quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:08 schreef Keep_Walking het volgende:
Zelfs mijn vader zei "Don't do it nigga".
Tenzij je natuurlijk aan het pingchatten bent. Want dan heb je gewoon lange gesprekken en kan je niet alles in 1 bericht zetten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je moet gewoon nooit meer dan twee smsjes achter elkaar sturen. Daarna is het altijd stalken.
Ja, maar dat telt niet. Een flirt/liefde moet gewoon van twee kanten komen. Als de ander dus geen vragen terugstelt of niet meer reageert is dat niet hard-to-get, maar dan is ze gewoon niet geïnteresseerd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:18 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Tenzij je natuurlijk aan het pingchatten bent. Want dan heb je gewoon lange gesprekken en kan je niet alles in 1 bericht zetten.
Ha-ha,..quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:10 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
Ik ken er nog wel een. Hij had om 4 uur 's ochtends een heel goed lopend topic.
Ja, tuurlijk. Daar komt het op neer eigenlijk. Maar aan de andere kant heb ik veel verhalen gekend van jongens die lang achter een meisje rende en haar uiteindelijk toch verliefd wist te krijgen. Maar ja, dat moet wel tactisch aangepakt worden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, maar dat telt niet. Een flirt/liefde moet gewoon van twee kanten komen. Als de ander dus geen vragen terugstelt of niet meer reageert is dat niet hard-to-get, maar dan is ze gewoon niet geïnteresseerd.
TS refereert ook naar zijn topic.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:10 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
Ik ken er nog wel een. Hij had om 4 uur 's ochtends een heel goed lopend topic.
Tja. Mensen vinden wat ik doe ''stalken'', maar ik ben van mening dat ik zo'n meisje echt niet kan laten gaan. Voor mij is ze perfect. En ik denk dat meerdere het met mij eens zijn, als je het gevoel hebt dat je echt verliefd op iemand bent: waarom er niet helemaal voor gaan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:26 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Daar komt het op neer eigenlijk. Maar aan de andere kant heb ik veel verhalen gekend van jongens die lang achter een meisje rende en haar uiteindelijk toch verliefd wist te krijgen. Maar ja, dat moet wel tactisch aangepakt worden.
Ik vind het echt jammer voor je, man. Hopelijk troll je, maar als je oprecht bent dan moet je wel van je fouten leren. Als ik jou was zou ik dit topic volgen om meer inzicht te krijgen van wanneer je als stalker overkomt en wanneer je moeite gewaardeerd zal woden.quote:
Ik vind het ook jammer voor mezelf. Ik heb juist die topic gestart zodat ik van vreemden advies kan krijgen, en dan word ik meteen uitgemaakt voor trol. It's the real life.. helaas.. Ik ga deze topic wel volgen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:28 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik vind het echt jammer voor je, man. Hopelijk troll je, maar als je oprecht bent dan moet je wel van je fouten leren. Als ik jou was zou ik dit topic volgen om meer inzicht te krijgen van wanneer je als stalker overkomt en wanneer je moeite gewaardeerd zal woden.
Dat is dus stalker mentaliteit. Als je echt van iets houdt, ben je ook bereid om het te laten gaan. Als ze terug komt, dan weet je wel dat het ook wederzijds is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:27 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Tja. Mensen vinden wat ik doe ''stalken'', maar ik ben van mening dat ik zo'n meisje echt niet kan laten gaan. Voor mij is ze perfect. En ik denk dat meerdere het met mij eens zijn, als je het gevoel hebt dat je echt verliefd op iemand bent: waarom er niet helemaal voor gaan?
Dat vind jij. Ik wil wel graag andere verhalen horen van mensen die misschien ong. hetzelfde hebben meegemaakt als mij? Helemaal verliefd op iemand en er echt alle dagen mee in je hoofd zitten?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:30 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat is dus stalker mentaliteit. Als je echt van iets houdt, ben je ook bereid om het te laten gaan. Als ze terug komt, dan weet je wel dat het ook wederzijds is.
En je kent haar zoiezo niet. Je hebt haar alleen een paar keer gezien.
Je vindt het jammer voor jezelf? Egoistisch mannetje...je zou het jammer moeten vinden voor die meid. Zij heeft nergens om gevraagd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:29 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammer voor mezelf. Ik heb juist die topic gestart zodat ik van vreemden advies kan krijgen, en dan word ik meteen uitgemaakt voor trol. It's the real life.. helaas.. Ik ga dit topic wel volgen.
Tuurlijk vind ik het jammer voor mezelf. Ik zou serieus willen dat ik geen gevoelens voor haar had, dat ze in mijn ogen niks waard is; dan was deze situatie een stuk makkelijker geweest.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:33 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Je vindt het jammer voor jezelf? Egoistisch mannetje...je zou het jammer moeten vinden voor die meid. Zij heeft nergens om gevraagd.
Sprak de maagd die nog niet snapt wat "gevoelens" inhouden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:34 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Tuurlijk vind ik het jammer voor mezelf. Ik zou serieus willen dat ik geen gevoelens voor haar had, dat ze in mijn ogen niks waard is; dan was deze situatie een stuk makkelijker geweest.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:08 schreef Keep_Walking het volgende:
Zelfs mijn vader zei "Don't do it nigga".
Ik ben 20, tuurlijk weet ik wel wat gevoelens zijn..quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:36 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Sprak de maagd die nog niet snapt wat "gevoelens" inhouden.
Arme meid...hopelijk komt ze ooit van je af.
Goeie film ook!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Stalker is anders een retetoffe game
Wat snap jij niet als een vrouw tegen je zegt dat ze je niet moet? Ben je doofstom ofzo?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:37 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik ben 20, tuurlijk weet ik wel wat gevoelens zijn..
Dat denk ik juist wel, want dan gaat dat meisje toch denken dat ik echt veel voor haar over heb. En dat zie je ook vaak in films.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:40 schreef Staal het volgende:
Nee is nee.
Geloof ook niet dat je iemand voor je kunt winnen door er achter aan te hollen.
Kut troll.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:43 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dat denk ik juist wel, want dan gaat dat meisje toch denken dat ik echt veel voor haar over heb. En dat zie je ook vaak in films.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |