Ja. Nieuwe pjuut bouwen, geen 25 tabbladen meer open hebben in FF en niet allerlei reut op de achtergrond laten draaien, voorts verhuizen naar een gebied met glasvezel en we zijn al een eindje op weg.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:52 schreef oh-oh het volgende:
Pagan, de lapo komt dr aan, je weet nu hoe het sneller kan he?
The Working Girls zijn eigenlijk stiekem jongetjes, dat weet je he?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:55 schreef DeZwabber het volgende:
*zich niet aangesproken voelt door TT
Wat een smoesjes allemaalquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:56 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ja. Nieuwe pjuut bouwen, geen 25 tabbladen meer open hebben in FF en niet allerlei reut op de achtergrond laten draaien, voorts verhuizen naar een gebied met glasvezel en we zijn al een eindje op weg.
Jaja? Het eerste wat ik vind op Google.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
The Working Girls zijn eigenlijk stiekem jongetjes, dat weet je he?
Je kunt ook gewoon een tijdje weggaan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:58 schreef oh-oh het volgende:
Zal ik gaan huilen en stampvoeten een tt change gaan vragen?
Gewoon omdat het kan?
Als jij dat graag wilquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:59 schreef Pagan het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een tijdje weggaan.
Fijne verjaardag!quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:00 schreef indaha het volgende:
Ik ga jullie verlaten moet naar een verjaardagwaar ik niet zo'n zin in heb (maar waar ze vlaai hebben en dat maakt veel goed)
Sterkte, we denken aan je....quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:00 schreef indaha het volgende:
Ik ga jullie verlaten moet naar een verjaardagwaar ik niet zo'n zin in heb (maar waar ze vlaai hebben en dat maakt veel goed)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Moeten we nu ook allemaal gaan roepen dat het een grapje was?quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Moeten we nu ook allemaal gaan roepen dat het een grapje was?
Wacht, dan tel ik ff af, dan doen we het in koor!
Oeh, daar noem je wel watquote:
ff Op Cat wachten dus...quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Moeten we nu ook allemaal gaan roepen dat het een grapje was?
Wacht, dan tel ik ff af, dan doen we het in koor!
Just ignorequote:Op dinsdag 28 december 2010 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zat te wachten tot ik de aandacht had
O NOES!quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:04 schreef Loveless85 het volgende:
GREYS HET IS GESTOPT MET SNEEUWEN!
Niet geschoten, altijd mis.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tss je denkt toch niet dat ik me door Pagan weg laat jagen?
Jezus fuck!
En jij bent veel te leuk tegenwoordig om ruzie mee te maken.
Blegh
JEZUS FUCK MAN, da's heul nie waar nie, dikke vlokken hier nogquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:04 schreef Loveless85 het volgende:
Aangezien ik geen Greys heet negeer ik deze opmerking.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:04 schreef Loveless85 het volgende:
Hier regenquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:06 schreef Greys het volgende:
[..]
JEZUS FUCK MAN, da's heul nie waar nie, dikke vlokken hier nog
Kan je het verwerken?quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:04 schreef indaha het volgende:
Nou zeg zoveel aandacht in 1 keer , het moet niet gekker worden![]()
Slim!quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja das wel een goeie, mss kunnen we voortaan alle posts die wel wel lezen maar waar we niet op in gaan wel ff quoten en als genegeerd bestempelen, dan weet je zeker dat het ieg wel gelezen wordt wat je post hier
Mijn god, het gaat hier nu al sneller als spuitpoep na niet gare gourmetkip, dat word nog wat.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja das wel een goeie, mss kunnen we voortaan alle posts die wel wel lezen maar waar we niet op in gaan wel ff quoten en als genegeerd bestempelen, dan weet je zeker dat het ieg wel gelezen wordt wat je post hier
Nou dankjequote:Op dinsdag 28 december 2010 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Kom snel hierheen dan!
Ik ga nu toch weg!
quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:09 schreef Pagan het volgende:
[..]
Mijn god, het gaat hier nu al sneller als spuitpoep na niet gare gourmetkip, dat word nog wat.
*negeert*quote:
Ik vond het verrassender om het wél aan te kondigen maar dan vervolgens niet te doen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:07 schreef Rewimo het volgende:
Drie, twee, een, hoe moeilijk is het nou, Greys?
* Pagan parafeert deze post als gelezen en genegeerd.quote:
Je moet wel kiezen, niet er op in gaan en tevens ook negeren, das nie logischquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |