hij over straat wil
  woensdag 29 december 2010 @ 17:35:16 #233
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90591224
Ben even gaan mede-stalken en heb een Beyza uit Enschede gevonden. Maar die is 16. :o
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
  woensdag 29 december 2010 @ 17:38:05 #234
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90591371
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:35 schreef Eclaire84 het volgende:
Ben even gaan mede-stalken en heb een Beyza uit Enschede gevonden. Maar die is 16. :o
Ben ik een klootzak als ik je nu haar hyves vraagt via PM?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 29 december 2010 @ 17:41:53 #235
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90591541
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 16:27 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Je hebt wel een beetje gelijk hoor, al is iemand die continu je post history bekijkt en PM's/DM's stuurt met dubbelzinnige vragen en gesmeek om foto's of juist foto's van zichzelf stuurt ook wel redelijk dubieus. En ja, ik kan idd uit ervaring zeggen dat dit vervelend is. Het is geen stalken maar gewoon irritant.

Neemt niet weg dat IRL stalken erger is, op het forum kun je een admin/mod aanspreken en dan wordt er wel wat aan gedaan, dat kun je niet als er iemand achter je aan komt in het echt.
Jazeker ik snap wel dat het irritant is en ook best eng, maar ja om het als serieuze stalking te neschouwen? Meestal zitten die gasten gewoon express te trollen of menen ze het niet echt. Hoewel er vast wel wat gestoorde gasten op fok zitten. Maar via een mod is dat makkelijk te regelen.

Edward Cullens in je slaapkamer krijgen niet zo.
  woensdag 29 december 2010 @ 17:43:33 #236
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90591611
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:38 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nee geen hyves, TS spreekt hierover wel de waarheid...haar hyves heeft ooit bestaan maar is gedelete.

Maar als je zelf zoekt op de logische termen kom je op wat andere social networking sites uit.
pi_90591835
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:38 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:35 schreef Eclaire84 het volgende:
Ben even gaan mede-stalken en heb een uit gevonden. Maar die is 16. :o
Kunnen jullie haar naam weglaten? Ze heeft haar hyves verwijderd en is 20 jr. Geen 16.
  woensdag 29 december 2010 @ 17:49:34 #238
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90591860
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:48 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

[..]

Kunnen jullie haar naam weglaten? Ze heeft haar hyves verwijderd en is 20 jr. Geen 16.
Haar gegevens staan al in Google cache, dus het heeft geen zin.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 29 december 2010 @ 17:55:30 #239
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90592123
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:48 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

[..]

Laat ik aan de modjes over. Maar wel irritant he..je vraagt iemand beleefd iets niet te doen en die persoon luistert niet naar je.
  woensdag 29 december 2010 @ 18:05:38 #240
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_90592497
quote:
14s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:55 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Laat ik aan de modjes over. Maar wel irritant he..je vraagt iemand beleefd iets niet te doen en die persoon luistert niet naar je.
Nee, dan is het ineens wel vervelend natuurlijk. Wat doet Iwannabehigh als zij hem weer afwijst? De moed opgeven? of op zolder met een voodoopop a la Helen Helmink op zijn zolderkamertje een nieuw plan uitbroeden? Wat moet er gebeuren waardoor jij echt zou stoppen?
  woensdag 29 december 2010 @ 18:06:26 #241
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_90592535
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:41 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Jazeker ik snap wel dat het irritant is en ook best eng, maar ja om het als serieuze stalking te neschouwen? Meestal zitten die gasten gewoon express te trollen of menen ze het niet echt. Hoewel er vast wel wat gestoorde gasten op fok zitten. Maar via een mod is dat makkelijk te regelen.

Dat zeg ik idd ook. Het is gewoon irritant doen en snel op te lossen. Als er iemand een obsessie voor je heeft en je steeds op staat te wachten is het een ander verhaal.
be nice or go away
pi_90597001
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:41 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

niet als het per pm gaat hoor. dan wordt het al een stuk lastiger. het is iig gewoon not done. en ja: er zit heus wel een verschil tussen zoiets en 'echt' stalken, maar wie stelt de scheidingslijn? dat is denk ik afhankelijk van het 'slachtoffer'. waar de een gewoon de deleteknop hanteert ligt een ander nachten wakker om te piekeren.

sommige dingen moet je gewoon niet doen.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 29 december 2010 @ 20:27:29 #243
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90598283
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:57 schreef simmu het volgende:

[..]

niet als het per pm gaat hoor. dan wordt het al een stuk lastiger. het is iig gewoon not done. en ja: er zit heus wel een verschil tussen zoiets en 'echt' stalken, maar wie stelt de scheidingslijn? dat is denk ik afhankelijk van het 'slachtoffer'. waar de een gewoon de deleteknop hanteert ligt een ander nachten wakker om te piekeren.

sommige dingen moet je gewoon niet doen.
Ja, daar heb je wel gelijk in als je het zo zegt. De ene ligt er wakker van en de ander vind het gewoon grappig of irritant. Ik ben zoiezo niet iemand die PMs naar meisjes op fok stuurt. Ik ben ook eerder te laks wanneer het gaat over meisjes versieren, ik ben meer de type die het aan haar laat, dus ik probeer mezelf hier niet te verdedigen met dit topic.

Maar mijn probleem met "te snel" stalker schreeuwen is dat het aan de andere kant ook vervelend kan zijn voor iemand die juist niet die intentie heeft en helemaal niet het meisje (of de jongen) wil lastig vallen. Bijvoorbeeld in die andere geval, bloemetjes aan een meisje geven op valentijnsdag, dat is iets dat eigenlijk niet zo vreemd is. Tegenwoordig is het steeds meer ouderwets, maar ik denk dat er veel meisjes zijn die dat soort acties wel waardeert.

Het probleem dan is wanneer een jongen oprecht moeite doet voor een meisje en dat dat meisje dan tegen iedereen gaat vertellen dat die jongen haar stalkt, terwijl ze niet eens duidelijk heeft gemaakt dat ze geen contact wil of dat ze niet geinteresseerd is. En aan 1 kant is het heel vervelend voor een meisje als ze echt wordt lastig gevallen door een jongen, maar het kan ook heel lastig zijn voor een jongen als de helft van de mensen op zijn school/studie/werk via via hoort dat hij een meisje stalkt omdat hij haar een kleffe sms had gestuurd. Dan ga je iemand ook minder serieus nemen als hij of zij echt wordt lastig gevallen.
pi_90599665
quote:
14s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:55 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Nogal irritant, maar ik heb haar facebook gevonden! Ben ik dor jullie opgekomen haha, thanks guys. Wist niet eens dat ze dat had dus heb haar een berichtje gestuurd.
  woensdag 29 december 2010 @ 20:58:43 #245
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90599698
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:57 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nogal irritant, maar ik heb haar facebook gevonden! Ben ik dor jullie opgekomen haha, thanks guys. Wist niet eens dat ze dat had dus heb haar een berichtje gestuurd.
Ok, nu ben ik er van overtuigd...TROLL. Well played sir.
pi_90599770
quote:
10s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:58 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Ok, nu ben ik er van overtuigd...TROLL. Well played sir.
Kan ook niet anders :')

Vooral naar ze " net als in de film" bericht was dat wel duidelijk.

Als hij echt serieus is dan is het wel zeer ernstig alleen :')
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
  woensdag 29 december 2010 @ 21:01:53 #247
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90599835
Er is zo een opper loser op fok...croupouque ofzo die elk jaar weer met een zorgvuldig opgebouwd troll account komt. Zal me niet verbazen als dit em is.
pi_90599988
Jammer dat jullie mij niet geloven, maar ik kan er niet mee zitten
  woensdag 29 december 2010 @ 21:05:42 #249
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90600031
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:04 schreef iwannabehigh het volgende:
Jammer dat jullie mij niet geloven, maar ik kan er niet mee zitten
Verhip.
pi_90600142
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:05 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Verhip.
Denk dat je zelf trolt als ik eerlijk mag zijn, of je bent niks gewend in je leven omdat je altijd achter je computertje zit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')