abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91170435
Nu kijk ik niet echt naar tieten, want als ik iemand buiten zie lopen, heeft diegene (als het goed is) een jas aan...
En dan zie je niet heel veel van die tieten..
Ik kijk vooral naar benen...
En gezichten!
- Gladde huid
- Make-up (maar niet zo dat als je haar wang streelt, je onder de poeder zit :P)
- Mooie ogen
- Verzorgd haar
- Mooie lippen

Kleur en alles maakt niet heel veel uit!
pi_91242127
Benen, zeker weten _O_
pi_91258840
tieten, billen en .. voeten
pi_91261828
Ogen blauw
Haar donker
Billen mooi rond
Buik niet al te plat
Borsten niet te groot
En dan naar het innerlijk, of ze een beetje lief is en kan lachen. O+
pi_91266256
koppie, benen, billen, buikkie, borsten (in die volgorde)
pi_91268999
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 11:36 schreef sanger het volgende:
Uitstraling :Y
mensen die de hele dag op fok gaan zitten liegen voor een goed imago:')
pi_91269285
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 23:21 schreef m0rena het volgende:
Vinden mannen het niet belangrijk dat een vrouw ook een mooie lach en tanden heeft? Stel er loopt echt een geweldige vrouw voorbij en ze heeft ineens van die gele verrotte tanden... :r

Oh en 95% van de mannen valt op blond of ziet dat als de ideale vrouw, dat lijkt mij wel erg veel?
12% van de fok!kers zitten de hele dag reacties te geven met verzonnen getallen, wat en faalhazen:')
dit is zowiezo stierenkak wantde ideale vrouw word niet bepaalt door haarkleur. en ook op msn ff gevraagd en heul veel vonden donker haar mooier!

[ Bericht 0% gewijzigd door coca-kakLight op 13-01-2011 16:30:45 ]
pi_91269377
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 16:25 schreef coca-kakLight het volgende:
ik vi

[..]

12% van de fok!kers zitten de hele dag reacties te geven met verzonnen getallen, wat en faalhazen:')
dit is zowiezo stierenkak wantde ideale vrouw word niet bepaalt door haarkleur. en ook op msn ff gevraagd en heul veel vonden donker haar mooier!
Donker haar en blauwe ogen :9~
pi_91269514
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 11:56 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Iets wat uniek is wordt vaak juist als heel mooi gezien. Soort van hebbedingetje wat bijna niemand heeft ;)
bij mij in de klas zit er maar 1 dik meisje, en ik vind haar niet de mooiste omdat ze anders is-_-
ik denk dat het komt omdat al die italiaanse vrouwen zijn mega dik geworden door het lekkere eten, en als die italianen hun playboy vol met blonde vrouwen krijgen automatisch geil worden van de blonde haarskleur:')
en nu hou ik maar ff op met spammen in dit topic:'( sorry
pi_91269649
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 16:30 schreef coca-kakLight het volgende:

[..]

mensen

[..]

bij mij in de klas zit er maar 1 dik meisje, en ik vind haar niet de mooiste omdat ze anders is-_-
ik denk dat het komt omdat al die italiaanse vrouwen zijn mega dik geworden door het lekkere eten, en als die italianen hun playboy vol met blonde vrouwen krijgen automatisch geil worden van de blonde haarskleur:')
Mooi, kutuser

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2011 16:33:10 ]
pi_91269698
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 16:32 schreef Dimens het volgende:

[..]

Ik heb je toch nog kunnen quote :7
was ff een rommeltje geworden dus ff ge-edit wat er niet bij hoorde :@
  donderdag 13 januari 2011 @ 16:44:10 #187
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_91270211
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 16:30 schreef coca-kakLight het volgende:

[..]

Alsof alle slanke vrouwen blond zijn of alsof alle dikke vrouwen NIET blond zijn. :P
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  donderdag 13 januari 2011 @ 16:45:55 #188
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_91270291
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 16:44 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Alsof alle slanke vrouwen blond zijn of alsof alle dikke vrouwen NIET blond zijn. :P
Alsof blond automatisch mooi is :P Hij heeft een aparte kijk op schoonheid, dat wel
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  donderdag 13 januari 2011 @ 16:46:42 #189
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_91270329
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 16:45 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Alsof blond automatisch mooi is :P Hij heeft een aparte kijk op schoonheid, dat wel
GEEN kijk misschien? :+ Sorry gozert Coca .
  donderdag 13 januari 2011 @ 16:47:42 #190
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_91270362
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 16:46 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Geen kijk misschien? :+ Sorry gozert Coca .
sowieso is donker haar mooier ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 13 januari 2011 @ 17:06:26 #191
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_91271209
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 16:47 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

sowieso is donker haar mooier ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  donderdag 13 januari 2011 @ 17:09:11 #192
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_91271337
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 17:06 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Waarom is blond eigenlijk een schoonheids ideaal? Zo aantrekkelijk wordt het volgensmij helemaal niet gevonden.... Dat of mensen die ik ken hebben gewoon een zwaar afwijkende smaak...
In Nederland bedoel ik dan he, in Italie of zo schijnen ze er allemaal op te geilen.
  donderdag 13 januari 2011 @ 17:13:07 #193
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_91271584
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 17:09 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Nee hoor, ik ken ook genoeg mannen die donker mooier vinden, of die het niet uitmaakt.
Bij mannen was ik meer gericht op mannen met donker haar, maar dat is in de loop der tijd veranderd. Maakt me niet uit. Vroeger vond ik dirty-blonde afschuwelijk, maar later vond ik het bij de kerel met de juiste uitstraling en persoonlijkheid geweldig. Zelfs rood haar was ik gaan bewonderen. Je moet er wel het juiste koppie bij hebben.
  donderdag 13 januari 2011 @ 17:20:16 #194
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_91271954
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 17:13 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nee hoor, ik ken ook genoeg mannen die donker mooier vinden, of die het niet uitmaakt.
Bij mannen was ik meer gericht op mannen met donker haar, maar dat is in de loop der tijd veranderd. Maakt me niet uit. Vroeger vond ik dirty-blonde afschuwelijk, maar later vond ik het bij de kerel met de juiste uitstraling en persoonlijkheid geweldig. Zelfs rood haar was ik gaan bewonderen. Je moet er wel het juiste koppie bij hebben.
Ik ben het met je eens, mits de haarkleur bij de persoon past en dan ook vooral het gezicht heeft elke haarkleur wel wat.
Toch heb ik wel een voorkeur, bepaalde haarkleuren vallen nou eenmaal meer op. Een roodharige kan heel erg mooi zijn, maar in de meeste gevallen kijk ik toch eerder naar een andere haarkleur...
  donderdag 13 januari 2011 @ 17:25:14 #195
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_91272220
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 17:20 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens, mits de haarkleur bij de persoon past en dan ook vooral het gezicht heeft elke haarkleur wel wat.
Toch heb ik wel een voorkeur, bepaalde haarkleuren vallen nou eenmaal meer op. Een roodharige kan heel erg mooi zijn, maar in de meeste gevallen kijk ik toch eerder naar een andere haarkleur...
Klopt, over het algemeen ga ik ook eerder voor donker, denk ik, maar bij mij is de persoonlijkheid vooral van belang.
  donderdag 13 januari 2011 @ 17:35:10 #196
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_91272717
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 17:25 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Klopt, over het algemeen ga ik ook eerder voor donker, denk ik, maar bij mij is de persoonlijkheid vooral van belang.
Je ziet dat alleen vanaf een afstandje zo moeilijk :P
Persoonlijkheid is ook heel erg belangrijk, het kan een vrouw zelfs nog veel mooier maken, het kost alleen wat meer tijd om daar achter te komen dan de aller eerste indruk. Dus die moet vaak toch op zijn minst positief zijn tenzij je van internet gebruik maakt.
pi_91273331
Donker haar met lichte ogen O+

Alleen zou ik zelf juist liever donker bruine ogen willen.. Maar over het algemeen vind ik vrouwen met donker haar en lichte ogen heel mooi!
  donderdag 13 januari 2011 @ 17:48:26 #198
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_91273348
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 17:35 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Je ziet dat alleen vanaf een afstandje zo moeilijk :P
Persoonlijkheid is ook heel erg belangrijk, het kan een vrouw zelfs nog veel mooier maken, het kost alleen wat meer tijd om daar achter te komen dan de aller eerste indruk. Dus die moet vaak toch op zijn minst positief zijn tenzij je van internet gebruik maakt.
Nee natuurlijk, het eerste wat je opvalt is de verschijning, die eerste indruk, dan vallen bijzonderheden op van die persoon, die jouw aandacht trekken, ogen, mond, lach, tanden, handen, vorm van het gezicht, stem, the way he moves en natuurlijk zijn manier van communiceren. Je voelt een onzichtbare aantrekkingskracht die sexueel is.
Van daaruit ga je verder kijken naar de persoonlijkheid.
pi_91273396
Mannen met donkere ogen en licht haar..:@
  donderdag 13 januari 2011 @ 17:49:38 #200
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_91273397
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 17:48 schreef m0rena het volgende:
Donker haar met lichte ogen O+

[ afbeelding ]
Klopt, is erg mooi, blauwe ogen en donker haar. die Winston is daarom ook erg aantrekkelijk, al komt hij een beetje over als een wishwash of zoiets. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')