95% geloof ik helemaal niks van. Voor mij persoonlijk heeft blond absoluut niet de voorkeur. Mooie tanden zit voor mij bij persoonlijke verzorgingquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:21 schreef m0rena het volgende:
Vinden mannen het niet belangrijk dat een vrouw ook een mooie lach en tanden heeft? Stel er loopt echt een geweldige vrouw voorbij en ze heeft ineens van die gele verrotte tanden...
Oh en 95% van de mannen valt op blond of ziet dat als de ideale vrouw, dat lijkt mij wel erg veel?
Ik geloof ook niet dat het 95% is. Veel te hoog.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:42 schreef draaijer het volgende:
[..]
95% geloof ik helemaal niks van. Voor mij persoonlijk heeft blond absoluut niet de voorkeur. Mooie tanden zit voor mij bij persoonlijke verzorging
In italie is blond heel erg geliefd maar volgensmij valt het in nederland tegen hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat het 95% is. Veel te hoog.
Snap het wel van de Italianen, die hebben zelf al genoeg donkerharigen. Blond maakt een beetje kinderlijk misschien, en wordt daarom als aantrekkelijk gezien.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:52 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
In italie is blond heel erg geliefd maar volgensmij valt het in nederland tegen hoor
Iets wat uniek is wordt vaak juist als heel mooi gezien. Soort van hebbedingetje wat bijna niemand heeftquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Snap het wel van de Italianen, die hebben zelf al genoeg donkerharigen. Blond maakt een beetje kinderlijk misschien, en wordt daarom als aantrekkelijk gezien.
Juist!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:56 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Iets wat uniek is wordt vaak juist als heel mooi gezien. Soort van hebbedingetje wat bijna niemand heeft
Ergens is het toch om je voor te schamen dat het zo werktquote:
Toch is het ook wel heel logisch..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:22 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ergens is het toch om je voor te schamen dat het zo werkt
Dat hangt van de vrouw van je buurman afquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Toch is het ook wel heel logisch..
jaloezie.. je wilt niet dezelfde als je buurman..
Sorry, ik bedoel zo'n type dat zo 'gevoelig' is dat ze continu met een pruillipje loopt te zeuren, anderen van alles in de schoenen loopt te schuiven i.p.v. het eerst zelf proberen op te lossen etc.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:58 schreef Arriviste het volgende:
wtf is een prinses op de erwt praktijk?
Ja, zo ver was ik al..... ik doelde meer op de hoe hij dit heeft vertaald naar een werkelijk persoonseigenschap oid.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:01 schreef Tieszo het volgende:
De prinses op de erwt is een sprookje van Hans Christian Andersen. Het gaat over een koning en koningin die een prinsenzoon hebben die op zoek is naar een prinses. Om er een echte prinses uit te halen stellen ze een list op: wie na een nacht slapen op 20 matrassen nog voelt dat er een erwt onder die 20 matrassen ligt wegens haar gevoelige huid kan niet anders dan een prinses zijn.
ooit gehoord van google meid![]()
Misschien bedoelt hij daarmee een verwend nest.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:08 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Ja, zo ver was ik al..... ik doelde meer op de hoe hij dit heeft vertaald naar een werkelijk persoonseigenschap oid.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Misschien bedoelt hij daarmee een verwend nest.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:06 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoel zo'n type dat zo 'gevoelig' is dat ze continu met een pruillipje loopt te zeuren, anderen van alles in de schoenen loopt te schuiven i.p.v. het eerst zelf proberen op te lossen etc.
Ziet er wel naar uit, als je naar de nick kijkt. Hij of zij heeft geen geslacht ingevuld, misschien ongeslacht.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ziet er wel naar uit, als je naar de nick kijkt. Hij of zij heeft geen geslacht ingevuld, misschien ongeslacht.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |