12% van de fok!kers zitten de hele dag reacties te geven met verzonnen getallen, wat en faalhazen:')quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:21 schreef m0rena het volgende:
Vinden mannen het niet belangrijk dat een vrouw ook een mooie lach en tanden heeft? Stel er loopt echt een geweldige vrouw voorbij en ze heeft ineens van die gele verrotte tanden...
Oh en 95% van de mannen valt op blond of ziet dat als de ideale vrouw, dat lijkt mij wel erg veel?
Donker haar en blauwe ogenquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:25 schreef coca-kakLight het volgende:
ik vi
[..]
12% van de fok!kers zitten de hele dag reacties te geven met verzonnen getallen, wat en faalhazen:')
dit is zowiezo stierenkak wantde ideale vrouw word niet bepaalt door haarkleur. en ook op msn ff gevraagd en heul veel vonden donker haar mooier!
bij mij in de klas zit er maar 1 dik meisje, en ik vind haar niet de mooiste omdat ze anders is-_-quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:56 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Iets wat uniek is wordt vaak juist als heel mooi gezien. Soort van hebbedingetje wat bijna niemand heeft
Mooi, kutuserquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:30 schreef coca-kakLight het volgende:
[..]
mensen
[..]
bij mij in de klas zit er maar 1 dik meisje, en ik vind haar niet de mooiste omdat ze anders is-_-
ik denk dat het komt omdat al die italiaanse vrouwen zijn mega dik geworden door het lekkere eten, en als die italianen hun playboy vol met blonde vrouwen krijgen automatisch geil worden van de blonde haarskleur:')
en nu hou ik maar ff op met spammen in dit topic:'( sorry
Alsof alle slanke vrouwen blond zijn of alsof alle dikke vrouwen NIET blond zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:30 schreef coca-kakLight het volgende:
[..]
bij mij in de klas zit er maar 1 dik meisje, en ik vind haar niet de mooiste omdat ze anders is-_-
ik denk dat het komt omdat al die italiaanse vrouwen zijn mega dik geworden door het lekkere eten, en als die italianen hun playboy vol met blonde vrouwen krijgen automatisch geil worden van de blonde haarskleur:')
en nu hou ik maar ff op met spammen in dit topic:'( sorry
Alsof blond automatisch mooi isquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Alsof alle slanke vrouwen blond zijn of alsof alle dikke vrouwen NIET blond zijn.
GEEN kijk misschien?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:45 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Alsof blond automatisch mooi isHij heeft een aparte kijk op schoonheid, dat wel
sowieso is donker haar mooierquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geen kijk misschien?Sorry gozert Coca .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:47 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
sowieso is donker haar mooierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom is blond eigenlijk een schoonheids ideaal? Zo aantrekkelijk wordt het volgensmij helemaal niet gevonden.... Dat of mensen die ik ken hebben gewoon een zwaar afwijkende smaak...
In Nederland bedoel ik dan he, in Italie of zo schijnen ze er allemaal op te geilen.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee hoor, ik ken ook genoeg mannen die donker mooier vinden, of die het niet uitmaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mannen was ik meer gericht op mannen met donker haar, maar dat is in de loop der tijd veranderd. Maakt me niet uit. Vroeger vond ik dirty-blonde afschuwelijk, maar later vond ik het bij de kerel met de juiste uitstraling en persoonlijkheid geweldig. Zelfs rood haar was ik gaan bewonderen. Je moet er wel het juiste koppie bij hebben.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Ik ben het met je eens, mits de haarkleur bij de persoon past en dan ook vooral het gezicht heeft elke haarkleur wel wat.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ken ook genoeg mannen die donker mooier vinden, of die het niet uitmaakt.
Bij mannen was ik meer gericht op mannen met donker haar, maar dat is in de loop der tijd veranderd. Maakt me niet uit. Vroeger vond ik dirty-blonde afschuwelijk, maar later vond ik het bij de kerel met de juiste uitstraling en persoonlijkheid geweldig. Zelfs rood haar was ik gaan bewonderen. Je moet er wel het juiste koppie bij hebben.
Klopt, over het algemeen ga ik ook eerder voor donker, denk ik, maar bij mij is de persoonlijkheid vooral van belang.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:20 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, mits de haarkleur bij de persoon past en dan ook vooral het gezicht heeft elke haarkleur wel wat.
Toch heb ik wel een voorkeur, bepaalde haarkleuren vallen nou eenmaal meer op. Een roodharige kan heel erg mooi zijn, maar in de meeste gevallen kijk ik toch eerder naar een andere haarkleur...
Je ziet dat alleen vanaf een afstandje zo moeilijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, over het algemeen ga ik ook eerder voor donker, denk ik, maar bij mij is de persoonlijkheid vooral van belang.
Nee natuurlijk, het eerste wat je opvalt is de verschijning, die eerste indruk, dan vallen bijzonderheden op van die persoon, die jouw aandacht trekken, ogen, mond, lach, tanden, handen, vorm van het gezicht, stem, the way he moves en natuurlijk zijn manier van communiceren. Je voelt een onzichtbare aantrekkingskracht die sexueel is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:35 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Je ziet dat alleen vanaf een afstandje zo moeilijk![]()
Persoonlijkheid is ook heel erg belangrijk, het kan een vrouw zelfs nog veel mooier maken, het kost alleen wat meer tijd om daar achter te komen dan de aller eerste indruk. Dus die moet vaak toch op zijn minst positief zijn tenzij je van internet gebruik maakt.
Klopt, is erg mooi, blauwe ogen en donker haar. die Winston is daarom ook erg aantrekkelijk, al komt hij een beetje over als een wishwash of zoiets.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:48 schreef m0rena het volgende:
Donker haar met lichte ogen![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |