Maar bedank huppel in ieder geval even voor de afwas dan!quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:11 schreef Ezechielk het volgende:
Het is niet mijn schuld dat ik je post niet zag!
Dan is het goedquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:11 schreef Ezechielk het volgende:
Het is niet mijn schuld dat ik je post niet zag!
Heeft ie wel gedaan hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:12 schreef NBT het volgende:
[..]
Maar bedank huppel in ieder geval even voor de afwas dan!
Ohw!quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan is het goed
[..]
Heeft ie wel gedaan hoor
Nu nog bedenken hoe ik hem in hemelsnaam kan bedanken voor allesquote:
Die tijd komt wel!quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu nog bedenken hoe ik hem in hemelsnaam kan bedanken voor alles
De afwas doen, de vissen eten geven..quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu nog bedenken hoe ik hem in hemelsnaam kan bedanken voor alles
quote:
En beloven dat je niet in Rotterdam gaat wonen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De afwas doen, de vissen eten geven..
Je bed opmaken, je slippers opwarmen, je huis stofzuigen, jou wakker maken met koffie op bed.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De afwas doen, de vissen eten geven..
Ik hoef niets toe te voegenquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bed opmaken, je slippers opwarmen, je huis stofzuigen, jou wakker maken met koffie op bed.om maar iets te noemen
Dus stel ik kan daar volgende maand al gaan wonen dan moet ik nee zeggen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En beloven dat je niet in Rotterdam gaat wonen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus stel ik kan daar volgende maand al gaan wonen dan moet ik nee zeggen?Ben gek, je moet elke kans grijpen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
Ja maar dan komt Ezje dus echt NOOIT op visite bij mequote:Op dinsdag 28 december 2010 14:16 schreef NBT het volgende:
[..]
Ben gek, je moet elke kans grijpen!!
*spannend muziekje*quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
SC's lezen altijd als Goede tijden Slechte tijden
quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus stel ik kan daar volgende maand al gaan wonen dan moet ik nee zeggen?Je mag ja zeggen, maar ken de consequentiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, dat dusquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dan komt Ezje dus echt NOOIT op visite bij me
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Arnie! Ben jij het?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
*spannend muziekje*
* de deur gaat open*
hahaha dat valt toch wel mee! Wie heeft Rutger vermoord?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
SC's lezen altijd als Goede tijden Slechte tijden
Lolquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je mag ja zeggen, maar ken de consequenties
[..]
Ja, dat dus
Het is I, Meta!quote:
Dat vind ik heel erg flauw van je Ez!quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je mag ja zeggen, maar ken de consequenties
[..]
Ja, dat dus
Stiekem geef ik hem wel gelijk ook hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:20 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat vind ik heel erg flauw van je Ez!
quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol![]()
Kans is groter dat ik een woning krijg in Purm dan in Rotterdam
Metaquote:[..]
Het is I, Meta!
Ze weet het al zolang ik haar kenquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:20 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat vind ik heel erg flauw van je Ez!
JWZquote:
Benny lacht altijd het hardst om zijn eigen grappen
Hij plukt de dag en misschien is dat wel zijn allermooiste eigenschap
Hij werkt op de markt, 's ochtends vroeg moet hij d'r uit
En dan staat hij goed gemutst achter zijn groente en fruit
Gek op zijn vrouw, trots op zijn dochters
Dat zij kunnen studeren is waar hij voor heeft gevochten
Maar een jaar of vijf voordat zij werden geboren
Speelde Benny in de spits met het vermogen om te scoren
Top club, roem, geld, supporters die juichen
Maar toen zijn been brak, viel zijn droom ook in duigen
Hij neemt een slok van zijn bier en ik zie het in zijn ogen
Wat had ie kunnen zijn als het anders was gelopen
Ben toch bang dat het Emmen wordt en vooral blijftquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Meta
[..]
Ze weet het al zolang ik haar ken
Die versie voor het glazen huis. Ik zat gewoon mee te huilenquote:
Die was tofquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die versie voor het glazen huis. Ik zat gewoon mee te huilen
quote:
Ik wel. Ik ga even een BH aandoen en het ijskoude Emmen inquote:
Sterkte! Daarna heb je natuurlijk wel een peuk verdient!quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wel. Ik ga even een BH aandoen en het ijskoude Emmen in![]()
*ril*
Die heb ik net opquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:35 schreef NBT het volgende:
[..]
Sterkte! Daarna heb je natuurlijk wel een peuk verdient!
Ik dacht dat je die nu ging halen!quote:
Ik heb er nu nog 4, dus ga zo idd halenquote:
haha niet vergeten!quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er nu nog 4, dus ga zo idd halen
I won'tquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I won't![]()
Iets met eerste levensbehoefte enz
Zijn hier hoeren dan?quote:
Ja, beetje afwisseling hou ik wel vanquote:
Vandaag nog niet gezien hier!quote:
Jij wisselt te vaak van UI hoorquote:
quote:
Ik vind hem wel vetquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, beetje afwisseling hou ik wel van
Lekker blijven wisselen hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:57 schreef NBT het volgende:
Ja, ik ga toch maar niet photoshoppen en het internet af.... ik ben nooit tevreden over mijn UI
Ben nog in NL. Vlieg maandagmiddag weer terug naar Londenquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ben je nog in NL of ben je alweer back in the UK?
ja doe ik ook zeker welquote:
wat is dat nu weerquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:59 schreef NBT het volgende:
[..]
ja doe ik ook zeker welZo raken mensen in de war
Ja, dat is leukquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:59 schreef NBT het volgende:
[..]
ja doe ik ook zeker welZo raken mensen in de war
Nicequote:Op dinsdag 28 december 2010 14:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben nog in NL. Vlieg maandagmiddag weer terug naar Londen
in de war?:Pquote:
Vind ik ook!quote:
Ooh, ik blijf hier in Hoofddorp bij mijn familiequote:Op dinsdag 28 december 2010 15:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nice
Waar ga je oud en nieuw vieren dan?
Jij gaat niet zitten hopen op hevige sneeuwval zodat je niet terug kan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben nog in NL. Vlieg maandagmiddag weer terug naar Londen
Gezelliequote:Op dinsdag 28 december 2010 15:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooh, ik blijf hier in Hoofddorp bij mijn familie
Geloof niet dat dat een echt compliment isquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
alleen mensen met ballen stappen bij jou in de auto
Ik zou het niet erg vinden hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij gaat niet zitten hopen op hevige sneeuwval zodat je niet terug kan?
Ja, ben niet zo van de enorme feesten eigenlijk. En jijquote:
ik vind hem ook gaaf ja!quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:02 schreef Michhas het volgende:
NBT!
Deze die je nu hebt is supervetHoudeeeeennn!
quote:
Ik moet nog steeds opstaan om op peukenjacht te gaan, maar inmiddels heb ik een hoofdpijn erbijquote:
Hmmmz, daar wordt je dus ook niet vrolijk vanquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds opstaan om op peukenjacht te gaan, maar inmiddels heb ik een hoofdpijn erbij
Kusje op je hoofdpijn!quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik moet nog steeds opstaan om op peukenjacht te gaan, maar inmiddels heb ik een hoofdpijn erbij
totaal niet, en ik moet nog tot 5 uur!quote:
Ik zit nog te verzinnen wat ik erger vind. De koppijn van nu of de buikpijn van de afgelopen 2 dagen (die nu eindelijk weggetrokken is)quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, daar wordt je dus ook niet vrolijk van![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
[..]
quote:
Helemaal waardeloosquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:18 schreef NBT het volgende:
[..]
totaal niet, en ik moet nog tot 5 uur!
Allebei waardeloos natuurlijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit nog te verzinnen wat ik erger vind. De koppijn van nu of de buikpijn van de afgelopen 2 dagen (die nu eindelijk weggetrokken is)
Tjah uhm ach hoort erbij he.quote:
Ik begrijp het maar dat maakt het er natuurlijk niet leuker opquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tjah uhm ach hoort erbij he.
Maandelijks terugkerend probleem zeg maar
Dat is elke maand ellende, en dan maar afvragen waarom vrouwen zo vaak ziek zijn. Nou hier is je antwoord...quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik begrijp het maar dat maakt het er natuurlijk niet leuker op
Tot later Huppelmutsquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Stomme FOK! werkt niet mee![]()
Ik ben weg
Broncodequote:
Dat je leidinggevende maar het lazerus mag krijgenquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:27 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat is elke maand ellende, en dan maar afvragen waarom vrouwen zo vaak ziek zijn. Nou hier is je antwoord...
(sorry frustratie naar leidinggevende)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |