abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:08:19 #1
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90548331
Verliefd op Turks meisje

^Aan de hand van de bovenstaande topic.

Ik denk dat er redelijk veel mensen zijn die ooit wel eens iemand onbewust heeft gestalkt, of tenminste een stalkingsgevoel gegeven.

Dan komt er de vraag: "Wanneer ben je precies aan het stalken?" Bij het ene meisje, als je onverwachts buiten haar kamer staat met bloemetjes, vind ze het helemaal geweldig. Bij het andere meisje, belt ze de politie. Ook bij jongens. De ene jongen voelt allemaal vlindertjes (of tenminste een goede ego boost) als een meisje alle informatie over hem gaat zoeken op de internet. De andere jongen vind het een gestoorde wijf.

Ik zelf, toen ik 18 ofzo was, was ik een meisje aan het daten, waar ik helemaal verliefd op was. Ik had al met haar gezoend en ze had eerder aangegeven dat ze me leuk vond, dus ik dacht dat ik binnen was. Maar toch had ik iets gedaan, waardoor ze mij dumpte, zeg maar. Ik was helemaal verdrietig en toen ging ik zielig doen bij mijn vriendinnen, en al mijn vriendinnen zeiden dat als ik echt van haar hield, dat ik voor haar zou "vechten" of "achteraan rennen". Slechtste advies ooit natuurlijk. :') Heb allerlei domme acties gedaan, waardoor ik verder weg kwam van mijn doel. Het is trouwens niet helemaal slecht met haar afgelopen, voor zover ik weet zijn we wel als vrienden afgelopen. Tenminste, als we elkaar in de stad zien dan glimlach ze wel naar me en vraagt ze wel hoe het met me gaat, in plaats van wegrennen of huilen van de angst.

Maar wat ik het grappigste vond was dat al de meisjes die ik kende, tegen mij zei dat ik juist achter haar aan moest rennen en voor haar moest vechten. Mijn mannelijke vrienden zeiden tegen mij "wegblijven". Zelfs mijn vader zei "Don't do it nigga".

Maar het discussie dat ik met dit topic wil starten is, wanneer vinden we iets stalken? Wanneer is het niet meer lief of romantisch, maar eng en/of opdringerig? Hoe zit het bij jou en wat zijn jouw ervaringen? Wat is erger, iemand die moeite gaat doen maar faalt, of iemand die verliefd is maar het gewoon meteen laat zitten?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_90548440
Ik ken er nog wel een. Hij had om 4 uur 's ochtends een heel goed lopend topic.
XXX-AMSTERDAM-XXX
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:14:37 #3
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_90548656
Stalker is anders een retetoffe game :6
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:15:57 #4
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90548718
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:08 schreef Keep_Walking het volgende:
Zelfs mijn vader zei "Don't do it nigga".
:')

Je moet gewoon nooit meer dan twee smsjes achter elkaar sturen. Daarna is het altijd stalken. :P
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:18:12 #5
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90548858
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:15 schreef Silenus het volgende:

[..]

:')

Je moet gewoon nooit meer dan twee smsjes achter elkaar sturen. Daarna is het altijd stalken. :P
Tenzij je natuurlijk aan het pingchatten bent. Want dan heb je gewoon lange gesprekken en kan je niet alles in 1 bericht zetten.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:19:30 #6
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90548915
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:18 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Tenzij je natuurlijk aan het pingchatten bent. Want dan heb je gewoon lange gesprekken en kan je niet alles in 1 bericht zetten.
Ja, maar dat telt niet. Een flirt/liefde moet gewoon van twee kanten komen. Als de ander dus geen vragen terugstelt of niet meer reageert is dat niet hard-to-get, maar dan is ze gewoon niet geïnteresseerd.
Gourmetten of steengrillen?
pi_90549222
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:10 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
Ha-ha,..
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:26:39 #8
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90549263
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:19 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja, maar dat telt niet. Een flirt/liefde moet gewoon van twee kanten komen. Als de ander dus geen vragen terugstelt of niet meer reageert is dat niet hard-to-get, maar dan is ze gewoon niet geïnteresseerd.
Ja, tuurlijk. Daar komt het op neer eigenlijk. Maar aan de andere kant heb ik veel verhalen gekend van jongens die lang achter een meisje rende en haar uiteindelijk toch verliefd wist te krijgen. Maar ja, dat moet wel tactisch aangepakt worden.
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:27:01 #9
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90549287
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:10 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
TS refereert ook naar zijn topic.
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_90549331
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:26 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk. Daar komt het op neer eigenlijk. Maar aan de andere kant heb ik veel verhalen gekend van jongens die lang achter een meisje rende en haar uiteindelijk toch verliefd wist te krijgen. Maar ja, dat moet wel tactisch aangepakt worden.
Tja. Mensen vinden wat ik doe ''stalken'', maar ik ben van mening dat ik zo'n meisje echt niet kan laten gaan. Voor mij is ze perfect. En ik denk dat meerdere het met mij eens zijn, als je het gevoel hebt dat je echt verliefd op iemand bent: waarom er niet helemaal voor gaan?
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:28:12 #11
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90549344
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:26 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ha-ha,..
Ik vind het echt jammer voor je, man. Hopelijk troll je, maar als je oprecht bent dan moet je wel van je fouten leren. Als ik jou was zou ik dit topic volgen om meer inzicht te krijgen van wanneer je als stalker overkomt en wanneer je moeite gewaardeerd zal woden.
pi_90549417
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:28 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik vind het echt jammer voor je, man. Hopelijk troll je, maar als je oprecht bent dan moet je wel van je fouten leren. Als ik jou was zou ik dit topic volgen om meer inzicht te krijgen van wanneer je als stalker overkomt en wanneer je moeite gewaardeerd zal woden.
Ik vind het ook jammer voor mezelf. Ik heb juist die topic gestart zodat ik van vreemden advies kan krijgen, en dan word ik meteen uitgemaakt voor trol. It's the real life.. helaas.. Ik ga deze topic wel volgen.
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:30:04 #13
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90549446
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:27 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Tja. Mensen vinden wat ik doe ''stalken'', maar ik ben van mening dat ik zo'n meisje echt niet kan laten gaan. Voor mij is ze perfect. En ik denk dat meerdere het met mij eens zijn, als je het gevoel hebt dat je echt verliefd op iemand bent: waarom er niet helemaal voor gaan?
Dat is dus stalker mentaliteit. Als je echt van iets houdt, ben je ook bereid om het te laten gaan. Als ze terug komt, dan weet je wel dat het ook wederzijds is.

En je kent haar zoiezo niet. Je hebt haar alleen een paar keer gezien.
pi_90549579
Als je allerlei dingen gaat doen die toch wel haar privacy schenden en ook als je doorgaat terwijl zij al duidelijk heeft gemaakt niet te willen.
Voor mij is dit totaal niet aantrekkelijk maar een afknapper.
pi_90549596
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:30 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat is dus stalker mentaliteit. Als je echt van iets houdt, ben je ook bereid om het te laten gaan. Als ze terug komt, dan weet je wel dat het ook wederzijds is.

En je kent haar zoiezo niet. Je hebt haar alleen een paar keer gezien.
Dat vind jij. Ik wil wel graag andere verhalen horen van mensen die misschien ong. hetzelfde hebben meegemaakt als mij? Helemaal verliefd op iemand en er echt alle dagen mee in je hoofd zitten?
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:33:13 #16
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90549602
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:29 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik vind het ook jammer voor mezelf. Ik heb juist die topic gestart zodat ik van vreemden advies kan krijgen, en dan word ik meteen uitgemaakt voor trol. It's the real life.. helaas.. Ik ga dit topic wel volgen.
Je vindt het jammer voor jezelf? Egoistisch mannetje...je zou het jammer moeten vinden voor die meid. Zij heeft nergens om gevraagd.
pi_90549671
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:33 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Je vindt het jammer voor jezelf? Egoistisch mannetje...je zou het jammer moeten vinden voor die meid. Zij heeft nergens om gevraagd.
Tuurlijk vind ik het jammer voor mezelf. Ik zou serieus willen dat ik geen gevoelens voor haar had, dat ze in mijn ogen niks waard is; dan was deze situatie een stuk makkelijker geweest.
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:36:00 #18
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90549739
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:34 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Tuurlijk vind ik het jammer voor mezelf. Ik zou serieus willen dat ik geen gevoelens voor haar had, dat ze in mijn ogen niks waard is; dan was deze situatie een stuk makkelijker geweest.
Sprak de maagd die nog niet snapt wat "gevoelens" inhouden.

Arme meid...hopelijk komt ze ooit van je af.
pi_90549778
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:08 schreef Keep_Walking het volgende:
Zelfs mijn vader zei "Don't do it nigga".
:D _O_. Yo' daddy is a pimp.
pi_90549784
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:36 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Sprak de maagd die nog niet snapt wat "gevoelens" inhouden.

Arme meid...hopelijk komt ze ooit van je af.
Ik ben 20, tuurlijk weet ik wel wat gevoelens zijn..
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:40:51 #21
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_90549957
Nee is nee.
Geloof ook niet dat je iemand voor je kunt winnen door er achter aan te hollen.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:41:52 #22
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90550002
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Stalker is anders een retetoffe game :6
Goeie film ook!
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:41:56 #23
322254 TurboFapper
Verovert je wereld!
pi_90550005
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:37 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik ben 20, tuurlijk weet ik wel wat gevoelens zijn..
Wat snap jij niet als een vrouw tegen je zegt dat ze je niet moet? Ben je doofstom ofzo?
Taylor gang or put your dick in a waffle iron!
pi_90550078
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:40 schreef Staal het volgende:
Nee is nee.
Geloof ook niet dat je iemand voor je kunt winnen door er achter aan te hollen.
Dat denk ik juist wel, want dan gaat dat meisje toch denken dat ik echt veel voor haar over heb. En dat zie je ook vaak in films.
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:44:58 #25
322254 TurboFapper
Verovert je wereld!
pi_90550163
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:43 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dat denk ik juist wel, want dan gaat dat meisje toch denken dat ik echt veel voor haar over heb. En dat zie je ook vaak in films.
Kut troll.
Taylor gang or put your dick in a waffle iron!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')