Maar bedank huppel in ieder geval even voor de afwas dan!quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:11 schreef Ezechielk het volgende:
Het is niet mijn schuld dat ik je post niet zag!
Dan is het goedquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:11 schreef Ezechielk het volgende:
Het is niet mijn schuld dat ik je post niet zag!
Heeft ie wel gedaan hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:12 schreef NBT het volgende:
[..]
Maar bedank huppel in ieder geval even voor de afwas dan!
Ohw!quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan is het goed
[..]
Heeft ie wel gedaan hoor
Nu nog bedenken hoe ik hem in hemelsnaam kan bedanken voor allesquote:
Die tijd komt wel!quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu nog bedenken hoe ik hem in hemelsnaam kan bedanken voor alles
De afwas doen, de vissen eten geven..quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu nog bedenken hoe ik hem in hemelsnaam kan bedanken voor alles
quote:
En beloven dat je niet in Rotterdam gaat wonen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De afwas doen, de vissen eten geven..
Je bed opmaken, je slippers opwarmen, je huis stofzuigen, jou wakker maken met koffie op bed.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De afwas doen, de vissen eten geven..
Ik hoef niets toe te voegenquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bed opmaken, je slippers opwarmen, je huis stofzuigen, jou wakker maken met koffie op bed.om maar iets te noemen
Dus stel ik kan daar volgende maand al gaan wonen dan moet ik nee zeggen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En beloven dat je niet in Rotterdam gaat wonen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus stel ik kan daar volgende maand al gaan wonen dan moet ik nee zeggen?Ben gek, je moet elke kans grijpen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
Ja maar dan komt Ezje dus echt NOOIT op visite bij mequote:Op dinsdag 28 december 2010 14:16 schreef NBT het volgende:
[..]
Ben gek, je moet elke kans grijpen!!
*spannend muziekje*quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
SC's lezen altijd als Goede tijden Slechte tijden
quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus stel ik kan daar volgende maand al gaan wonen dan moet ik nee zeggen?Je mag ja zeggen, maar ken de consequentiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, dat dusquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dan komt Ezje dus echt NOOIT op visite bij me
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Arnie! Ben jij het?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
*spannend muziekje*
* de deur gaat open*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |