De gemeente Utrecht heeft dus twee Eikstraten. Ik bedoel die bij het Minervaplein/Oudwijkerdwarsstraat.quote:
Ook hier kan ik weinig aan toevoegen;quote:Op woensdag 2 november 2011 07:11 schreef obolos het volgende:
[..]
De gemeente Utrecht heeft dus twee Eikstraten. Ik bedoel die bij het Minervaplein/Oudwijkerdwarsstraat.
Is goed.quote:
Goh, die wist ik ook een keer zonder Google te moeten raadplegenquote:
quote:
Volgende x iets rapper reageren danquote:Op woensdag 2 november 2011 21:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Goh, die wist ik ook een keer zonder Google te moeten raadplegen
Is correct.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
bork 149quote:Op donderdag 3 november 2011 22:38 schreef remcoP het volgende:
volgens mij is het hier dat is de polderweg
quote:
Klopt helemaal. In de hele gemeente Utrecht staan er 7, waarvan 1 in de Castellumlaanquote:
Wat voel ik mij dom, 'plein' is natuurlijk geen 'straat'. Het is raad de straat en niet raad de weg, raad het plein en dergelijke.quote:
Het is "raad de straat" en geen "Puzzeltocht door Prachtig Historisch Utrecht" georganiseerd door de plaatselijke VVVquote:Op zondag 6 november 2011 08:43 schreef obolos het volgende:
Binnen 5 minuten had hij het juiste antwoord. Op de paal staat "grens Romeinse rijk", Door bij Google-afbeeldingen in te tikken de woorden grenspaal, Romeinse, rijk en Utrecht kreeg hij als eerste resultaat een verwijzing naar https://www.nationalebeel(...)374676-romeinse_rijk.
Hier staat als foto-omschrijving: "Grenspaal die de grens aanduidt van het Romeinse Rijk op het ******** in Utrecht".
quote:Op zondag 6 november 2011 09:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is "raad de straat" en geen "Puzzeltocht door Prachtig Historisch Utrecht" georganiseerd door de plaatselijke VVV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |