Ja. Nieuwe pjuut bouwen, geen 25 tabbladen meer open hebben in FF en niet allerlei reut op de achtergrond laten draaien, voorts verhuizen naar een gebied met glasvezel en we zijn al een eindje op weg.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:52 schreef oh-oh het volgende:
Pagan, de lapo komt dr aan, je weet nu hoe het sneller kan he?
The Working Girls zijn eigenlijk stiekem jongetjes, dat weet je he?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:55 schreef DeZwabber het volgende:
*zich niet aangesproken voelt door TT
Wat een smoesjes allemaalquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:56 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ja. Nieuwe pjuut bouwen, geen 25 tabbladen meer open hebben in FF en niet allerlei reut op de achtergrond laten draaien, voorts verhuizen naar een gebied met glasvezel en we zijn al een eindje op weg.
Jaja? Het eerste wat ik vind op Google.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
The Working Girls zijn eigenlijk stiekem jongetjes, dat weet je he?
Je kunt ook gewoon een tijdje weggaan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:58 schreef oh-oh het volgende:
Zal ik gaan huilen en stampvoeten een tt change gaan vragen?
Gewoon omdat het kan?
Als jij dat graag wilquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:59 schreef Pagan het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een tijdje weggaan.
Fijne verjaardag!quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:00 schreef indaha het volgende:
Ik ga jullie verlaten moet naar een verjaardagwaar ik niet zo'n zin in heb (maar waar ze vlaai hebben en dat maakt veel goed)
Sterkte, we denken aan je....quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:00 schreef indaha het volgende:
Ik ga jullie verlaten moet naar een verjaardagwaar ik niet zo'n zin in heb (maar waar ze vlaai hebben en dat maakt veel goed)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Moeten we nu ook allemaal gaan roepen dat het een grapje was?quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Moeten we nu ook allemaal gaan roepen dat het een grapje was?
Wacht, dan tel ik ff af, dan doen we het in koor!
Oeh, daar noem je wel watquote:
ff Op Cat wachten dus...quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Moeten we nu ook allemaal gaan roepen dat het een grapje was?
Wacht, dan tel ik ff af, dan doen we het in koor!
Just ignorequote:Op dinsdag 28 december 2010 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zat te wachten tot ik de aandacht had
O NOES!quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:04 schreef Loveless85 het volgende:
GREYS HET IS GESTOPT MET SNEEUWEN!
Niet geschoten, altijd mis.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tss je denkt toch niet dat ik me door Pagan weg laat jagen?
Jezus fuck!
En jij bent veel te leuk tegenwoordig om ruzie mee te maken.
Blegh
JEZUS FUCK MAN, da's heul nie waar nie, dikke vlokken hier nogquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:04 schreef Loveless85 het volgende:
Aangezien ik geen Greys heet negeer ik deze opmerking.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:04 schreef Loveless85 het volgende:
Hier regenquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:06 schreef Greys het volgende:
[..]
JEZUS FUCK MAN, da's heul nie waar nie, dikke vlokken hier nog
Kan je het verwerken?quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:04 schreef indaha het volgende:
Nou zeg zoveel aandacht in 1 keer , het moet niet gekker worden![]()
Slim!quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja das wel een goeie, mss kunnen we voortaan alle posts die wel wel lezen maar waar we niet op in gaan wel ff quoten en als genegeerd bestempelen, dan weet je zeker dat het ieg wel gelezen wordt wat je post hier
Mijn god, het gaat hier nu al sneller als spuitpoep na niet gare gourmetkip, dat word nog wat.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja das wel een goeie, mss kunnen we voortaan alle posts die wel wel lezen maar waar we niet op in gaan wel ff quoten en als genegeerd bestempelen, dan weet je zeker dat het ieg wel gelezen wordt wat je post hier
Nou dankjequote:Op dinsdag 28 december 2010 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Kom snel hierheen dan!
Ik ga nu toch weg!
quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:09 schreef Pagan het volgende:
[..]
Mijn god, het gaat hier nu al sneller als spuitpoep na niet gare gourmetkip, dat word nog wat.
*negeert*quote:
Ik vond het verrassender om het wél aan te kondigen maar dan vervolgens niet te doen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:07 schreef Rewimo het volgende:
Drie, twee, een, hoe moeilijk is het nou, Greys?
* Pagan parafeert deze post als gelezen en genegeerd.quote:
Je moet wel kiezen, niet er op in gaan en tevens ook negeren, das nie logischquote:
[v]quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:10 schreef Maes het volgende:
Wat moet ik dan? Ik heb al 3 minuten iets gepost en het is niet gequotiseerd
Die Duitsers moet je ook alles echt drie keer uitleggen he?quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je moet wel kiezen, niet er op in gaan en tevens ook negeren, das nie logisch
Poep ja.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Die Duitsers moet je ook alles echt drie keer uitleggen he?
* PM naar mod stuurtquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:11 schreef Greys het volgende:
Als ze een jaar of 60 geleden de boel niet zo verkloot hadden spraken we nu tenminste dezelfde taal.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Ik kwoot m ff voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:
Een jaar of 60 geleden was ik er nog heul nie man!quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:12 schreef Pagan het volgende:
[..]
Als je een jaar of 60 geleden de boel niet zo verkloot hadden spraken we nu tenminste dezelfde taal.
Jahjahjah, ik gaat alquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Poep ja.
En jij gaat ook maar niet weg
quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:12 schreef Pagan het volgende:
[..]
Als ze een jaar of 60 geleden de boel niet zo verkloot hadden spraken we nu tenminste dezelfde taal.
Jawel want jij bent bejaardquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:14 schreef Greys het volgende:
Een jaar of 60 geleden was ik er nog heul nie man!
Moest zijn ze, snappietochwel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Een jaar of 60 geleden was ik er nog heul nie man!
[..]
Jahjahjah, ik gaat al
Zit niet zo te mierenneuken, niemand leest hier wat een ander post dus wat boeit hetquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:15 schreef Rewimo het volgende:
Pssst Pagan, je quotiseert jezelf in plaats van je te negeren. Foutje?
quote:De rechtbank in Leeuwarden heeft dinsdag een 35-jarige man veroordeeld tot een celstraf van twee jaar voor seks met twee minderjarige meisjes. De meisjes wilden afgelopen zomer als stagiaire aan de slag in de hoerenbuurt van Leeuwarden.
De scholieren van 14 en 15 jaar hadden in juni voor de grap bedacht om een maatschappelijke stage te lopen op de Weaze, de Leeuwarder hoerenbuurt. Hun school wist daar niets van. Daar kwamen ze in contact met de verdachte, die na een testvrijpartij zou bepalen of de twee voor hem konden werken.
De meisjes hadden daarop enkele keren seks bij de man thuis. Dat de meisjes zelf het initiatief tot de stage hadden genomen, speelt volgens de rechter niet mee. De verdachte had moeten weten dat ze zeer naïef waren. De scholieren krijgen een schadevergoeding van elk 750 euro.
Een schizofreen die zichzelf negeert...quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:15 schreef Rewimo het volgende:
Pssst Pagan, je quotiseert jezelf in plaats van je te negeren. Foutje?
Jezus fuck, zijn ze toch nog echte pro's geworden met een leuk honorariumquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:17 schreef Loveless85 het volgende:
Kennen we de Noordelijke stagehoertjes nog?
[..]
Dat zeg ik jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:18 schreef Loveless85 het volgende:
Ik weet niet wat het moet kosten, maar volgens mij is 750 p.p voor een paar keer seks heul niet slecht. Ik denk dat de stage dus geslaagd is en deze meiden hun droomberoep hebben gevonden
Doe je niemand op FHF er een lol mee?quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:14 schreef Qwea het volgende:
Stand tot nu toe wat verkocht kan worden ;
2 fietsen
lavalamp
duur dik sprookjes boek
Imac's
En dan hebben we nog maar een vet klein gedeelte van de kelder gehad
Ze wil het verkopen, niet weggeven, dat mag toch zeker nog wel ?quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:20 schreef Pagan het volgende:
[..]
Doe je niemand op FHF er een lol mee?
Oja, da's waar, dan geeft het nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:17 schreef oh-oh het volgende:
Zit niet zo te mierenneuken, niemand leest hier wat een ander post dus wat boeit het
NEE! Hoe dúrf je er zelf wat aan te willen 'verdienen' terwijl je het ook weg kan geven. Of bv. de opbrengst van je verkoop aan Serious Request kan schenkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze wil het verkopen, niet weggeven, dat mag toch zeker nog wel ?
* kwalificeert deze post als te leuk om te negerenquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:22 schreef Loveless85 het volgende:
NEE! Hoe dúrf je er zelf wat aan te willen 'verdienen' terwijl je het ook weg kan geven. Of bv. de opbrengst van je verkoop aan Serious Request kan schenken
quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NEE! Hoe dúrf je er zelf wat aan te willen 'verdienen' terwijl je het ook weg kan geven. Of bv. de opbrengst van je verkoop aan Serious Request kan schenken
O, ja, kerst is weer voorbij voor een jaar. Cashen die hap!quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze wil het verkopen, niet weggeven, dat mag toch zeker nog wel ?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:24 schreef Pagan het volgende:
[..]
O, ja, kerst is weer voorbij voor een jaar. Cashen die hap!
Je wil toch niet serieus waar zeggen dat je vindt dat iedereen alles maar weg moet geven of wel dan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:24 schreef Pagan het volgende:
[..]
O, ja, kerst is weer voorbij voor een jaar. Cashen die hap!
Die dingen worden fucking heet, die is gelijk aarshaarvrij en gebleekt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
QWEA, kom es met je aars van die lavalamp af en maak es een foto dr van!
Van de lamp, niet van je aars als je net van die lamp af bent!
't Maakt wel verschil inderdaad, die kommaquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:23 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
QWEA, kom es met je aars van die lavalamp af en maak es een foto dr van!
Van de lamp niet, van je aars als je net van die lamp af bent!
Hier moet ik wel even op reageren natuurlijk! Gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:29 schreef Goodbye het volgende:
Ik voel me net een borderliner vandaag, maar ik ben nu heel blij. Kan weer bij mijn oude baan aan de slag, en volgens mij is dat véél beter voor mij!![]()
![]()
[/egopost]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:17 schreef Loveless85 het volgende:
Kennen we de Noordelijke stagehoertjes nog?
[..]
Ha, thanks!quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:30 schreef Maes het volgende:
[..]
Hier moet ik wel even op reageren natuurlijk! Gefeliciteerd!!!![]()
![]()
Ondanks alle pogingen vrijheid van meningsuiting te beperken zeg ik nog steeds wat ik wil.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je wil toch niet serieus waar zeggen dat je vindt dat iedereen alles maar weg moet geven of wel dan?
*negeerpost*quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:29 schreef Goodbye het volgende:
Ik voel me net een borderliner vandaag, maar ik ben nu heel blij. Kan weer bij mijn oude baan aan de slag, en volgens mij is dat véél beter voor mij!![]()
![]()
[/egopost]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Fijn voor je!quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:29 schreef Goodbye het volgende:
![]()
[/egopost]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:37 schreef Oognip het volgende:
Mijn schoonouders kwamen een paar dagen geleden met het geweldige idee om volgend jaar tijdens de kerstvakantie, 2 weken naar Madagascar te gaan en ze betalen voor iedereenVorig jaar al een maand naar Zuid-Afrika geweest met ze jaja ze zijn cool
Ooooooh dat klinkt echt superquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:37 schreef Goodbye het volgende:
Per wanneer ik maar aan de slag kan, dus ik moet nog even regelen per wanneer ik weg "mag". Maar op zijn langst wordt het dan volgende week woensdag. Net mijn collega's vandaar even gesmst en ik krijg zulke lieve reacties![]()
En mijn reistijd wordt met een half uur enkele reistijd ingekort.
Ja sorry slet. Ik doe 900 dingen tegelijk. Een groene. Moek een foto maken? Wil je hem in actie zien en dood?quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil een lavalamp![]()
Wat voor een heb je???????
Ja echt hequote:Op dinsdag 28 december 2010 15:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooooooh dat klinkt echt super![]()
En Madagascar ook Oognip
Ja maar is het zo een cheap ass prul of zo een echte coole?quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja sorry slet. Ik doe 900 dingen tegelijk. Een groene. Moek een foto maken? Wil je hem in actie zien en dood?
Mijn beurs doe ik er een lol mee, hoop ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:20 schreef Pagan het volgende:
[..]
Doe je niemand op FHF er een lol mee?
Ja weet ik veelquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar is het zo een cheap ass prul of zo een echte coole?
Een sprookjesboek van wie?quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:43 schreef Qwea het volgende:
Zo. Een topic in V&A gemaakt voor het sprooookjesboek
Ik eet alleen vanaaf
Helemaal gefelideflapperdepapperd GOODBYEquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:29 schreef Goodbye het volgende:
![]()
[/egopost]
poes kijkt nogal angstigquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:48 schreef Oognip het volgende:
Kijk wat een lieve foto
[ link | afbeelding ]
Die oogjesquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:48 schreef Oognip het volgende:
Kijk wat een lieve foto
[ link | afbeelding ]
Ik heb er nog wel een paar in de aanbiedingquote:
Haha nee hoor, dit is Muis' standaard blikquote:
Het is ook nooit goed, niet introvert genoeg? Kan het me niet voorstellen icm je postgedragquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:01 schreef Ynske het volgende:
baan in mtricht gaat niet door
was niet introvert genoegvoor in t team, volg t niet helemaal maar goed, op naar de volgende
Ik mis Fiepsquote:
Ze kent je stem nogquote:
Hoe weet jij dat nou?quote:
Filmpje waarin je wat zegtquote:
Clipje was leukquote:
Hier ookquote:
Aaaaaw mn Fiepsquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:14 schreef Maes het volgende:
[..]
Filmpje waarin je wat zegtZe ging heel blij kwispelen en op zoek waar de stem vandaan kwam.
Zwaar die kurenquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Vandaag maar even bij mijn ouders eten. Morgen is de laatstee kuur voor mijn moeder. Ze ziet er best wel tegenop en heeft het momenteel ook wel zwaar.
En we hebben de babykamer gekocht.
En nu even terug lezen.
Die heeft meer schoenen dan ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:22 schreef oh-oh het volgende:
Chico heeft een schoenenkast nodig![]()
[ afbeelding ]
Ook meer dan ik hoorquote:
KLOOTZAKKEN ZIJN HETquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:23 schreef Barbaaf het volgende:
Weten jullie nog dat jullie genegeerd hebben dat ik meldde dat hier de eindejaarsrust aangebroken leek te zijn? Negeer dat maar, die eikels hebben gewoon een halve dag werk opgespaard en dat moet er nu nog even doorheen
quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:22 schreef oh-oh het volgende:
Chico heeft een schoenenkast nodig![]()
[ afbeelding ]
Wat eet je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:29 schreef Goodbye het volgende:
![]()
[/egopost]
Wat gaaf zegquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:37 schreef Oognip het volgende:
Mijn schoonouders kwamen een paar dagen geleden met het geweldige idee om volgend jaar tijdens de kerstvakantie, 2 weken naar Madagascar te gaan en ze betalen voor iedereenVorig jaar al een maand naar Zuid-Afrika geweest met ze jaja ze zijn cool
Balen zegquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:01 schreef Ynske het volgende:
baan in mtricht gaat niet door
was niet introvert genoegvoor in t team, volg t niet helemaal maar goed, op naar de volgende
quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat eet je?Ik een schammel broodje kaas en kip
Schamel met een m Qwea, en ik zou het serieus waar helemaal laten zitten als ik jou wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Dat lijkt me idd ook heel zwaar...quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Vandaag maar even bij mijn ouders eten. Morgen is de laatstee kuur voor mijn moeder. Ze ziet er best wel tegenop en heeft het momenteel ook wel zwaar.
En we hebben de babykamer gekocht.
En nu even terug lezen.
Ik zal morgen foto's maken. Dan staat hij thuis alleen het wiegje komt pas in april.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:23 schreef Maes het volgende:
[..]
Zwaar die kurenMeneer Maes zijn tante heeft net alles gehad.
Het leuke nieuws, de babykamerzijn er foto's?
Ooh, schamel danquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Schamel met een m Qwea, en ik zou het serieus waar helemaal laten zitten als ik jou was
quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:30 schreef ferrari_rood het volgende:
En ze zijn gelukkig wel aangeslagen de internist gaat ervan uit dat ze weer 10jaar stabiel is.
Dat dus!quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Q, als ze het niet willen uitpraten, dan weet je direct wat je aan ze hebt toch?
Dan weet ze iig waar ze het voor doet, kan ze zo weer gaan aansterken om straks helemaal optimaal van het kleinkind te kunnen genietenquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:30 schreef ferrari_rood het volgende:
En ze zijn gelukkig wel aangeslagen de internist gaat ervan uit dat ze weer 10jaar stabiel is.
Mja, daar heb je wel een punt vrees ik. Alleen ik weet van hem dat hij nogal vrij koppig is zoals ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Q, als ze het niet willen uitpraten, dan weet je direct wat je aan ze hebt toch?
nou dat dusquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:02 schreef Rewimo het volgende:
Niet introvert genoeg? Huh? Wat is dat nu weer voor een vreemde reden?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:33 schreef Ingetje79 het volgende:
oh oh, wat zijn we het vandaag weer gruwelijk eensch
Joepiequote:Op dinsdag 28 december 2010 16:23 schreef Barbaaf het volgende:
Weten jullie nog dat jullie genegeerd hebben dat ik meldde dat hier de eindejaarsrust aangebroken leek te zijn? Negeer dat maar, die eikels hebben gewoon een halve dag werk opgespaard en dat moet er nu nog even doorheen
Strandtquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja, daar heb je wel een punt vrees ik. Alleen ik weet van hem dat hij nogal vrij koppig is zoals ikMaar goed, dan nog. Als je echte vrienden bent zet je dat opzij.
Ik zit iig zwaar te twijfelen of ik er nog 1x een sms achteraan doe van "Gaan we het nog uitpraten?" of dat ik het gewoon laat zitten en wel zie waar het schip strand...
Oeh, niet te hard hoop ik?quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:34 schreef Cat22 het volgende:
Nou, de zooi is in huis en in de auto. En yay het past!![]()
BakkerT had de vlaai niet die ik besteld had.Dus nu een alternatiefje genomen, ook lekker.
Er ligt serieus 5 centimeter ijs op straat (echt waar, ik ben op mijn bipsebaps gegaan met de fiets. Auw.) en wat doet de gemeente: het plein in het centrum schoonvegen. Niet een paar wandelpaadjes, nee het hele plein.
Die hebben hun prioriteiten op orde.
![]()
Yay voor oude nieuwe banen en vakanties!![]()
En balen van banen die niet doorgaan en chemokuren.
Ik heb niet tegen hun gezegd dat ik er klaar mee wasquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Strandt![]()
Maar jij was er eerst toch klaar mee?
Ik zou denk ik ook denken flikker nu maar op ook dan
Dat koppie!quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:48 schreef Oognip het volgende:
Kijk wat een lieve foto
[ link | afbeelding ]
Mja. Ik weet het allemaal ook niet meer hoor.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Q, ik zou het zo laten.....jij hebt goede wil getoond.
Nu zij nog
Scrooge.quote:
Dat was zonder vlaai. Die had ik al speciaal met de auto gehaald omdat me dat verstandiger leek. Helaas was ik mijn recept vergeten dus moest ik nog even terug naar de apotheek. Met fiets was niet zo'n goed plan blijkbaar.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh, niet te hard hoop ik?En was dat met of zonder vlaai?
Oh die willik ookquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
was een leuke film, pagan
Waarom, ik herhaal, waarom.....heeft niemand me op tijd wakker gemaakt!quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:58 schreef oh-oh het volgende:
Zal ik gaan huilen en stampvoeten een tt change gaan vragen?
Gewoon omdat het kan?
quote:Wie zijn ip-adres probeert te verbergen door gebruik te maken van anonieme proxies of VPN tunnels heeft daar een reden voor die mogelijk gerelateerd is aan kinderporno, aldus de onderzoekers. Hun advies is duidelijk; een vergaande aanpak van cybercrime is noodzakelijk, ook als die privacy schendt. Wie anoniem op internet surft moet goed in de gaten worden gehouden door de politie.
Moet je bij Pagan wezen, ik herhaal moet je bij Pagan wezenquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:40 schreef Strega het volgende:
[..]
Waarom, ik herhaal, waarom.....heeft niemand me op tijd wakker gemaakt!![]()
Stampvoetend en gillend.
Een parker! Maar waarom een vulpen? De parker balpen isquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil een fijne vulpen gaan kopen voor mezelf, iemand nog tips?
Vulpennen vind ik maar niks, ik druk te hard op het papierquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:43 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
was een leuke film, pagan
Fuck die aidswezen en die kutqwea dan maar idd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:43 schreef Qwea het volgende:
Ooh. Nou ze heeft het er nog niet met hem over gehad want ze heeft andere dingen aan dr hoofd. Haar opa ligt op sterven
Nou ja, dan snap ik wel dat je wat anders aan je hoofd hebt idd.
Ik heb enkel terug gestuurd "Dan begrijp ik dat je andere dingen aan je hoofd hebt! Kan ik iets voor je doen? Sterkte"quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Fuck die aidswezen en die kutqwea dan maar idd.
Ik zou nu aardig terugsturen dat je dat begrijpt en dat je dr sterkte wenst en dat je hoop van hun te horen als ze dr aan toe zijn
Ik las vulvaquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:43 schreef oh-oh het volgende:
ja hoor, parkers wel, wel een kans dat hij verstopt zit en je em even schoon moet makenquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik schrijf echt zo bagger met balpennen lately.
Nu schrijf ik telkens met van die fineliners, maar een vulpen lijkt me nog fijner.
Ik had ergens een fijne parker, blijven die dingen goed?
Jupquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik schrijf echt zo bagger met balpennen lately.
Nu schrijf ik telkens met van die fineliners, maar een vulpen lijkt me nog fijner.
Ik had ergens een fijne parker, blijven die dingen goed?
Oh dan zal ik eerst die oude parker ff opsnorren thuisquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja hoor, parkers wel, wel een kans dat hij verstopt zit en je em even schoon moet maken
Ik geef nix meer weg, kerst is geweest.quote:
Iemand heeft hemquote:
alleen maar beter, een vulpen gaat naar je hand staanquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:48 schreef oh-oh het volgende:
Jamaar die van mij is nog van de middelbare school en daar heb ik echt honderden uren mee geschreven al
Hier sluit ik me bij aan!quote:
Lamy echt ik schrijf er heerlijk meequote:Op dinsdag 28 december 2010 16:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb hier net al een parker vulling gebietst bij mn baas, ga liever eerst mn oude weer proberen want daar schreef ik superfijn mee altijdquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alleen maar beter, een vulpen gaat naar je hand staan
Parker \o/quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb hier net al een parker vulling gebietst bij mn baas, ga liever eerst mn oude weer proberen want daar schreef ik superfijn mee altijd
Mijn handschrift wordt steeds vreselijker lately, vandaar dat ik al van die afgrijselijke bic pennen afgestapt ben.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:54 schreef Pagan het volgende:
Keyboard.![]()
Ik heb een abominabel handschrift.
Gewoon met de lineaal.quote:
Ja, wat jammer Yns,quote:
Christan is ook linkshandig. Maar met die Griffix zijn z'n hanepoten tenminste te lezenquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:55 schreef Cat22 het volgende:
Ik kan niet omgaan met vulpennen. Als linkspoot maak je ze stuk of je veegt door de tekst heen die je net geschreven hebt. Geef mij maar Bic.
Ik had turquoise en groenquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:54 schreef oh-oh het volgende:
Kan ik altijd een nieuwe kopen als t goed bevalt toch?
Ik heb echt de hele middelbare met die parker geschreven, meestal met rode of paarse inkt
nee, dit was een anderequote:Op dinsdag 28 december 2010 16:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, wat jammer Yns,
was dit de baan waarvoor je in opleiding zou gaan?
Oh.....die UGG's. Stoere Chicoquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:24 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kappe nou met je foto's jonguh![]()
[ afbeelding ]
quote:
Pffff, dat zou even goed nieuws zijn!quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Kun je haar geen brief sturen Q?quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, schamel dan
En ja, weet je... ik heb echt aan de ene kant zoiets van "weet je. Stik er lekker in. Het is echt altijd wel wat" maar aan de andere kant denk ik van "ja, nou ja. Ik dacht toch wel dat het goeie vrienden waren. En dat pleur je niet zomaar weg lijkt me"
Maar als het goeie vrienden waren/zijn, dan neem ik toch aan dat men volwassen genoeg is om erover te sprekenen als men daar niet de moeite voor wil nemen weet ik het ook niet meer. Ik voel me er enigszins best fuck onder terwijl ik weet dat dat eigenlijk niet zou moeten.
Ik begin een labiele hoer te worden
Oh die zijn wel leuk! Blondiesquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:10 schreef oh-oh het volgende:
http://www.nomadenhof.net/index.php?cat=dieren&page=2#id
![]()
Goddank zijn ze weg daar nu!
Mot ik "Nine" ff laten bakken en opsturen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Fuck die aidswezen en die kutqwea dan maar idd.
Ik zou nu aardig terugsturen dat je dat begrijpt en dat je dr sterkte wenst en dat je hoop van hun te horen als ze dr aan toe zijn
Ochquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:10 schreef oh-oh het volgende:
http://www.nomadenhof.net/index.php?cat=dieren&page=2#id
![]()
Goddank zijn ze weg daar nu!
Ik heb een goede paker, je kunt hem vullen met losse inkt (mooie paarse bv) en met inktpatronen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:48 schreef Rewimo het volgende:
Vulpen blijft wel goed hoorl. Ik schrijf er ook graag meeParker is inderdaad goed. Mocht ie het eerst niet doen, spoel hem dan even schoon met een beetje water. Daarna patroon erin, even goed knijpen tot je een druppel inkt aan de pen hebt en dan doet ie het wel weer.
Q, inderdaad maar even afwachten dan, opa's gaan voor.
Mooie kleurtjes ja. Ik ben erg van die turquoisequote:Op dinsdag 28 december 2010 17:14 schreef Strega het volgende:
Ik heb een goede paker, je kunt hem vullen met losse inkt (mooie paarse bv) en met inktpatronen.
Erg fijn ding.
Ik had altijd die violet!quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mooie kleurtjes ja. Ik ben erg van die turquoise
[ afbeelding ]
Oh die wel jaquote:
Jezus, met dit weer. Gelukkig dat de fokster ze heeft opgehaald.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:08 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck, ik lees net op het naakthondenforum dat er hier in Friesland 2 nakies opgevangen waren die op straat liepen al een poosje, 2 herplaatsers die beide van mensen van ons forum vandaan komen, en niemand weet waar die vrouw die ze genomen heeft destijds gebleven is
![]()
Maar de fokster van een van de honden heeft ze alletwee in de auto zitten nu, tering, wat bezielt mensen toch he
Ik vind Sjon ook leuk, puur op karakterquote:
Ik ben er echt kotsmisselijk van.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:20 schreef Strega het volgende:
[..]
Jezus, met dit weer. Gelukkig dat de fokster ze heeft opgehaald.
Begin dan niet aan dieren
Kunnen ze haar nog achterhalen en kun je daar nog iets tegen doen want dit is echt misselijkmakend natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben er echt kotsmisselijk van.
Stel dat ik Sjon weggedaan had en hij had zo ergens gelopen met dit weer, ik zou dat mens vermoorden geloof ik
Ik dacht dat je thuis wasquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga die van mij maar weer es lekker dik aankleden en naar huis
Tja, dan moet je betalen hé.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:13 schreef Rewimo het volgende:
Arme beestjes, met die kou op straat gezet, wie doet zoiets nou?Breng ze dan naar een asiel als je er per se vanaf wil.
Ik vroeg me dat laatst af met die teckel van 17 jaar die met rotte tandjes eerst 5 dagen op het balkon had gezeten in de sneeuw en toen op straat was gepleurd. Omdat het vrouwtje was overleden en die man het hondje niet meer wilde.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Kunnen ze haar nog achterhalen en kun je daar nog iets tegen doen want dit is echt misselijkmakend natuurlijk.
Nou ja, ze weten wie het is en ze maken er wel werk van.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Kunnen ze haar nog achterhalen en kun je daar nog iets tegen doen want dit is echt misselijkmakend natuurlijk.
Brand kan ook.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:23 schreef Greys het volgende:
Het énige dat nog kan is dat die vrouw een ongeluk oid heeft gehad. Of met de ambulance is opgehaald en dat de hondjes ontsnapt zijn oid.
Het zal wel niet hoor... maar toch...
Nee, een huisdier is een persoonlijk bezit, kun je mee doen en laten wat je wil helaas, daar komt geloof ik wel verandering in...quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vroeg me dat laatst af met die teckel van 17 jaar die met rotte tandjes eerst 5 dagen op het balkon had gezeten in de sneeuw en toen op straat was gepleurd. Omdat het vrouwtje was overleden en die man het hondje niet meer wilde.
Zou zo iemand nou nog straf krijgen?
Jamaar dan ga je toch gelijk achter je honden aan ?quote:
Op dierenmishandeling staat toch wel al iets van straf?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, een huisdier is een persoonlijk bezit, kun je mee doen en laten wat je wil helaas, daar komt geloof ik wel verandering in...
Ja, daar moet je echt niet aan denken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben er echt kotsmisselijk van.
Stel dat ik Sjon weggedaan had en hij had zo ergens gelopen met dit weer, ik zou dat mens vermoorden geloof ik
Ik heb een linkshandige vulpen. Van Lamy. Al vind ik die van parker fijner. Ik kan er goed mee schrijven.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:55 schreef Cat22 het volgende:
Ik kan niet omgaan met vulpennen. Als linkspoot maak je ze stuk of je veegt door de tekst heen die je net geschreven hebt. Geef mij maar Bic.
Oh dat wist ik niet, ja dan is er eigenlijk geen enkel excuus. Ik hoop dat er toch nog iets mee gebeurd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar dan ga je toch gelijk achter je honden aan ?
Ze hadden hun lijntjes om!
En ze waren al een week in het asiel
Nou niet veel denk, alleen voor dierenmishandeling.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vroeg me dat laatst af met die teckel van 17 jaar die met rotte tandjes eerst 5 dagen op het balkon had gezeten in de sneeuw en toen op straat was gepleurd. Omdat het vrouwtje was overleden en die man het hondje niet meer wilde.
Zou zo iemand nou nog straf krijgen?
Die hebben meer kamervragen gesteld dan daadwerkelijk wat veranderd voor mijn gevoel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:28 schreef Greys het volgende:
En jaaaaa er is ook heel veel NIET oke van de PVV, maar hun plannen voor dierenwelzijn staan me dan toevallig weer wel heel erg aan. Meer dan de PvdD er ooit aan heeft weten te doen.
Heel bijzonder inderdaad...quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:30 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou niet veel denk, alleen voor dierenmishandeling.
Voor de wet word een hond c.q kat als bezit gezien en een ding...zeg maar net zoals een fiets
Ik heb er nu zo eentje, maar met een ander motief, kan ik alleen geen plaatje van vinden. Ik heb er eentje met dolfijnenquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik had altijd die violet!
Ik hoop dat ie t nog doet de mijnes
Nou ja, plannen idd ja.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:28 schreef Greys het volgende:
En jaaaaa er is ook heel veel NIET oke van de PVV, maar hun plannen voor dierenwelzijn staan me dan toevallig weer wel heel erg aan. Meer dan de PvdD er ooit aan heeft weten te doen.
Wie, de PVV of de PvdD? Die laatste bedoel je zekerquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Die hebben meer kamervragen gesteld dan daadwerkelijk wat veranderd voor mijn gevoel.
Nou niet helemaal, er zijn natuurlijk wel wetten rond het houden van dieren.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:30 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou niet veel denk, alleen voor dierenmishandeling.
Voor de wet word een hond c.q kat als bezit gezien en een ding...zeg maar net zoals een fiets
Nou, dat dierenalarmnummer is er al maanden door hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, plannen idd ja.
Ik moet het eerst nog zien hoor. Ik kan ook heel hard iets roepen...
PvdD iddquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie, de PVV of de PvdD? Die laatste bedoel je zeker
Want dat idee heb ik dus ook. Die hebben nooit echt durven doorduwen.
Zeg, vraagje aan mede heldernaar... die kerel van de kipkraam van de markt is er natuurlijk niet voor vrijdag. Waar haal ik lekkere kippenvleugels?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou niet helemaal, er zijn natuurlijk wel wetten rond het houden van dieren.
Oeh geen idee, wij halen ze altijd op de markt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zeg, vraagje aan mede heldernaar... die kerel van de kipkraam van de markt is er natuurlijk niet voor vrijdag. Waar haal ik lekkere kippenvleugels?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, dat dierenalarmnummer is er al maanden door hoor
En de animal cops hebben ze volgens mij ook al door de kamer.
Geen landelijk nummer afaik.quote:Het PVV-voorstel om alarmnummer 113 in het leven te roepen voor dieren is afgeschoten door de minister. Daar kan immers 112 voor gebruikt worden, en er zou weinig behoefte zijn aan het nummer 113.
Ten eerste is het ongelooflijk dat de minister naar 112 verwijst om daar dierenleed te melden. 112 hoor je te bellen in levensbedreigende situaties. Het kan niet zo zijn dat de lijn bezet is voor een hartaanval of auto-ongeluk, omdat er een kat is aangereden een straat verderop. Houd dat alsjeblieft gescheiden.
oohquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:33 schreef Greys het volgende:
Qwea, kijk
http://binnenland.nieuws.nl/441920
Dus ze hebben in elk geval nu al meer voor elkaar dan de rest idd alleen maar heeft geroepen.
1 ) Waar zit de vismarktquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Oeh geen idee, wij halen ze altijd op de markt.
Ik weet dat vledderman(?) op die vismarkt ook altijd goed en lekker vlees heeft maar ik heb daar zelf nooit vleugeltjes vandaan gehaald.
Maar ze doen er in elk geval iets aan, toch?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Geen landelijk nummer afaik.
En animal cops is er nog niet door. De pvv wil het, maar de pvv heeft geen alleen recht.
Ken je dierenzaak blokker? Het is het pleintje voor die winkel waar je ook de auto kunt parkeren.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
1 ) Waar zit de vismarkt
2 ) is dat een slager?
Nee klopt, we hebben allebei gelijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
oohNou, dat heb ik dan ff gemist
en dat bericht van mij is dan ook lekker tegenstrijdig
Ja tuurlijk, hartstikke goed hoor. Ik hoop alleen dat ze het ook onder de aandacht in de kamer blijven brengen. En dat ze die animal cops doordouwenquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ze doen er in elk geval iets aan, toch?
De rest riep het alleen in verkiezingscampagnes, zij hebben het in elk geval door de Kamer gekregen. De kamer heeft wel degelijk ingestemd met een apart nummer, maar daarna is er gezamenlijk besloten dat 112 toch beter was als dat ook gewoon voor dieren ging gelden, omdat mensen dat nummer al goed kennenKan ik me wel in vinden.
Nu is dit alleen nog niet bekend genoeg bij het 'grote publiek':
http://www.sophia-vereeni(...)ook-voor-dieren.html
Ja, dat hoop ik ookquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, hartstikke goed hoor. Ik hoop alleen dat ze het ook onder de aandacht in de kamer blijven brengen. En dat ze die animal cops doordouwen
Ja die ken ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Ken je dierenzaak blokker? Het is het pleintje voor die winkel waar je ook de auto kunt parkeren.
Ja, dat is een slager.
I seequote:Op dinsdag 28 december 2010 17:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee klopt, we hebben allebei gelijk
Ze hadden het er dus wél door, maar daarna... zie boven
Volgens mij is dat ook al toegezegd en door de kamerquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, hartstikke goed hoor. Ik hoop alleen dat ze het ook onder de aandacht in de kamer blijven brengen. En dat ze die animal cops doordouwen
Nou, dat vind ik goed nieuws.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:33 schreef Greys het volgende:
Qwea, kijk
http://binnenland.nieuws.nl/441920
Dus ze hebben in elk geval nu al meer voor elkaar dan de rest idd alleen maar heeft geroepen.
ik zeg ; doenquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:43 schreef Greys het volgende:
Ik ga vrijdag die Graus wel eens mailen van de PVV, die gaf ons eerder ook altijd uitgebreid antwoord op onze vragenEven vragen wat er nou wel of niet door is. Kunnen we er daarna een topic over openen.
goooooooooo greys!quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja weet je wat, ik doe het straks vast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |