Slechte aanpakquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:32 schreef DarkSavior het volgende:
Okay. Trouwens, ik ben al voorbereidingen aan het treffen voor mijn thesis en ik vroeg mij af welke journals volgens jullie hoog aangeschreven staan.
Ben je nou serieus aan het afstuderen als informatiekundige, maar je weet niet wat je met je studie kunt gaan doen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:32 schreef DarkSavior het volgende:
Okay. Trouwens, ik ben al voorbereidingen aan het treffen voor mijn thesis en ik vroeg mij af welke journals volgens jullie hoog aangeschreven staan.
Maakt dat wat uit danquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ben je nou serieus aan het afstuderen als informatiekundige, maar je weet niet wat je met je studie kunt gaan doen?
Ik ben na een schakeljaar nu met m'n Master thesis bezig daar, bevalt prima, maar weet niet wat concreet je vraag is?quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:45 schreef obsama het volgende:
Heeft iemand ervaring met de Master Information Science in Groningen?
- Hoe zijn de verhoudingen tussen beta en alpha vakken? Is het veel programmeren/wiskunde of veel zachte vakken?quote:Op zondag 21 april 2013 16:06 schreef Usert het volgende:
[..]
Ik ben na een schakeljaar nu met m'n Master thesis bezig daar, bevalt prima, maar weet niet wat concreet je vraag is?
"Wat is Onderzoek". Het staat tussen de begrippen achterin en het begrip staat in de kantlijn, maar het staat verder niet in de tekst...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |