bork 146quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:30 schreef obolos het volgende:
[..]
Die Google-plaatjes zijn veel te makkelijk: Fruinplantsoen
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:29 schreef Ireth het volgende:
Zegge... doen we niet meer aan puntentelling?Loopt een bietje in de soep zo
Ik kijk nooit naar de punten, interesseert me ook niet eerlijk gezegd, idd is het raden/zoeken/herkennen het leukst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:29 schreef Ireth het volgende:
Zegge... doen we niet meer aan puntentelling?Loopt een bietje in de soep zo
Wel mee eens. Anders krijg je van die figuren die vage steegjes en niet meer bestaande straten posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso moet het overnieuw omdat elke beetje straat al is geweest.
Ideetje is om het met zelfgemaakte foto's te doen, maar daar heeft na een week niemand meer zin in.
Dat is goed. Links is een stukje van de domtoren te zien.quote:
bork 147quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:32 schreef obolos het volgende:
[..]
Schippersplantsoen (met op de achtergrond de spoorwegovergang van de Notebomenlaan)
Klopt, volgens mij is dat de hoek Westerkade/Catharijnesingel (de bomen staan op de laatste)quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:12 schreef Bluezz het volgende:
mmmm het ziet eruit alsof het aan een singel is, en er zit een makelaar op de hoek....
Hier heb ik niets meer aan toe te voegen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:10 schreef WD.40 het volgende:
Klopt, volgens mij is dat de hoek Westerkade/Catharijnesingel (de bomen staan op de laatste)
De gemeente Utrecht heeft dus twee Eikstraten. Ik bedoel die bij het Minervaplein/Oudwijkerdwarsstraat.quote:
Ook hier kan ik weinig aan toevoegen;quote:Op woensdag 2 november 2011 07:11 schreef obolos het volgende:
[..]
De gemeente Utrecht heeft dus twee Eikstraten. Ik bedoel die bij het Minervaplein/Oudwijkerdwarsstraat.
Is goed.quote:
Goh, die wist ik ook een keer zonder Google te moeten raadplegenquote:
quote:
Volgende x iets rapper reageren danquote:Op woensdag 2 november 2011 21:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Goh, die wist ik ook een keer zonder Google te moeten raadplegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |